Ik heb de LG Optimus L9 vanaf 200 euro (ik heb hem voor 240) en ben er erg blij mee.
Posts by bramieboy100
-
-
Leuke actie. Ik ga denk ik wel meedoen.
Edit: Weet niet of er heel veel mensen mee willen doen of het aan iets anders ligt maar https://timvandenbelt.com/assets/ICTS.pdf is de hele tijd aan het laden en hij komt maar niet.
-
Je hebt ten eerste niks in je while statement staan.
While doet iets als er wat er tussen de haakjes staat true is. -
De meest effectieve manier is als je vierkante vlakken hebt is een array maken met arrays erin. Dat noem je multidimensional arrays. Dus zoiets als dit:
$map = array(array(1, 0, 0, 2),
array(1, 1, 0, 2));
Dat kan je dan opslaan en met de for functie ontleden om vervolgens op scherm te tekenen. De cijfers staan voor tiles, dus 0 is bijv. gras en 1 een gebouw. -
Met een 3V card kun je kopen met een code dus in principe voor alle leeftijden. Je kunt het kopen met beltegoed
-
Wat wil je eigenlijk precies bereiken. Aan een paar categorieën zoals classes en inventory hebben we niks. Als je duidelijker maakt wat je wil kunnen we je helpen.
-
Luc
Dan wordt hij vergroot en dat is niet de bedoeling.Verder, de enige optie is om je achtergrond te bewerken zodat die verder kan gaan. Je kunt met css veel, maar niet een niet bestaand deel van een plaatje er zomaar bij toveren.
-
Gewoon met repeat-x in css.
-
Toon Meer
Vraag hier:
ICT regels je mag geen email vermelden hou een beheerder daar maar aan
Want dit kan toch niet? Iedereen moet zich aan die regels houdenZou iemand hierop reageren
Want er kan zoveel gebeuren via die e-mails waar niemand vanaf weet danNiet slecht bedoeld maar kan beter via ICT waar iedereen kan kijken wat er gebeurd
Dat is geen persoonlijke email maar een email van ictscripters zelf.
-
Heb je nadat je laptop uit was gevallen de accu er weer uit gedaan en wee opgestart? Zo ja dan ben ik bang dat j laptop dood is want hij valt uit als hij te heet wordt en als je hem dan weer aan doet dan loopt je laptop schade op. (Dan branden draden door)
-
Doe eens alert(video['id']); Kijk dan wat je dan krijgt.
-
Gebruik dan de .post functie van jquery. Er zijn meerdere gevallen hier dat gewoon ajax niet werkte.
-
Ik gaf je een vage hint maar waar ik op doelde is dat als in je jquery staat POST dat dat alleen in php op te vragen is met POST en niet met GET. Dus get moet post worden.
-
Ik vind het iig een goed idee maar nog een vraag. Niemand kan goed helpen zonder veel info, ik weet bijna zeker dat 9 van de tien keer zo'n bericht komt van hij doet het niet en plakt er de code erbij. Daar heb je ook niet veel aan.
Wat ik dus wil zeggen, je hebt er niks aan als mensen dit soort vragen gaan stellen.
-
Een vraag, waarom zouden mensen zo'n status willen. Als je graag mensen helpt snap ik dat maar als je het een keer niet erg vind om te helpen maar het wel irritant vind om 10 vragen te krijgen per dag waar net zoveel informatie staat als in de topics van nu dan snap ik dat je dat niet wil. Dus waarom zouden mensen dit willen en wat hebben we eraan als mensen nu net zoveel informatie naar diegene sturen als in de topics van nu.
-
Je stuurt iets via de methode POST, en dan wil je iets krijgen met de GET methode. Dat kan niet. Ze moeten beide hetzelfde zijn.
-
Je krijgt dus iets binnen met jquery. En dat moet naar php? Dat is gewoon makkelijk te doen met een ajax request, gewoon kijken op jquery docs voor voorbeelden.
-
Een paar tips naar mijn mening:
-Het formulier verduidelijken met een box eromheen of een verticale scheidingsstreep
-Zelf zou ik de captcha wat mooier plaatsen met een box eromheen of wat ik zelf doe is de captcha als achtergrond gebruiken voor je textbox en die rechts plaatsen.Hopelijk heb je er wat aan.
-
var javascriptvar = <?php $var ?>; om iets in de je javascript te zetten dat is niet zo moeilijk. Aan het eind verstuur je dan je headers bijv. <?php header("Content-type: text/javascript; charset: UTF-8"); ?>
-
Je kunt via php een jquery script maken met de naam script.php waar je gewoon met php kan werken. Maar dan moet je de headers wel goed zetten.