Posts by ruttydm

Inmiddels heb ik een privé bericht verzonden met daarin wat meer informatie.

Succesvol van de ene kant.
    Inmiddels heb ik de code kunnen ontvangen, echter moest de koper even weg gaan. Koper heeft mij zeer goed vertrouwd door mij eerst de code te geven, terwijl Ruty al weg moest voordat ik uberhaupt mijn deel kon geven.

Verkoop is afgerond, echter moet ik nog mijn deel geven.

Zeg me wanneer je terug online bent, op dit topic.

Ik heb hier nog €10 paysafe liggen heeft hier iemand hier nog iets voor liggen? Want ik verveel me met het scripten en ik wil iets nieuws.

Ik wou in php met POST mijn radio button value oproepen maar het werkt niet.

Ik krijg altijd de melding "There is not a Animal of that name"
    tewijl dit niet mag gebeuren.

code:

Ik zou niet weten waar de fout ligt.
    Het gaat over de site: http://rutgerx99.ninetynine.axc.nl/

het is momenteel :

ruttydm Je zegt dat andere scripts er wel verbinding mee kunnen maken. Staat alles op dezelfde server? Zelfde username/wachtwoord/database?

Alles staat op de zelfde server.

Een voorbeeld van een script dat wel werkt(open source):

Het geeft echt aan dat er iets mis is met de database

Ik bedoel hier mee hij moet is uit de database halen wat dus niet mogelijk is

Het zou dus zo als ik dus zij goed moeten zijn raar is dat

Ik weet dat het raar is.

(NEDERLANDS!)

activatie code (pagina waar ik de error krijg):

Ik ben bezig met mijn spel maar ik kan mijn activeren, dit ligt in de connectie. Ben er al een uur mee bezig om het probleem op te lossen.
    Wat raar is, is dat de andere delen van het spel wel kunnen verbinden met de database. ?(

error:

Code
    Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'username'@'localhost' (using password: YES) in /home/rutgerx99/domains/rutgerx99.ninetynine.axc.nl/public_html/admin/connect.php on line 3
    Could not connect.

Het script dat in het activatiescript wordt geïncluded:

Dit is de werkelijke kopie van het sql bestand in zwarte vendetta?

------------

Pastebin gedeelte weggehaald:

SQL
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '\'\', `enemy` varchar(16) NOT NULL default \'\', `id1` varchar(5) NO' at line 6

Ik wou onlangs vendetta eens uittesten en het systeem proberen te begrijpen maar toen ik mijn sql bestand wou importeren in de database kreeg ik een error:

SQL
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'new paste tools api archive real-time faq PASTEBIN ' at line 1

Wat is er mis met de versie?