Het lijkt me wel een leuk idee om voor de mensen van ictscripters een toernooi te organiseren (tenzij er voldoende mensen zijn die cs go spelen)
Wat vinden jullie er van ?
Het lijkt me wel een leuk idee om voor de mensen van ictscripters een toernooi te organiseren (tenzij er voldoende mensen zijn die cs go spelen)
Wat vinden jullie er van ?
@H.Rayn
ik zelf blijf daar ook op haken.
Denk dat het met die images te maken heeft die in de bron staat.
http://natas2.natas.labs.overthewire.org/files/ kijken naar de map waar image in staat.
Leuk bedacht, alleen blijf ik haken op http://natas2.natas.labs.overthewire.org/
Kan iemand een hint geven?
blijven haken op 8 haha
@ level 8
hell yeah
hmm lijkt me een nulled theme ?
daar stuit ik ook op tegen password gevonden maar next level ??
Top bedankt het is gelukt !
Goeiedag mensen ik zit met het volgende probleem namelijk ik heb een theme gekocht via themeforest, leuk en aardig geinstalleerd op wp begonnen met het aanpassen naar mijn eigen idee maar het lukt me maar niet om de nivo slider toe te voegen bij elke pagina (SLider is niet te zien)
heeft een van u hier verstand van ?? Kom er niet meer uit
Link: admevents.nl
Mvg.
Hierbij verkoop ik een website van mij genaamd documentairesweb.nl , het betreft een veiling.
Start bod: 25,-
Opbieden met 10,-
Veiling eindigt 24 uur na laatste bod
Link: Documentairesweb.nl
Leeftijd: 2 maanden (sinds oktober)
Host: mijn*domein.nl
Aantal documentaires online: 110
Inkomsten: 0,-
Stats:
Hierbij een tutorial voor de mensen die moeite hebben met het slicen van een .psd bestand
Tutorial is wel in het engels, met veel afbeeldingen.
Ik hoop dat het de mensen zal helpen om een stap verder te komen met slicen.
pcmagnaat.nl /.com
pcmeester.nl / .com
pczolder.nl / .com
computermaniak.nl / .com
peeceeshop.nl / .com beschikbaar
Heb jij informatie op je website staan die niet iedereen zou mogen inzien? Of ben je van plan om bestanden en/of mappen op je site te plaatsen die alleen met een wachtwoord toegankelijk zijn?
Namelijk met behulp van .htaccess- en .htpasswd-bestanden kun je je website beveiligen. Let op: Dit werkt alleen op Apache webservers! In dit artikel kom je te weten hoe je met behulp van .htaccess- en .htpasswd-bestanden een directory kunt beveiligen.
Stap 1: Het .htpasswd-bestand:
In het .htpasswd-bestand worden de gebruikersnamen en de wachtwoorden in gecodeerde vorm opgeslagen. Voor het coderen van wachtwoorden zijn op het internet vele handige tools te vinden. Een voorbeeld hiervan kun je vinden door op Password generator te klikken. Mocht deze link niet meer werken dan kun je bijvoorbeeld in Google zoeken op "htpasswd generator" om een andere te vinden. Voer hier een gebruikersnaam (bijv. test) en 2 maal een wachtwoord (bv: abc123) in en klik vervolgens op calculate. Er verschijnt een nieuw venster met daarin de gebruikersnaam en het gecodeerde wachtwoord in de vorm van "gebruikersnaam:wachtwoord" ( test:ruOAVfZ7qD6eQ ). Selecteer en kopieer deze regel. Open een simpele teksteditor zoals Kladblok of Context en maak een nieuw bestand aan. Plak de gekopieerde regel in het bestand. Zo kun je dus voor iedere gebruiker een nieuwe regel aanmaken met de gebruikersnaam en het gecodeerde wachtwoord, gescheiden door een dubbele punt. Sla ten slotte het bestandje op als ".htpasswd" (vergeet de punt en de aanhalingstekens niet).
Stap 2: Het .htaccess-bestand:
Open een simpele teksteditor zoals Kladblok of Context en maak een nieuw bestand. Kopieer en plak vervolgens onderstaande code in het bestand.
AuthUserFile /exacte/path/naar/.htpasswd
AuthGroupFile /dev/null
AuthName 'Beveiligde pagina'
AuthType Basic
<Limit GET POST>
require valid-user
</Limit>
Pas het pad achter AuthUserFile aan naar het pad waar jij het .htpasswd-bestand gaat plaatsen. Je hebt hiervoor eerst het exacte pad naar jouw webruimte nodig. Dit verschilt per hostingprovider. Dit doe je als volgt: maak een PHP-bestandje met de naam phpinfo.php en upload deze naar de webserver. Het phpinfo.php-bestand bevat slechts de volgende code:
<?php
phpinfo()
?>
Open het bestandje in een browser (http://www.jouwdomein.ext/phpinfo.php) en je krijgt de PHP-instellingen van de webserver te zien. Zoek vervolgens naar de instelling DOCUMENT_ROOT om het exacte pad naar jouw webruimte te vinden. Kopieer en plak dit pad achter AuthUserFile. Nu is dit alleen nog maar het pad naar je webruimte. Heb je daar bv. je .htpasswd-bestand staan, dan ziet het volledige pad er als volgt uit: /home/httpd/vhosts/jouwdomein.ext/httpdocs/.htpasswd. Staat het .htpasswd-bestand in een andere directory, dan zul je dit pad dus nog moeten uitbreiden.
AuthName bevat de tekst die in het loginscherm boven de invoervelden 'gebruikersnaam' en 'wachtwoord' komt te staan (in het voorbeeld is dit "Beveiligde pagina"). Je mag natuurlijk ook iets anders verzinnen.
AuthGroupFile en AuthType: hier zal ik verder niet op ingaan en deze instellingen kun je ongewijzigd overnemen. Dit geldt ook voor het deel tussen <Limit> en </Limit>.
Sla ten slotte het bestandje op als ".htaccess" (vergeet de punt en de aanhalingstekens niet).
Stap 3: Het .htaccess en .htpasswd-bestand uploaden:
Start een FTP-programma zoals Smart FTP of Filezilla en upload vervolgens het .htpasswd-bestand naar de locatie die je hebt aangeven in het .htaccess-bestand en het .htaccess-bestand in de map die je wilt beveiligen. Ziezo, de map is beveiligd. Je kunt dit testen door nu naar de URL te gaan van de beveiligde map en als alles goed is gegaan krijg je nu een loginscherm te zien.
Veel succes met het beveiligen van je website
Bron: http://www.alphamegahosting.co…e-website-beveiligen.html
Toon MeerEr zijn inderdaad andere manieren om geld toe te voegen, met nadelen:
Internetbankieren: 1/2 werkdagen
Automatische incasso: 4-6 werkdagen
Daarbij (om in te gaan op thjeu) is deze optie ook beschikbaar via de Paypal website.
Als je daar op geld toevoegen klikt krijg je de bovenstaande twee opties en daaronder is nu komen te staan:
Via iDeal met Money2.nl (Direct - Gratis).
Het is trouwens geen dienst van Paypal zelf, maar van een partner.
PS: @ adem37
Je hebt het inderdaad op de goede plek gepost, dit is namelijk (belangrijk) nieuws. Dit scheelt ook ICTScripters weer veel topics, waar om Paypal tegoed wordt gevraagd met spoed.
Top!
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
Hier doen we het ook voor, namelijk elkaar helpen mensen
Goedenavond mensen,
Ik heb een .key bestand die gedecodeerd moet worden heeft een van jullie enige vermoedens hoe dat mogelijk is ?
mvg,