Er worden vele topics gesloten omdat pokemon spellen illegaal zijn. Maar ik zie nu doodleuk een pokemonspel in de linkpartners staan. Is dit niet een beetje raar.
Posts by bramieboy100
-
-
Erg moeilijk he dat googelen. Google op html5 video en dan de eerste pagina: http://www.w3schools.com/html/html5_video.asp
-
Maar bots kunnen random een persoon uitkiezen en daar random een tweet uitkiezen die ze dan weer plaatsen.
-
Als die follower regelmatig tweet dus elke week ong. en die tweets zijn niet gekopieerd (niet hele algemene zoals ik ga eten) kun je er meestal vanuit gaan dat dit een echte follower is. Ook kijken of die follower alleen maar deze berichten plaatst dus telkens herhalen.
-
Dit kan met jQuery.
-
Background.
-
Je kunt het ook op google vinden. Je hoeft toch niet alles voorgekauwd krijgen.
-
$number is op het begin 1. Als dus song1 al bestaat doet hij er een bij op. zo moet je eigenlijk een while maken en problem solved.
-
Dan doe je toch file_exits("song" . $number . ".mp3"){
$number ++;
} -
Het is in ieder geval duidelijk, sorry voor de overlast. vond het enkel een beetje vreemd, success met de verkoop
Oke, dankuwel
.
-
Je hoeft het ook niet te kopen. Je kunt het ook kopen voor de layout- of ajax basis. Het is ook niet zo duur.
Uploaden en klaar is wel degelijk een soort feature. Net als bij scripts die plug and play zijn. Dit soort dingen heb je liever dan eerst allemaal configureren. Maar als je deze website ziet weet je eigenlijk ook wel dat het plug and play is dus je hebt een punt.
-
Ik heb nu succesvol de doorverkoop rechten aan Reza verkocht.
-
Ik verkoop dit script omdat het een mislukt project is. Het moest een automatische ajax website worden maar het is niet helemaal gelukt dus heb ik het omgebouwd tot een encoder. Voor de prijs hoef je hem echt niet laten liggen.
Demo: http://spacedowngame.com/encoder/Kosten: €1,00 voor de gewone rechten. Je mag dit dan op oneindig veel websites plaatsen en je mag het bewerken maar dan mag je het nog niet doorverkopen.
€2,00 voor de doorverkooprechten. Zelfde als hierboven maar je mag het ook doorverkopen.
Dit script word maximaal 3 keer verkocht dus wees er snel bij.
Betalingmogelijkheden zijn op dit moment Paypal en Overschrijven.Features
-HTML5
-CSS3
-Uploaden en het werkt
-Layout
-Uitgebreid getest
-Erg snel (zie bijlage voor de laadtijden)Wat u krijgt als koper
-De layout
-Het script
-Rechten met een kwitantie
-30 dagen support (Ik heb geen idee waarvoor dit nodig is maar als er toch nog iets gebeurd dan heb je de support nog)Vragen kunnen via dit topic of via PM.
-
Als ik het goed begrijp heb ik niet gedwongen en ik weet het niet zeker met dulden. Want het "verduren" zoals vandale zegt was maar 5 seconden.
-
Maar dit is volgensmij echt waar. Ik realiseerde me net pas dat zijn vader was en ik heb het ook van een vriend. Stel dat dit echt gebeurd. Ze nemen een UT serieuser dan een persoon.
-
Oke dankje. Ik heb wat informatie ingewonnen en heel toevallig is dus de vader van de mogelijke aanklager baas van universiteit twente en willen daarmee aangifte gaan doen. Ik probeer ze nu te bereiken om te zeggen dat wat ik deed legaal was maar dat bereikt niet heel veel. Dus ik begin me nu toch wat drukker te maken.
-
Dank u voor uw antwoord. Ik ben verder nu meer opgehelderd. Maar weet iemand ook of iemand je privégegevens door mag geven.
-
Oké dan ben ik nu opgehelderd. Ik dank u hartelijk en dit topic kan op slot.
-
Dus zolang hij geen gegevens van mij heeft kan hij me niks maken. Maar nu heeft hij iemand die mijn gegevens wel heeft en ik ken hem ook wel maar niet zo goed. Dan kan ik in de problemen zijn als ik het goed begrijp. En mag die persoon dat ook zomaar geven.
-
Bedankt voor je antwoord. Volgensmij begrijp je het tweede verkeerd. Ik was degene die dus zij: pas maar op dat ik je niet dos. Het was dus sarcastisch bedoelt en is dat illegaal en kan je daar aangifte voor doen. Want ikzelf heb niks gedost of iets gedaan.