Het is illegaal om op de achtergrond dit soort programma's op de achtergrond te laten draaien.
Posts by bramieboy100
-
-
Krijg melding op de site dat de BitcoinMiningapplet is geblokkeerd.
-
Dan moet je kijken in je database, komen de waarden overeen?
-
Alle rijen selecteren is een erg omslachtige manier en ook onveilig. Selecteer alleen de data die je nodig hebt dus bijv SELECT * FROM tabel WHERE klantnummer=5012.
-
Je hebt tenminste een gegeven nodig om geen array in een array te krijgen dat uniek is. Bijvoorbeeld een id. Dan haal je dit op met een SQL query en dan kan je $gegevens['password'] bij wijze van spreken doen. Maar mij is nog niet helemaal duidelijk wat je precies wil bereiken.
Mag ik trouwens vragen waarom je request gebruikt en niet post. Request zorgt ervoor dat je get en post kan gebruiken.
-
PHP
// STANDAARD GEGEVENS BEGIN // $info = mysqli_query($con, "SELECT * FROM customers"); $gegevens = mysqli_fetch_array($info);Hier selecteer je alle rijen en alle kolommen waardoor er een array in een array is. Hou je hier wel rekening mee? Ik zie dat namelijk nergens in je script staan.
Het is inderdaad onnodig dat je je klantnummer codeert omdat het handiger is als je je klantnummer in je klantenpaneel kan zien. Zo kan je je klantnummer meteen doorgeven en je hebt alle info. Verder als je iets codeert doe dit dan niet dubbel omdat de hash dan minder uniek wordt. Daarbij is ook het risico dat je twee verschillende klantnummers hebt maar met de dezelfde hash.
-
Hij vraagt gewoon om iemand die plugins kan scripten net zoals naar een php programmeur vragen voor diverse opdrachten. Dus als jij dit kan, kan je hem een pm sturen.
-
http://www.consumentenbond.nl/…on-huis/kopen-op-afstand/
De regels voor koop op afstand gelden zowel voor producten als diensten, zoals bijvoorbeeld een online-taalcursus.
--
Een dienst kan dus wel vallen onder koop op afstand.Daarnaast denk ik dat TS zwak staat, zover ik van anderen begreep is het verkopen van een FB pagina niet toegestaan.
Er zijn inderdaad uitzonderingen maar over het algemeen zijn diensten onherroepelijk (bijvoorbeeld een download) en is de wet van kopen op afstand niet van toepassingen. Vaak zijn namelijk virtuele producten onherroepelijk.Edit: weide43 in dit geval sta je helemaal in je recht en hoef je ook geen geld terug te geven. Wijs hem hier dan ook op.
-
Iemand heeft sowieso geen recht op geld terug door middel van koop op afstand als het een virtueel goed is, dit valt onder een dienst en diensten vallen niet onder de wet koop op afstand.
Maar om een onduidelijk verhaal kort te maken, jij hebt een facebookpagina verkocht aan die man en hij wil dit ongedaan maken. Je mag 40 euro houden maar wil de andere 100 euro wel terug. Dat is dan toch heel simpel, hij moet jou eerst de facebookpagina geven en dan wil je pas dat geld geven. Als hij dit niet wil dan is het einde zaak. Zo ben jij verzekerd van je pagina en geld.
-
Als je dit soort dingen wil kopen raad ik conrad.nl aan, het assortiment is enorm maar dan ook echt enorm en je hebt vaak Engelse documentatie voor de kleinste dingen. Wat ik er verder bij wil zeggen is dat als je klein begint je het beste met assembly kan beginnen. Je hebt dit sowieso nodig.
-
Moet met landcode erbij en je bent klaar.
-
Htmlentities is nergens voor nodig alleen als je $_GET['id'] in html wil weergeven. Dan is namelijk XSS mogelijk. Wat jij wil berijken is als je id = 1 hebt dat je dan naar pagina nummer 1 gaat. Dit is erg makkelijk te maken.
PHPif ($_GET['id'] == '1') { //echo hier je html of sluit de php en open na de html weer } elseif ($_GET['id'] == '2') { //En ga zo maar door }Deze manier is het makkelijkst, verder doet het ook geen rare dingen als iemand de input veranderd en zo is de functie inarray ook onnodig.
-
Hij is verbannen, geen idee waarom maar gebeurt zo wat elke week.
-
Gebruik de functie intval van php om er een int van te maken.
-
$(document).ready(function(){ is als de pagina
Ferhat vraagt dit.CitaatIk wil content dus eerst laten laden met zo'n loader image.
-
Je hebt ook .onload bij jquery.
-
Ik gebruik vaak de mail omdat ik dan een persoonlijk antwoord altijd nog na kan lezen.
-
Ik vind de klantenservice van Skype erg goed, ze geven echt een oplossing voor je probleem en binnen een dag. Ze vragen ook vragen die duidelijk zijn en die nodig zijn om je probleem op te lossen. Verder ben ik geen betalende gebruiker en vind dit daarom ook support waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.
-
Voordat je begint aan encrypten weet dat dat je PHP code trager maakt, en wanneer jouw host offline is de website van de klant ook offline is.
Verder het encrypten en decrypten zelf:
Je hebt een sleutel (dit is symmetrische encryptie), waarmee je encrypt en decrypt. (Dat kan ook zonder key met bijv. base64 maar dat is erg makkelijk te decrypten voor een php programmeur.)
Deze PHP functies zijn er voor bedoeld:
http://php.net/manual/en/function.mcrypt-encrypt.php
http://php.net/manual/en/function.mcrypt-decrypt.php -
Bukkit heeft een mooie tutorial over hoe je plugins maakt. En die heeft daarbij ook Block Manipulation. http://wiki.bukkit.org/Plugin_Tutorial#Block_Manipulation
IK zou je aanraden om dit artikel in ieder geval door te lezen. Je moet wel oppassen want sommige functie zijn deprecated zoals setTypeId. Verder is het een enorm slecht idee om plugins te maken zonder kennis van Java, ik dacht dat ook eventjes zo even te doen maar dan kom je niet verder dan een paar nutteloze commands. Ik raad erg aan om de basis van Java goed te snappen. Zo kom je veel verder in plugins maken.