Zover ik heb binnengekregen was het budget maximaal 0 tot 5 euro voor ongeveer 2000 woorden.
Posts by bramieboy100
-
-
Nee het is geen schriftelijke overeenkomst maar het is zeker niet netjes.
-
Ik wil anders ook wel helpen tegen een vergoeding.
-
Breedte meegeven en margin left en right op auto zetten.
-
Denk dat dat wel goed is.
-
Ja dat is best wel goed, maar ik zou ook iets doen over ervaring opdoen daar.
-
Misschien voor waarom:
Ik wil graag hier mijn baan hebben omdat ik verschillende winkels hier in de buurt heb vergeleken en het hier mij de beste plek lijkt om de meeste ervaring op te doen voor mijn eerste baan.
Kan nog wel wat uitgebreider maar zoiets lijkt me wel goed.
-
Alleen voor maffiapunten ja.
-
Volgens mij moet je even bovenaan je functie gobal $db; zetten.
-
Addslashes is totaal zinloos, quote zorgt voor de beveiliging. Addslashes was alleen voordat real escape string bestond als vervanger. Nu hebben we ook quote.
-
Ik snap niet waarom mensen zo moeilijk doen. Vaak is bij MySQLi gwn een i achter de mysql_ functies zetten met maar een paar aanpassingen. (Je kunt zelfs OOP programmeren met MySQLi (standaard)). Ik raad voor de mensen die mysqli willen leren deze tutorial aan http://www.w3schools.com/php/php_mysql_intro.asp en ik denk wel dat je er snel klaar mee bent.
-
Wat bedoelt u precies met online liniaal? Gewoon een plaatje tekenen van een liniaal in jQuery?
-
MX Player erg goed voor filmpjes en ondersteunt meer formaten.
-
Ligt eraan hoe uitgebreid je het wil hebben. Als je alleen zo'n kaartje wil met twee verschillende vakken, grond en dorp ben je wel klaar voor 20~60 euro mits de database gegevens goed geordend zijn. Als het met veel meer verschillende functies erbij moet, moet je toch echt rekenen op een xxx bedrag.
-
Er staat vrijwillig dus voor niets.
-
Volgens mij moeten .background en body omgedraaid worden.
-
Het kan ook zijn dat je je mailservers wat anders moet configureren. (Moest ik ook)
-
Ik wil je anders wel een soort van kleine opdracht geven waar wat lastige dingen in zitten. Dan kijk ik wel hoe alles verloopt en kan je tips geven zodat je er wat van kan leren.
-
Kun je ook in het Engels schrijven. Ik heb namelijk een kleine tekst nodig van ongeveer 50-60 woorden dat ook je meetrekt en het spel beschrijft. Ook dat als mensen deze tekst lezen ze dit spel meteen willen spelen.
-
Gebruik anders Open Sans, in ieder geval een sans-serif font.