Of je kunt sleep instellen in het login script. Bijv. een seconde. Het duurt dan veel langer om te brute forcen en het is sneller klaar. (Bijv. als een computer 70 wachtwoorden raad per seconde. Dan duurt het 70 secondes en dat kost veel te lang als je een wachtwoord van 8 tekens of meer. Zou zo een paar honderd jaar kunnen duren).
Posts by bramieboy100
-
-
Leg je vraag a.u.b. duidelijker uit. Een action meevoeren?? En maak je script overzichtelijker want zo kan niemand je helpen.
-
Dat vind ik ook, ook al deed ik dat ook met 1 programma (shame). Maar er is ook een persoon die dat doet op wel een heel grote schaal. De hele download lijst wordt zo vol gespamd met zinloze programma's, die lijken mij, willekeurig uit worden gekozen.
-
Informatie
Hierbij verkoop ik het product Metro Stijl Login Formulier in 5 verschillende kleuren PSD + HTML5/CSS3 die ook nog eens responsive is. De gebruikte kleuren in PSD en HTML zijn daarbij ook de officiële Windows 8 kleuren. PSD werkt met Bariol Regular en Bariol Light, in HTML is er een vervanging voor geregeld die volledig gratis is i.v.m. dat u voor Bariol Light een licentie nodig heeft. Bariol Regular kunt u gratis downloaden op bariol.com, Bariol Light kunt u aanpassen in Photoshop naar een ander font.
De 5 kleuren zijn:- Metro Pink
- Sky Blue
- Mint Green
- Just Orange
- Sunset Red
Wat krijgt u als koper?
- 5 PSD's in alle kleuren
- De gebruikte bestanden
- Een responsive (voor mobiel/tablet/pc) HTML5 pagina met 5 verschillende CSS bestanden voor alle kleuren. Werkt foutloos op IE8+ FF Chrome Opera en Safari. Ietwat slechter op IE6-7 (Ondersteunen niet zo goed CSS3 en de nodige display functies zodat uw vrijheid niet wordt belemmerd).
- Future Safe HTML en CSS code. Ik maak gebruik van CSS3 met overgang effecten en HTML 5 elementen.
- 2 Weken support (als iets niet werkt of hulp bij aanpassingen)
Kosten:
- Gebruikers licentie €5,00: een domein, niet doorverkopen, commerciële doeleinden toegestaan.
- Doorverkoop licentie in overleg.
Via paypal of overschrijving betalen.Vragen? PM ze gerust.
Demo (1 kleur): http://spacedowngame.com/metrologin/ (maak je beeldscherm kleiner voor reponsive resultaat)
-
Gewoon met windows live moviemaker openen en dan opslaan naar een normaal bestand. Gaat van 16GB naar 50MB zonder kwaliteitsverlies.
Het ligt aan fraps, omdat hij zo snel een video moet maken kost dat ruimte. Het kan er niet wat langer over doen om het wat kleiner te maken.
-
Waarom kan je deze ($trxid = $responsetype[1];) niet gebruiken?
-
Je weet dat dreigen ook strafbaar is?
-
Niks gedaan -> niks te vrezen.
Wachten op een bericht van een advocaat/justitie en dan hemzelf aangeven. Dit zijn allemaal loze beloftes in mijn ogen.
-
Hoe asociaal dit ook klinkt, ik vind het ook erg dat er een normale burger doodt gaat. Ik vind dit sowieso niet door de beugel kunnen. Die mensen zijn ziek in hun hoofd die dit soort dingen doen.
-
Ookal doen meerdere het, het betekent niet dat zij ook de regels houden.
-
Bij mij doet de link het nog steeds niet.
-
Dan biedt je het startbod.
-
bplaced.com
http://www.square7.ch/ (7 GB webspace) -
Zo te zien heb je gewoon een hosting van een site geplukt en die ga je hier verkopen voor een duurder bedrag, niet erg netjes. Zover ik weet mag dit niet van de hoster. Als je zelf hosting wil verkopen moet je een reseller hosting kopen.
-
Als het in de voorwaarden staat die jij accepteert moeten ze jouw uitbetalen.
-
Citaat
Hierbij kun je even Victor een bericht sturen.
We willen z.s.m. starten.
Dit zal misschien al Maandag zijn.Graag vragen naar Victor en mij aub.
Dan kunnen we het overzichtelijk houden.
Hier staat naar dat je vragen naar jouw moet sturen. Dit heb je ondertussen aangepast.CitaatTevens word zoals eerder besproken denken we gebrijk gemaakt van Mecurial. Dit staat nog niet vast.
Heeft iemand al ervaring met het programma of niet?Hier vertegenwoordig je. Ik vind dit gewoon storend en zag dat dan ook gewoon. Mijn mening is dat jij nu onprofessioneel bezig bent.
-
M.Martens jij leidt het project niet dus zou je aub op willen houden met doen alsof je degene bent die het leidt of degene die het vertegenwoordigt. (De leiding ligt nu nog bij victor)
-
Hierbij kun je even Victor een bericht sturen.
We willen z.s.m. starten.
Dit zal misschien al Maandag zijn.Graag vragen naar Victor en mij aub.
Dan kunnen we het overzichtelijk houden.
Het lijkt nu net of jij ook een van de beheerders bent van het project. Ik kan ook fout zitten. -
Vind ik ook zon beetje, verder is die groene achtergrond kaal.
-
Het betekent dan niet meteen dat er niemand is die wat kan coderen. Er lopen hier genoeg goede programmeurs rond.