Posts by bramieboy100
-
-
Vraag wat de provider was en koop daarvan ook een simkaart. Als je daarna je eigen simkaart wil gebruiken kun je op de site kijken voor een unlockcode.
-
In een telefoonwinkel kunnen ze je mobiel unsimlocken heb ik gehoord.
-
Ik heb de opdracht aangenomen.
-
Als mensen een account bezoeken en ze zien dat dat account veel followers heeft en gaan ze sneller volgen.
-
Moet het perse gesliced worden. Is het ook gewoon goed als je het gewoon omzet naar CSS3 en HTML5 en dat dan de verschillen zo miniem mogelijk zijn.
-
Ze kunnen niet alle bugs weten, als je de hele hackers wereld tegen je hebt is dat gewoon erg moeilijk.
-
Welke doelgroep?
-
Voor 10 euro paypal mag je hem hebben. Levering in psd en png.Edit: Laat maar, ik zie nu pas dat via ideal gaat. Dat ondersteun ik nog niet.
-
Budget?
-
Waarom gebruik je niet gewoon str_replace?
-
-
Alsnog is er zowat niks geen werk ingestoken. Account maken en het is klaar, sorry hoor maar ik zou zelf niet zoveel waarde aan een mijnmaffia spel hechten.
-
Maar mijnmaffia spellen zijn sowieso niet zoveel waard omdat er al miljoenen van zijn.
-
Je hoeft niet perse ul.classnaam te doen, .classnaam is meer dan genoeg maar dan kunnen andere classes niet meer zo heten maar als je maar een menu hebt is dat geen probleem.
-
Er moeten altijd aanhalingstekens tussen een string en niet bij een cijfer. Ik raad je aan om een sql cursus te doen voor beginners want dit is echt level nul. Zelfs in php is dit zo.
-
Misschien kun je er ook bij melden dat je een backlink verplicht terug moet geven.
-
Ja meestal wordt je hele account gewoon verwijderd.
-
Script breuk is eigenlijk verbreking van de samenhang in een script. Ik weet het niet zeker maar volgens mij betekent dat je een afspraak niet nakomt en dat door een script. Zover ik weet kun je het script gewoon downloaden van internet (gratis) wat pokelite gebruikt. Denni hier is de oprichter dus misschien een pbtje sturen. Ik wil je verder wel helpen maar kun je dan misschien wat duidelijker zijn (of misschien via skype) de mailtjes doorsturen.
-
Dan worden alle filmpjes verwijderd en kun je geen account meer aanmaken + je account word geblokkeert.