Een pracht idee, ik denk zeker dat hierdoor mensen beter hun best gaan doen kunnen doen om beter maar ook meer berichten te schrijven. Succes ermee.
Posts by bramieboy100
-
-
-
Reset.css gebruiken, dan kun je alles precies neerzetten.
Edit: Dus ja ik kan het pixel precies neerzetten. -
Als ik eerlijk moet zijn dan heb ik dat nog nooit gehad. In elke browser ziet mijn website er goed uit maar soms als je css3 gebruikt voor je website en IE ondersteunt dat niet, dan neem ik dat maar voor lief. Het is niet noodzakelijk, ziet er niet lelijker door uit maar tja, dat moeten mensen die nog zo'n oude browser gebruiken maar voor lief nemen want ze moeten anders gewoon hun browser updaten.
-
Ik kan de autorefresh wel maken voor een paar euro maar het ligt aan het menu of ik dat kan.
-
word-wrap:break-word;
Edit: Is css3 dus geen oude browsers, dit moet wel werken anders is het wel raar.
Edit2: Even een vraagje, wat wil je bereiken. Bij een heel lang woord zoals aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. dat hij daar midden in wordt gebroken en de rest op een nieuwe regel komt (dan moet je word-break gebruiken) of bij een woord/zin zoals: Hoi een beetje tekst hier en dat hij bij hier dus te lang wordt en dan komt hier op een nieuwe regel (gebruik dan word-wrap).
Edit3: http://www.w3schools.com/css3/…ext_effects.asp#gsc.tab=0 kijk hier op voor meer hulp. -
Of je gebruikt word-break of word-wrap zoals ik al zei.
-
Ik vind het echt verschrikkelijk.
-
500-1000.
-
Je kunt dat doen met word-break.
-
Al gouw mid xxx-high xxx.
-
Ja dat weet ik, maar ik heb volgens mij ook gezegd dat het niet werkt. Het kan er wel staan maar het werkt niet bij mij. (PHP versie 5.4.nogwat)
-
Nou, bij mij werkt dat anders niet. Daarom zeg ik dat ook.
-
Ik niet, het is een onmogelijk opdracht omdat er ontelbaar veel getallen zijn. Zelfs met recursie lukt dit niet.
-
Maar geen <br>, dus daarom zeg ik dat even.
-
Ik bedoelde natuurlijk str_replace want nl2br ondersteunt geen <br>. Er staat (volgensmij) wel maar dan wordt de output leeg.
-
Er is niks verboden aan om een lid aan te maken en een username verzinnen en dan reageren op topics. Je moet dan geen echte naam gebruiken gewoon een random username (wat je ook gebruikt bij SMF).
-
Ook wat nepleden aanmaken en die natuurlijk laten reageren (niet allemaal na elkaar). Als er meer mensen reageren zullen meer leden reageren. (Ze moeten er ook echt uitzien, een tattoo avatar ofzoiets en veelgebruikte namen.)
-
En als je met HTML5 werkt moet je wel met php5 werken.
-
Het lijkt mij sowieso moeilijk om het werkend te krijgen voor grote getallen. De mogelijkheden zijn natuurlijk eindeloos. Dan is het volgensmij onmogelijk om te doen.