Posts by Stanvk

Gevaren zitten er niet aan, ik heb wel eens wat gespeeld met C++. Persoonlijk vind ik het een "klote" taal.
    Als je client side wil gaan programmeren, zou ik Java of C# overwegen.

Tevens zie ik op je profiel dat je al heel wat talen kent. :rolleyes:

Bedankt voor de reacties!

Citaat

Ook even kijken of, indien je deze hebt, al je GETS veilig zijn.

Neem aan dat dit het makkelijkst is met een $object->real_escape_string(); / mysqli_real_escape_string(); (Bij PDO is dit niet van toepassing.) Of zijn er nog andere manieren?

Beste mede-ICT'ers,

Hoe preveniër ik een SQL lek? Of eigenlijk moet ik het formuleren als: "Hoe controleer ik op een SQL lek?".
    Persoonlijk ben ik een beetje sceptisch over Havij e.d. Iemand ervaring, tips o.i.d?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Stanvk

Ik heb even wat gespeeld en uitgeprobeerd. Ik moet jullie er wel op attenderen dat ik geen ster in OOP ben.

database.class.php

Hoe werkt het dan bij de onderstaande code?
    test.class.php

Kreeg helaas de volgende fout:
    Fatal error: Call to a member function query() on a non-object

Goedenavond mede-ICT'ers,

Een simpel, eenvoudig lijkende vraag: Wat is de 'efficienste ' manier om een database te queryen (etc.) in een andere method in een andere clas?

Momenteel gebruik ik.

Alvast bedankt!

Stanvk

Beste forumleden,

Zoveel discussies heb ik hier al met andere over gehad, het HTML echoeën in php. Ik ben het met de mening eens dat het er niet uitziet.
    Ik heb nu de volgende method geschreven om het probleem te simuleren (Regel 11; 13). Hoe zou ik dit moeten aanpakken, echter moet ik die value een waarde geven; die waarde komt uit de database.

RANDOM METHOD:

Alvast bedankt!

Mvg,

Stanvk

Citaat

Het onderstaande bedrag is terug op uw online portemonnee gestort. We zijn immers geen online wisselkantoor en vragen u dan ook vriendelijk om op te houden met deze praktijken.

Mocht u verder nog vragen hebben dan helpen wij u uiteraard graag verder.

Als deze citaat letterlijk de mail is, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik het maar een kijk-ik-ben-15-en-heb-een-hosting-bedrijfje vind.

Als het het spel opensource is, heb je al een possibiliteit.

Niet slim.
    Je gaat naar een vriend en je kan niet inloggen, dat is balen.
    Dit vind ik een slecht idee!

Hij vraagt een oplossing voor zijn vraagstuk, ik geef hem dat. Dit is geen suggestie o.i.d.
    Als je een beetje kan lezen, dan zie je dat ik zeg: "Zo nee, laat je hem/haar opnieuw inloggen." Dus je argument is hierbij overhoop geschoten.

Daarbij zegt meneer letterlijk:

Citaat

Dus dat als ik bijvoorbeeld bij een kennis op visite ben dat ik daar dan niet kan inloggen omdat het IP adres niet goed is, omdat het dan alleen via mijn IP kan. Weten jullie hoe ik dat zou moeten doen?

Lees de volgende keer eerst, voordat je "zó nodig" een reactie moet geven.

Als iemand registreert voor de eerste keer zet je gewoon dat IP in de database. Als hij/zij op de pagina komt kijk je of de IP-adressen corresponderen, zoja stuur je hem/haar door. Zo nee, laat je hem/haar onieuw inloggen.