else {;} is totaal nutteloos. Als de if niet geldt gebeurt er niks als er geen else is.
Posts by bramieboy100
-
-
We kunnen eventueel eraan werken met Mercurial (versie management) zodat je kan zien wat er gebeurd is en zo weer terugroepen. Kun je met meerdere mensen doen.
-
Het laadt nu veel sneller :).
-
Ik vind toch persoonlijk webmatrix het fijnste werken. Best wel licht en heeft een eigen localhost om dingen op te testen. Vult alles aan en er zijn nog veel meer functies.
-
Webmatrix vult alles aan in html en php. En nog gratis ook.
-
Ik heb er hier ook een liggen met activation en register erbij.
-
Dat is geen spreekwoord. Het luidt als volgt: Iemand is ONSCHULDIG tot het tegendeel is bewezen. Verder lijk jij mij meer een fan van anonymous dinges dan een "lid". Je zegt zelf dat je niks van scripten af weet dus tja.
-
Ja maar gebruik daar ook geen tabel voor. Gebruik er een label met een input erachter voor. Tabellen zijn er alleen voor schema's etc..
-
-
Tip: Gebruik geen tabel voor de layout.
-
Sorry maar ik kan er geen touw aan vast knopen van wat jij zegt M.Martens.
-
15 euro, per jaar, per maand, per week??
-
Het is te kinderlijk en vooral de header vind ik niks. Probeer het wat strakker te maken en niet alles over het scherm doen.
-
Menno: Heb je al inkomsten? Ik kan dat moeilijk aannemen van M.Martens.
-
Sorry mijn fout.
Edit: Verwachte inkomsten? of al inkomsten?
-
Maar hoe verdien je?
-
Ik doe niet echt aan internetbankieren (wel een beetje ouderwets ja), dus ik heb er geen last van.
-
Je hebt me geïnspireerd tot een blog, dus op de blog kun je de info lezen die je nodig hebt.
-
En hoe wil je verdienen?
-
Of je betaald gewoon nadat je het hebt gekregen. Maar zover ik kan zien krijg je alleen een jpg bestand wat niet geschikt is (lijkt mij).