Posts by Knoerten2

    Hallo, allemaal.
    Ik heb 3 weken geleden een dedicated server gehuurd bij Versio. Met het dubbele RAM geheugen als wat ik nu heb. En zodra ik er 1 website opzet loopt de hele website traag. Terwijl ik op me server die ik nu 7 websites heb staan en alles verloopt super snel.


    Ik had de server op een vrijdag besteld. Vervolgens waren ze uitverkocht en zou die maandag of dinsdag komen. Vervolgens werd de server pas woensdagochtend geleverd.
    Vervolgens wil ik me 7 websites erop zetten. Dus dat deed ik. En wil heb me nameservers ingesteld, kan 24 uur duren. Kijk ik 24 uur later waren de sites er nog niet. En Versio maar zeggen dat ik verkeerde nameservers heb ingesteld. Was dus niet zo. Er was een DNS fout. Dus dat werd later aangepast door Versio.
    Later waren me sites er dus. Heb ik alles goed gezet zijn ze super traag.


    Vervolgens schrijf ik Versio aan over de traagheid. En dat de servertijd niet goed stond. Elke keer zeggen ze dat het aan mijn scripts ligt. Terwijl het een goed script is. Dus na veel geklaagd te hebben zijn we 3 weken verder en de server is er nog steeds niet. En kreeg op 5 april een berichtje van Versio.

    Vandaag heb ik weer gemaild over dat de hele server er niet is. Gaan ze weer naar kijken zeiden ze van de week en ze hebben nog steeds niks gedaan. Terwijl ik ook nog voor elke maand die 45 euro Advance Support Plan hebt betaald. Sta ik juridisch sterk om er een zaak van te maken en me geld terug te eisen?

    Ik bedoel dus juist als me website online staat, maar als ik dus ergens anders ben wil ik niet kunnen inloggen op mijn account via andere IP adressen alleen via me eigen IP.

    Ik ben niet zo goed in scripten, kan het wel maar dit is nog een beetje ingewikkeld. Dus hoe moet ik dat gebruiken dan want zoals ik het zie is dit om een pagina te laten zien voor het IP wat je invult.

    Hallo, ik heb een maffia site en zou graag willen dat ik alleen via mijn IP adres kan inloggen op mijn account. Dus dat als ik bijvoorbeeld bij een kennis op visite ben dat ik daar dan niet kan inloggen omdat het IP adres niet goed is, omdat het dan alleen via mijn IP kan. Weten jullie hoe ik dat zou moeten doen?

    Hallo, ik heb twee domeinnamen waar ik vanaf wil. Het gaat om de domeinnamen:


    MafiaTopList.nl
    Pagerank: 1.
    Geldig tot: 5 Januari 2018.


    En het domeinnaam:


    Webmasterspoint.nl
    Geldig tot: 1 September 2013.


    Je moet wel een account hebben bij Versio, voor een gratis push.


    Edit: Webmasterspoint.nl is weg. Het gaat nu alleen om MafiaTopList.nl

    Hallo, ik heb een vraag. Als ik 5 websites op een dedicated server heb staan. En 1 van me sites word gehackt. Kan die persoon dan ook die andere sites hacken. Of niet.

    Hallo.
    Ik heb een OSBanditi source. Alleen heb 1 probleem. Als je een paar minuten niks doet staat je account offline en niet meer bij de online leden. Ik heb al gegoogled en op internet gekeken, maar kan niks vinden. Weet iemand hoe of waar ik dat kan veranderen?

    Hallo, ik heb een vraagje. Ik ben met mijn site bezig en ik heb utf-8 codering op me site.
    Op me outgame en ingame.


    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"/>


    Maar bij de outgame is alles goed. Bij me ingame geeft ie heel veel fouten aan, onder andere als je ergens op klikt krijg je voor die naar de juiste pagina gaat een witte pagina.
    Heb op google gekeken maar word daar niet echt wijzer van. Weet ook niet precies waar het voor dient, want als ik die codering eraf haal bij me ingame doet alles het wel perfect. Kan het kwaat als ik hem eraf haal?

    Hallo,


    Persoonlijk ben ik van mening dat dit niet hoort.
    Dit is namelijk hetzelfde verhaal als het behandelen ervan hier op CP. Dit promoot namelijk illegaal gebruik. Komt dus op hetzelfde neer. Kijk naar de uitspraken die gedaan zijn over linken.


    Mvg,
    Tim


    ik ben het met tim eens !
    of alles toestaan of niet en de linkpartner verwijderen :evil:

    Hallo, ik heb een vraag. Ik heb een maffia spel, osbanditi source. Als ik ergens op klik zie ik eerst 1 a 2 seconden een witte pagina dan de pagina die ik aanklik zelf. Weten jullie waar dat aan ligt. Is dat een klein laad probleempje of een script foutje.