Posts by SimoneOnline

Kan iemand mij helpen met de mogelijkheid om in onderstaande script Paging mogelijk te maken?

Ik run de pagina mbv simple html dom. en start op de pagina:
    http://www.imdb.com/search/tit…ature&sort=moviemeter,asc

De XPATH om naar de volgende pagina te gaan is:
    //*[@id="main"]/div/div/div[4]/div/a

Ik ben bezig een search autocomplete te maken voor films. Hiervoor wordt IMDB uitgelezen.

Het script toont echter nu ook de auteurs

Om dit te voorkomen wil ik dat alle resultaten die starten met

NM (voorbeeld; nm7140802 is een resultaat naar een auteur) worden verborgen. Alleen resultaten startende met TT (voorbeeld tt0133093) mogen zichtbaar zijn.

Iemand enig idee hoe ik dat hierin moet aanvullen?

<?php
    //Autocomplete suggestions for IMDB movies
    try{
    $term = trim(strtolower($_REQUEST['term']));
    $search = str_replace(array(" ", "(", ")"), array("_", "", ""), $term); //format search term
    $firstchar = substr($search,0,1); //get first character
    $url = "http://sg.media-imdb.com/suggests/${firstchar}/${search}.json"; //format IMDb suggest URL
    $jsonp = @file_get_contents($url); //get JSONP data
    preg_match('/^imdb\$.*?\((.*?)\)$/ms', $jsonp, $matches); //convert JSONP to JSON
    $json = $matches[1];
    $arr = json_decode($json, true);
    $s = array(); //New array for jQuery Autocomplete data format
    if(isset($arr['d'])){
    foreach($arr['d'] as $d){
    $img = preg_replace('/_V1_.*?.jpg/ms', "_V1._SY50.jpg", $d['i'][0]);
    $s[] = array('label' => $d['l'], 'value' => $d['id'], 'q' => $d['q']);
    }
    }
    header('content-type: application/json; charset=utf-8');
    echo json_encode($s); //Convert it to JSON again
    } catch (Exception $e){
    //Do nothing
    }
    ?>

Ik heb onderstaande code om een search te doen op basis van een query. Echter krijg ik de resultaten niet terug.

Een echo als dit toont echter wel de juiste informatie.

PHP
    <?php echo $_GET['search']; ?>

Eveneens als ik de method GET wijzig in POST en regel 8 ook aanpas naar _REQUEST dan krijg ik wel resultaten. Echter dit zijn alleen de resultaten die ik in het form heb ingevoerd en niet vanuit de query.

Wie kan me helpen het bovenstaande script aan te passen zodat ik zoekresultaten kan tonen op basis van de query?

Ik wil dat op basis van instellingen uit mijn database bepaalde dagen niet getoond worden in de datepicker.

Ik heb nu werkende dat week dagen niet/wel worden getoond. Maar dit script nu combineren met aparte dagen die zijn ingevuld. Zou iemand mij kunnen helpen om beide functies met elkaar te combineren?

Alvast bedankt voor de hulp

Ik wil dat mij script een update maakt wanneer de datum in mijn database kleiner is dan de datum vandaag.

Hiervoor heb ik

Code
    //laadpagina[send] geeft als echo 2014/07/08 10:00
    $dt = new DateTime();

if($laadpagina[send] < $dt->format('Y-m-d')){

echo 'nu is kleinere dan vandaag';

}

De output van $laadpagina[send] geeft als echo 2014/07/08 10:00. Dit is kleiner dan vandaag. Toch wordt de ECHO nu is kleiner dan vandaag niet getoond.

Wie kan mij hiermee helpen?

Onderstaande script laad mijn cron bestanden. Het probleem is dat wanneer in de database een row bestaat (vb. naam = demo) en in de cron folder bestaat het .php en .log bestand genaamd 'demo' niet, dan werken al mijn crons niet meer.

Heeft iemand enig idee hoe ik in dit geval het missende bestand kan overslaan zodat alle overige crons nog wel blijven werken?

Code
    //Load correct cron name$cron2 = mysql_query("SELECT * FROM `cron`");$crondata = mysql_fetch_object($cron2);{    //Select all runlogs    $select = mysql_query("SELECT * FROM `cron` ORDER BY  (`name`) DESC LIMIT 0,999");    while ($list = mysql_fetch_assoc($select)) {        $RunLog = 'includes/crons/' . $list[name] . '.log'; //make sure you have this file downloaded too    }    if (file_exists($RunLog)) {        $lastRun = file_get_contents($RunLog);        if (time() - $lastRun >= $crondata->seconds) { //This will check last time file ran.            //Select all cronjobs from the database            $select = mysql_query("SELECT name FROM `cron` ORDER BY  (`name`) DESC LIMIT 0,999");            while ($list = mysql_fetch_assoc($select)) {                $cron = file_get_contents('http://' . $_SERVER['SERVER_NAME'] .                    '/includes/crons/' . $list[name] . '.php?password=' . $cron_password . ''); // here you put the link for your file or the php code                file_put_contents($RunLog, time());            }        }    }}

Ok, maar nu heb ik mn hosting al weer voor een jaar vooruit betaald dus ik zal hier toch even moeten blijven. Hoe kan ik dan mijn cronjobs faken in php zelf? Heb namelijk gezien dat sommige crime games ook een db table crons hebben met hierin dag, uur, week, etc. Op een dergelijke wijze zou het toch ook moeten kunnen? Zou iemand mij hier een voorbeeld oid voor kunnen geven?

Op mn hosting mag ik inderdaad niet zoveel crons uitvoeren, en om alle cron scripts per game script te kunnen scheiden wil ik deze los opgeroepen hebben.

Zou ipv een check in de datase een include in het index php script een oplossing zijn dan? En hoe kan ik hierbij controleren op bv. iedere 5, 15, 60, 3600 minuten vanuit de database?

Allemaal bedankt voor de antwoorden.

Stel dat ik wel een include ga gebruiken. Hoe zou ik dan mijn verschillende cron bestanden het makkelijkste kunnen includen zodat deze ook op de juiste tijd runnen?

Ik wil al mijn crime scripts apart als modules uploaden en per script dus ook de crons scheiden. Ik heb nu ongeveer 20 verschillende cron bestanden wat is hiervoor het handigste om te doen?

Ik wil het script automatisch geinclude hebben op het moment dat ik mijn script upload. Hierdoor wil ik file_get_contents dus wel gebruiken. Voor includen moet er in de code weer een regel worden toegevoegd en dat wil ik voorkomen. Iemand enig idee?

Ik heb een semi cron job. Deze moet verschillende php bestanden laden uit de cron folder. Dit zou moeten op deze wijze:

Code
    //Run the cronjobs for the scripts	//Load correct cron name	$cron2				= mysql_query("SELECT * FROM `cron`");	$crondata				= mysql_fetch_object($cron2); {	 	$RunLog = 'includes/crons/'.$crondata->name.'.log'; //make sure you have this file downloaded too			if (file_exists($RunLog)) {     $lastRun = file_get_contents($RunLog); 
        if (time() - $lastRun >= $crondata->seconds) { //This will check last time file ran.			//Select all cronjobs from the database    $select = mysql_query("SELECT name FROM `cron` ORDER BY  (`name`) DESC LIMIT 0,999");	while($list = mysql_fetch_assoc($select))    {
    	$cron= file_get_contents('http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'/includes/crons/'.$list[name].'.php?password='.$cron_password.'');  // here you put the link for your file or the php code     file_put_contents($RunLog, time()); 		}				    } 	} }

Een voorbeeld van een php script is:

Code
    include("../../includes/settings.php");
    mysql_connect(database_server, database_user, database_pass) or die(mysql_error());mysql_select_db(database_name) or die(mysql_error());
    if($_GET['password']!="$cron_password"){die("");}else{	
    //Enter updates to run with the cronjob
    //Check if user is killed and put all possesions to the auction	$doden1 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `vermoord`>'0'");	$numdood = mysql_num_rows($doden1);	$y = (date("Y"));	$m = (date("m"));	$d = (date("d"));	$nextd = $d+1;	if($nextd < 10){$nextd = "0$nextd";}	$changeveilingshow = "$nextd-$m-$y / 00:00";	$changeveiling = "$y-$m-$nextd 00:00:00";	if($numdood > 0){	while($doden = mysql_fetch_object($doden1)){	while($doden = mysql_fetch_object($doden1)){	mysql_query("UPDATE `ziekenhuis` SET `showtot`='" . $changeveilingshow . "', `tot`='" . $changeveiling . "', `eigenaar`='', `laatstebod`='0', `laatstebieder`='' WHERE `eigenaar`='" . $doden->login . "'");	mysql_query("UPDATE `users` SET `bezittingen`='0' where `login` = '$doden->login'");		}	}	//Auction	$ziekenhuis1 = mysql_query("SELECT * FROM `ziekenhuis` WHERE `eigenaar`=''");	while($ziekenhuis = mysql_fetch_object($ziekenhuis1)){	$fakedatum = (date("YmdHis"));	$overheen = $ziekenhuis->tot;	$overheen = str_replace(":", "",$overheen);	$overheen = str_replace("-", "",$overheen);	$overheen = str_replace(" ", "",$overheen);		if($fakedatum > $overheen){	if($ziekenhuis->laatstebieder != ""){	mysql_query("UPDATE `ziekenhuis` SET `showtot`='00-00-0000 / 00:00', `tot`='0000-00-00 00:00:00', `eigenaar`='" . $ziekenhuis->laatstebieder . "' WHERE `stad`='" . $ziekenhuis->stad . "'");	}else{mysql_query("UPDATE `ziekenhuis` SET `showtot`='" . $changeveilingshow . "', `tot`='" . $changeveiling . "' WHERE `stad`='" . $ziekenhuis->stad . "'");}}}		}}

Nou is het probleem dat mijn cron scripts niet worden geladen en het lukt me maar niet te vinden waardoor dit komt. Het password wordt goed geladen en de naam van het cron bestand staat goed in de database (cron script wordt geladen in de index.php). Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of een alternative manier om mijn cron scripts te laden zonder cronjobs op mn server in te stellen?

Zou iemand mij kunnen helpen me onderstaande code? Spelers zouden naar de jail gestuurd moeten worden indien de baktijd en gevangenis gevuld zijn (dit is gevuld met een tijd en getal) maar om de eoa reden gebeurt er helemaal niets:

Code
    //Send player to jail	
    if($_GET['a'] != jail){	$bajes2            = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`baktijd`) AS `baktijd`,0 FROM `users` WHERE `login`='$data->login'");	$bajes1            = mysql_fetch_object($bajes2);	$datijd = $data->gevangenis;	$tijdverschil1        = $bajes1->baktijd-3600+$datijd-time();		if($bajes1->baktijd + $datijd > time()){	header("Location: $sitelink/index.php?a=jail");	}	if($data->ban == 1 && $_GET['a'] != verbannen && $_GET['a'] != message){	header("Location: $sitelink/index.php?a=verbannen");	}	}

De pagina kan alleen niet meer worden gewijzigd. Pas nadat de tijd in GEVANGENIS (in de users table) is verlopen, of wanneer is deze leeg maak, dan kan de speler weer wat.

Wat er eigenlijk moet gebeuren is dus een redirect naar JAIL.

Ik ken phpbb maar zoals ik al had aangegeven wil ik een custom script.

Degene die mij een pm hebben gestuurd zal ik even beantwoorden, of hebben reeds een antwoord van me ontvangen.

Voor mijn game wil ik een forum gemaakt hebben. Dit forum moet beschikken over:

- Mogelijkheid om topics te lezen ook zonder dat gebruikers zijn ingelogd
    - SEO vriendelijke urls
    - Opties vergelijkbaar als ICTscripters (topic aanmaken met verschillende fonts, links, code, smilies, instellingen, bijlage, abonnement op topic)

LEZEN VAN TOPIC
    - profiel image gebruiker moet zichtbaar zijn
    - aantal posts (en overige gegevens vergelijkbaar met ICTscripters)
    - toevoegen aan favouriten (volgen van topics) - plus overzicht voor gebruiker van de te volgen topics - mail update mogelijkheid bij nieuwe berichten

BEHEER
    - voor moderators om topics te beheren
    - categorieen aanmaken / beheren
    - blokkeren van gebruikers

Kortom; een complete forum code met beheer mogelijkheden

Het forum dient daarbij duidelijk en overzichtelijk te worden gescript, niet veel code (nu heb ik de banditi forum scripts en deze heeft maar 3 scripts en een beperkte database, maar ik vind de code onoverzichtelijk en er zitten nog teveel bugs in). Tevens dient er alleen met divs te worden gewerkt zodat de css makkelijk kan worden beheerd en responsive kan worden gemaakt.

Graag hoor ik via PM wie mij hierbij kan helpen en de totaalprijs hiervoor.

Groeten simone

Ik heb een cron script:

Code
    $RunLog = 'includes/crons/hour.log'; //make sure you have this file downloaded tooif (file_exists($RunLog)) {     $lastRun = file_get_contents($RunLog);     if (time() - $lastRun >= 3600) { //This will check last time file ran. Right now if it's less than an hour it will rerun your file.$cron= file_get_contents('http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'/includes/crons/hour.php');  // here you put the  link for your file or the php code                  file_put_contents($RunLog, time()); 			    } 	}

Na een uur wordt de cron gerunt. Het probleem is nu dat wanneer ik rechtsstreeks naar het cron script http://www.mijndomein.nl/includes/crons/hour.php ga de update ook wordt uitgevoerd. Wat ik nu wil is dat ik het hour.php script beveilig zodat deze alleen wordt uitgevoerd na de 3600 seconden met behulp van mijn cron script

Dit is mijn hour.php

PHP
    <?php
    mysql_query("UPDATE `users` SET `power`=`power`+'10'");

?>

Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?