Jammer dat je de logo's van de merken onderaan niet in kleur hebt.
Vind het trouwens een beetje eentonig
Posts by M.Martens
-
-
Hallo Allemaal,
Ergeren we ons soms niet allemaal aan de klantenservice's van bepaalde bedrijven?
Daar ik binnenkort zelf een bedrijf ga beginnen en bij mij klantencontact hoog in het vaandel staat wil ik van jullie weten wat jullie van een goede klantenservice verwachten.
Ook graag wat je niet van een klantenservice wil.Alvast hartelijke dank voor je tips en tijd voor het aangeven.
-
Ligt eraan.
Wat is er met het account gedaan?
Groeien de like's nog? -
-
De muis
http://www.conrad.nl/ce/nl/pro…adloze-muis-M510?ref=listWaarom deze muis?
Ik gebruik het zelfde model en heb er geen problemen mee. -
Ik hoor nu veel bedrijfs administratie.
In dit topic hoort ook privé administratie of je dat zelf doet. -
Hoeveel mensen hebben het domein bezocht als ik vragen mag?
Wat was de reden voor het domein aan te kopen?
Hoelang is hij al geregistreerd? -
Hoeveel nieuwe leden zijn er dan gekomen?
Hoeveel topics zijn er aangemaakt? -
Luie mensen wie kent het niet. Ondernemers en de consumenten hebben meestal lak aan het doen van de administratie en belasting aangiften.
Wie doet het zelf en wie besteed het uit en waarom besteed je het uit?
Hoe denken jullie erover?------
Ik doe het zelf omdat ik boekhouder ben en het leuk vind om te rekenen ect. -
compuzone.com
-
Misschien is Fantasy World een leuke naam?
-
Beste wensen voor 2014 allemaal.
-
Ik heb ook mee gedaan.
Nogmaals veel succes aan iedereen
-
Misschien heb je hier ook wat aan.
http://www.belgium.be/nl/belastingen/inkomstenbelastingen/
Zelf weet ik meer van het belastingrecht in Nederland dan in België.
-
Hallo,
Aan iedereen die mee doet veel succes.
-
Hallo Refferalboy,
Dit is inderdaad het bedrag wat van zijn beltegoed afgaat of op zijn telefoonrekening aan het einde van de maand komt de staan.
Zo als ik kan zien betaal je 10.00 euro voor de kaart en 5.23 euro transactiekosten voor het bellen met de mobiel.Is je vraag zo beantwoord?
-
Zie je nog een normaal opstart scherm?
Denk dat je ventilator oververhit is.
-
Proficiat Tim.
Jammer dat je weg gaat MJoritsma. Ik hoop dat je nog wel op ICTS blijft?Jammer dat dit niet op het Twitter kanaal gemeld is maar ja.
Zou dat iets actiever kunnen worden? -
-
PHP
Toon Meer<!--beveiligd--> <?PHP // Error reporting aanzetten ini_set("display_errors","on"); // Overschrijf de php.ini waarde. error_reporting(E_ALL); // Alle errors weergeven $gebruikersnaam = $login->get_login_info(); $admin = "ruttydm"; ?> <?php if ($gebruikersnaam === $admin) { // admin echo" <h1>admin</h1> "; } else { ?> <?php ?> <?PHP } ?> <!--einde beveiligd-->
Ten eerste. Waarom open en sluit je steeds opnieuw PHP terwijl je er mee verder gaat?
Dit is code vertraging maar gelukkig niet mijn site.Heb je al gekeken of de waardes in het script overeen komen met de MySQl database of what ever?