-Arial gebruiken en geen TNR
-Dat bruine zand gedoe wat hoger maken zodat het een achtergrond wordt voor de header.
- En wat ik al zei, meer.
Posts by bramieboy100
-
-
Het is voor mij nog te leeg om nog echt een cijfer te geven. Nu een 4/10 maar er staat ook te weinig op om te beoordelen.
-
Niet als je bank aan je paypal is gekoppeld. Dan betaal je automatisch met je paypal tegoed en de rest met je bank.
En als het dan toch drie dagen duurt, dan zou ik het nu alvast doen.
-
Het lijkt mij ook erg sterk dat jij dit zo helemaal zelf hebt gemaakt. 3D scripten is namelijk moeilijk om alle camera's goed te krijgen en om te bewegen. 3D modellen is ook lastig.
-
Dit kan niet zo even zeggen. Hiervoor moet je markt onderzoek doen en de juiste marketing bij zoeken.
-
Zo'n gevoel heb ik ook.
-
Off-topic: Je disclaimer is er niet voor bedoeld om dingen erin te zetten wat de gebruiker niet mag. Dat moet in de algemene voorwaarden staan. Nu mogen sommige dingen nog steeds.
-
http://thepiratebay.sx/ is het nu. Goed werk tpb.
-
PHP daarvoor gebruiken? Ik ken daar niet zo even een programma voor.
-
Ik denk dat ICTs even wat onderzoek moet doen.
-
Webmatrix is zoveel makkelijker. Het maakt automatisch een localhost aan waar je alles kan testen. Je hoeft alleen maar op run te klikken en je bekijkt je website in localhost. Dit kan zolang totdat je webmatrix afsluit.
-
Hij is automatisch 32 of 64 bits.
-
Ja dat ook. Even vergeten.
-
Met een mysql query. Zoiets als Update naampjes Set huppelepup = 0 . Dit is allemaal zo makkelijk te vinden op w3/php.net of google. Deze websites bestaan niet voor niets.
-
Google eens op trefwoorden zoals php get ip adress.
-
Webmatrix.
-
Het was volgensmij zo dat ziggo dat verhoogt als je je router beschikbaar stelt.
-
Dat gebeurt met de computer, handmatig is dat niet te doen. En je vertraagd de computer er behoorlijk mee waardoor het kan oplopen tot tientallen/honderden jaren.
-
Dat is juist de bedoeling dat een hacker dit vervelend vind.
-
Een gebruiker doet niet moeilijk om een halve seconde lijkt mij.