Posts by SimoneOnline

Ik wil de volgende regel invoeren in mijn database:

Code
    mysql_query("INSERT INTO `module`(`name`,`link`,`menu`,`active`) values('game_mission','<li><a href=\"index.php?a=promotion/gamemissie\">$menu_clickmission</a></li>','1','1')");

Alleen bij het uitvoeren van de code wordt "$menu_clickmission" herschreven naar de taal teksten in mijn language file. Heeft iemand een suggestie hoe ik letterlijk dit:

Code
    <li><a href=\"index.php?a=promotion/gamemissie\">$menu_clickmission</a></li>

in mijn database gezet rijg?

Hoi Tredgy, de taal bestanden heb ik al reeds gemaakt. Wat ik nu heb is:

in mijn config dit staan

Code
    //Language selection
    	include("language/" . $gamelanguage .".php");

Afhankelijk van de instellingen bij gamelanguage wordt de EN of NL taal aangeroepen.

In de NL.php en EN.php bestanden staat:

engels

Code
    $qE352n5S0k="Click mission";

NL

Code
    $qE352n5S0k="Klik missie";

in mijn database staat

SQL
    INSERT INTO `module` (`uniqueid`, `name`, `link`, `menu`, `active`) VALUES
    ('6456454', 'iets', NULL, '2', '0'),
    ('qE352n5S0k', 'game_mission', 'promotion/gamemissie', '1', '1');

als ik nu dus dit oproep op deze manier

Code
    $select = mysql_query("SELECT * FROM `module` ORDER BY  (`menu`) DESC LIMIT 0,999");
          while($list = mysql_fetch_assoc($select))

{

$menuid                = $list[uniqueid];

Zou $menuid de juiste taal moeten tonen, maar ik blijf dus het ID krijgen ipv de taal.

Hoi Tredgy , dank je wel voor je snelle reactie.

Volgens mij ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Ik heb verschillende scriptjes, deze hebben allemaal een uniek id. Het menuid is dus niet altijd gelijk aan qE352n5S0k.

Wat ik dus probeer is om een lijst te maken met alle scripts welke in de database staan (dit zijn de verschillende uniqueid's). Vervolgens moeten deze unieke id's getoond worden met de juiste taal.

Weet je toevallig ook hoe dit moet?

In mijn database heb ik de volgende regel:

Code
    mysql_query("INSERT INTO `module`(`uniqueid`,`name`,`link`,`menu`,`active`) values('qE352n5S0k','game_mission','promotion/gamemissie','1','1')");

In een php bestand waar ik de taalbestanden oproep heb ik

Code
    //Menu name (unique id)$qE352n5S0k="Click mission";

In mijn menu wil ik nou de juiste taal tonen. Het taalbestand moet overeen komen met het unique ID.

Het probleem is nou dat als ik bv. dit doen:

Code
    $select = mysql_query("SELECT * FROM `module` ORDER BY  (`menu`) DESC LIMIT 0,999");      while($list = mysql_fetch_assoc($select))    {    $menuid                = $list[uniqueid];

en ik roep dit aan: $menuid

dan krijg ik het unique ID te zien (qE352n5S0k) maar ik wil hier juist "Click mission" getoond hebben.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Ik heb nu dit ervan gemaakt. Maar voortdurend krijg ik de melding dat de tabellen al bestand en wordt er niets geupdate. Hoe kan ik dit toch werkende krijgen? (sorry voor de vele vragen)

Dank je wel. Ik heb er nu dit van gemaakt:

maar dit lijkt niet te werken. Enig idee?

Ik wil de volgende update doorvoeren:

PHP
    ALTER TABLE `users` ADD `klikmissie` int(3) unsigned NOT NULL;ALTER TABLE `users` ADD `klikdl` int(11) unsigned NOT NULL;ALTER TABLE `users` ADD `kliktijd` datetime NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00';ALTER TABLE `users` ADD `klikken` int(10) unsigned NOT NULL DEFAULT '3600';ALTER TABLE `users` ADD `kliktijd_2` datetime NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00';ALTER TABLE `users` ADD `klikken_2` int(255) NOT NULL default '0';ALTER TABLE `users` ADD `kliktijd_3` datetime NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00';ALTER TABLE `users` ADD `klikken_3` int(255) NOT NULL default '0';ALTER TABLE `users` ADD `kliktijd_4` datetime NOT NULL DEFAULT '0000-00-00 00:00:00';ALTER TABLE `users` ADD `klikken_4` int(255) unsigned NOT NULL DEFAULT '0';

Maar krijg de melding dat bepaalde regels al bestaan. Hoe kan ik een PHP script maken waarbij bij het aanroepen van het php bestand een update wordt gemaakt naar de database en de nieuwe regels worden toegevoegd en reeds bestaande worden overgeslagen?

Iemand die hier een voorbeeld van zou kunnen geven?

Alvast bedankt.

Allen,

Ik ben op zoek naar een complete crime source / maffia website.

De source dient zo goed als bugloos te zijn en mag zijn gebaseerd op open source projecten. Graag zie ik de voorbeeld links (liefst per PM) tegemoet, incl. de prijzen.

Budget: xx tot low xxx

Ik ben bezig met een blog. Nou wil ik dat wanneer een gebruiker een image upload er wordt gecontroleerd of een directory al bestaat en anders moet deze automatisch worden aangemaakt.

Het idee is namelijk dat images worden geupload naar:

game/include/game_info/".$data[game_id]."/HIER_HET_PLAATJE

Op de plek van ".$data[game_id]." moet worden gecontroleerd of de map al bestaat en anders moet deze worden aangemaakt. Wie weet wat ik aan onderstaande code moet toevoegen?

PHP
    <?php//Wijzig de paginaif($_POST['case1']=="paginaedit"){	$title =mysql_real_escape_string($_POST['title']);			$des =mysql_real_escape_string($_POST['des']);			if ($title=="")				$log="You must enter pagina Name.";			else if ($des=="")				$log="You must Enter pagina Description.";			else{				//$ttl=str_replace(' ', '', $_POST[title]); 				$ttl = substr(md5(time()), 0, 10);								//move_uploaded_file($_FILES["uplImage"]["tmp_name"],"paginaimage/" .$ttl. $_FILES["uplImage"]["name"]);				//$imgurl="admin/paginaimage/".$ttl.$_FILES["uplImage"]["name"];
    				move_uploaded_file($_FILES["uplImage"]["tmp_name"],"game/include/game_info/".$data[game_id]."/" .$ttl. $_FILES["uplImage"]["name"]);				$imgurl="game/include/game_info/".$data[game_id]."/".$ttl.$_FILES["uplImage"]["name"];				
    				$time = time();									$id = $_POST[id];				if($_FILES[uplImage][name]=="")				{								$sql = mysql_query("update pagina set title ='".$title."', description='".$des."' where id='".$id."'");				}				else				{				$sql = mysql_query("update pagina set title='".$title."', description='".$des."', image='".$imgurl."' where id='".$id."'");				}				?><script>window.location.href="pagina-edit.php?id=<?php echo $id;?>";</script><?php			}}
    ?>

Super, dank je wel. Dit ziet er inderdaad overzichtelijker uit.

Alleen update de database nog steeds niet naar de juiste template value. Iemand enig idee:

PHP
    <?php//Indien $_POST template geen waarde heeft. if(!isset($_POST['template'])){//We voeren een query uit.    mysql_query("UPDATE games SET layout='".$_POST[$gegeven->id]."' WHERE id=".$data['game_id']) or die (mysql_error());}$query = mysql_query("SELECT `name`,`screenshot`,`id` FROM `templates` WHERE `id`!='".$iId."' ORDER BY `id` DESC LIMIT 0,1000") or die(mysql_error());
    //Beginnen met de while loop.while($gegeven = mysql_fetch_object($query)){?>
    <!-- Beginnen met een formulier. --><form method="POST" action="#"><input type="hidden" name="template" id="sel" value="<?php echo $gegeven->id;?>"><input type="image" name="templateimage" alt="<?php echo $gegeven->name;?>" src="<?php echo $gegeven->screenshot;?>" /></form><!-- Hier eindigen we het formulier. -->
    <?php } //While loop afsluiten?>

Ik probeer een script te maken om layouts mee te updaten. Maar als ik nu op een afbeelding klik blijft de database -> Layout leeg. Weet iemand wat ik hier fout doe?

PHP
    <?php if(!isset($_POST['template'])){	mysql_query("update games set layout='".$_POST['$gegeven->id']."' where id='".$data['game_id']."'");}
    $query = mysql_query("SELECT `name`,`screenshot`,`id` FROM `templates` WHERE `id`!='' ORDER BY `id` DESC LIMIT 0,1000")or die(mysql_error());WHILE($gegeven = mysql_fetch_object($query)){?>
    <form method="POST"><input type="hidden" name="template" id="sel" value="<?php echo $gegeven->id;?>"><input type="image" name="template" alt="<?php echo $gegeven->name;?>" src="<?php echo $gegeven->screenshot;?>" /></form>
    <?php } ?>