Ik zou een PB doen naar die gene die hem hier neer heeft gezet.
Posts by M.Martens
-
-
Wat ik niet goed begrijp is,
Waar komt het geld heen als je het ontvangt?
Is het zoals Paypal dat je dan eerst geld erop moet zetten,
en dat je het dan op dat account van gmail ontvangt?
Maar ik zag ook dat het ook naar niet gmail kan verstuurt worden, hoe ontvangen zij het dan?Ja.
Werkt ongeveer het zelfde als Paypall. Het stort gedeelte vooraf wel.
Betalingen kunnen alleen via de mail. -
Het aandeel van Facebook stond wel op 26,25 punten.
Tevens valt dit wel mee als ik de aandelen van PostNL en KPN ernaast leg.Naar mijn mening zal nu Facebook er zeg maar rond Augustus weer een goede stand hebben op de beurs wat hoger zal zijn.
Bron: http://www.iex.nl/Aandeel-Koers/350002220/Facebook.aspx
-
-
Heb interrese. Gelieve een reactie via PB.
Tevens neem ik aan dat de voor de hand liggende bugs zijn opgelost door jullie zelf?
-
-
-
Ik denk dat het product zich moet bewijzen.
PayPall zal wel wat geld mislopen als ik dat zo hoor.
-
-
Indien alles is vrijgegeven op internet, dan zou je waarschijnlijk de episodes mogen gebruiken. Ik zou als ik jou was daarin de voorwaarden even bekijken. Vaak vindt je bij de originele episodes ook de voorwaarden terug.
Ook al staat het op Torrent of zo. Dit er ook nog Copyright op. Maakt dus geen verschil.
-
Asus GTX 680, is een zalige kaart.
Leuke suggestie als nieuwe kaart?Wel met nog wat problemen.
Vooral met gebruikers van de Medion Erazer serie waar ik er een van ben.
Gelukkig kwam hij op de anderen laptop van pas en werkt hij prima naar behoren. Pluimpje waard. -
Zoals bij kaart wissel en dat heeft Nvidia standaard zal er in het config het een en ander aangepast moeten worden wil Windows daar op reageren. Dit valt volgens mij ook intern zonder Nvidia op te lossen maar is niet aan te raden.
Je zal toch alles naar jou wensen in het config systeem moeten instellen.
Ook zal een opdracht in CMD gedaan moeten worden voor een nieuwe Video kaart van Nvidia.
Hiervoor moet een oproep gedaan worden.Ben ik nog een beetje duidelijk of??
-
Hebben we ook een Nvidia Configuratie scherm?
Misschien staan de instellingen verkeerd. -
ik heb een source gedownload maar als ik in die source mijn profielfoto wil uploaden, dan zegt hij wel dat alles goed in gegaan en dat er een nieuwe profielfoto is die zie je dan ook met een kruis er door heen maar hij upload hem niet naar mijn server?
Dit is het antwoord dat het verhaal van zwpganster bevestigd.
Is gedownload zoals TS zegt. -
Nvidia werkt met eigen software die je er nog apart op moet zetten.
Heb je dit ook gedaan? Want dat zou misschien je probleem kunnen verhelpen. -
Licht er aan.
Wat wil je ermee doen?
Iets verkopen?
Webshop model. -
@Swaffelaar.
Dit valt volgens mij nog onder de garantie van TS.
-
Met overladen heeft de warmte niks mee te maken.
-
Een update wat ik belangrijk vind is bij download dat je verplicht bent een voorbeeld in te geven
Scripts zoals layouts, php/html scripts kan je niet bekijken en ik vind dit wel belangrijk voordat ik wat download
Met vriendelijke groet,
MickHallo,
Sommige kunnen dit niet omdat ze geen hoster hebben, deze selecte groep waaronder ik zal niet voor die ene download een pakket gaan nemen voor zeg maar 1 euro per maand.
Daarom lijkt mij dit niet het geschiktste idee.
-
Haal de accu eruit en wacht 1 uur.
Tevens voel even aan je accu maar naar mijn mening is hij overladen.