Posts by phpmyadmin

    Wat hij waarschijnlijk bedoelt is dat hij iederekeer andere filmpjes in zijn FTP krijgt die hij wilt afspelen. ik zie die vraag vaker het probleem is meestal dat de filmpjes steeds een andere bestandsnaam hebben. in de standaard html players moet je namelijk je bestand.mov opgeven maar als je iederekeer een ander bestand krijgt is dit iritant dus meestal zoeken ze dan een player die automatische alle filmpjes in de folder opzoekt en ze in een keuzelijst zet zodat je ze kan afspelen.


    of bedoel je wat anders phpmyadmin?

    Juist dit bedoel ik inderdaad, misschien dat het niet helemaal duidelijk was in de begin post.
    Weet je er toevallig ook een oplossing voor?

    Beste allemaal,


    Ik heb een FTP server waar allerlei verschillende video's op staan.
    Nu ben ik bezig met het bouwen van een website, alleen vroeg ik me af of het mogelijk is om de filmpjes die op de FTP server staan direct online te kunnen aanbieden aan de mensen die mijn website bezoeken.
    Ga ik dit met een HTML 5 webplayer doen en zo ja hoe ga ik er voor zorgen dat deze webplayer die FTP locatie kan benaderen en hier alle video's in uit kan lezen.
    Wellicht dat ik dan met een dropdown menu o.i.d. de bezoekers kan laten kiezen welke video ze precies willen zien.


    Iemand die mij uit de brand kan helpen of mij hierover meer informatie kan geven?
    Alvast vriendelijk bedankt!