Posts by cakemasher

Het kan niet aan KPN liggen tenzij dat de webhost is, maar nee. Het light aan de host die hij heeft die leest wat de main page is. Check de active directory.

Dit is het zelfde toch? KPN ondersteund waarschijnlijk geen PHP. Als zijn host dit zelfde probleem heeft, dan is de oplossing een andere webhosting zoeken of de huidige webhost vragen PHP te gebruiken.
    Indien er wel gewoon PHP beschikbaar moet zijn, kan misschien de DirectoryIndex (indien apache wordt gebruikt) fout staan.

Dit zou dan bijvoorbeeld moeten zijn (in een virtuele host in apache);

Code
    DirectoryIndex index.html index.htm index.php

Dit bovenstaande zou volgens mij ook in een .htaccess bestandje geplaatst kunnen worden.

Ik heb zelf ook al eens zoon idee gehad als start pagina. Nooit echt veder mee gegaan, maar nu je het erover hebt ga ik 't misschien af maken =)

Ik raad je inderdaad ook aan om het geheel zelf te maken. Je leert er veel van en je kan alles aanpassen naar hoe je het zelf wilt.

Hallo,

Dat kost veel moeite :)
    Dan kan je beter een bot gebruiken, welke ik al in mijn bezit heb ;)

Mvg,
    Tim

Mee eens, maar als er dingen gefilterd moeten worden, dan is dat denk ik de beste optie. Een bot op IRC reageert alleen op de verstuurde berichten (correct me if i'm wrong). Maar wat ik me wel af vraag is wat er gefilterd moet worden? Ik bedoel, als iemand vervelend doet op de chat, kan je hem of haar altijd negeren of zou je hem of haar kunnen reporten ergens.

Ik kan de pagina's niet bekijken, ik krijg dit:
    Toegang verboden!

Yep, mijn fout :whistling:.
    Je zou er nu wel moeten kunnen komen.

Maar if(isset($_SESSION['gebruikersnaam'])){ is niet echt controleren of iemand is ingelogt.. daarnaast komt dit probleem ook voor als de session niet is gestart met session_start ().

Zou volgens mij gewoon moeten werken.

Als ik in een map /test een bestand setSession.php zou aanmaken met erin:

PHP
    <?php 
    session_start ();

$_SESSION['test'] = 'testsession';
    ?>

en dan in de vorige map ../ een bestand read.php zou maken met dit erin:

PHP
    <?php
    session_start ();

echo $_SESSION['test'];
    ?>

zou ik testsession moeten te zien krijgen.

Klopt, maar in het bestandje wat je attached had, staat een enter na de appels ( - 275 1). Kan me vaag nog ergens herinneren dat die YML configs van MC plugins dat niet leuk vinden (maar dit weet ik niet zeker ^^).

Ja, dat doe ik maar dat blijkt niet te werken, tekst komt automatisch in rood

Ik denk dat je dan ergens een tab of spatie (te veel) hebt staan die er niet hoort. Het is voor mij inmiddels ookalweer een tijdje terug dat ik voor het laatst met YML bestanden heb gewerkt.

Maar misschien werkt het bestand van Ferhat voor je =)

Laat ik het even anders voor je formuleren.

Wat jij wilt:

Code
    Kits = Array ( tools = Array ("delay" => 10, "items" => Array ("-272 1", "-273 1", "-274 1", "-275 1", "-260 3")))

Wat jij nu hebt met de dingen die in je config file staan:

Code
    Kits = Array ( tools = Array ("delay" => 10, "items" => Array ("-272 1", "-273 1", "-274 1", "-275 1"), "-260 3"))

In andere woorden, -260 3 staat onder het kopje 'Tools' en niet onder het kopje 'Items' zoals je het nu hebt. De plugin verwacht niet dat er een item ID staat onder het kopje 'Tools' waardoor hij zijn default config terug zet.

Dat rode in notepad++ houd in dat de waarde die in het rood staat, niet klopt en zeer waarschijnlijk ook niet gaat werken.

Gaf notepad++ geen rode kleurtjes of iets dergelijks bij regel 9 in mijn vorige post?

Toen je -260 3 weg haalde, viel je toen niet op dat daar wat mis gaat, en dat die regel onder 'tools' staat en niet onder 'items' ?

Ik zal het nogmaals vragen.. Gebruik je een text editor die YML ondersteund? Want als ik naar je tools kit kijk, is dat niet het geval (of je hebt een type foutje gemaakt).

Code
    kits:
      tools:
        delay: 10
        items:
          - 272 1
          - 273 1
          - 274 1
          - 275 1
        - 260 3

Ik ben even ingelogt op je demo account, en heb wat rond geklikt en een site 'test_site' aangemaakt. Ik heb het volgende voor je gevonden;

Als ik naar Subscriptions ga, en alles op 0 houd, en vervolgens op de buy knop druk, krijg ik te zien;

Code
    The transaction was successful.

Klopt dat?

Als ik bij Subscriptions iets op 1 zet, en vervolgens op de buy knop druk, krijg ik de melding;

Code
    0You do not have enough mcspoints.

Is die 0 in het begin misschien een type foutje?

Als ik naar de test_site ga, en op Layouts klik, krijg ik een zes tal layouts te zien. Als ik op één van de zes klik, krijg ik niks meer te zien. Gaat hier iets fout?

Misschien moet je even kijken naar je navigatie, aangezien het lastig is om vanaf het 'site menu' terug te gaan naar het 'hoofd menu' als je snapt wat ik bedoel. Daarnaast is het misschien handig om de 'foutmeldingne' die ik net genoemd heb duidelijker te maken. Ze staan nu boven aan de pagina in een zwarte kleur. Misschien dat je het zo kan maken dat de aandacht daar een beetje heen getrokken wordt.

Veder vind ik 't concept wel leuk. Ik weet niet of het origineel is, maar het is zeker een leuk idee!

Ik kan ook nog niet inloggen met de 'demouser' gegevens.

Als ik naar registeren ga, en op de button 'register' klik, krijg ik de volgende foutmeldingen;

Code
    No username was found.
     No password was found.
     No email-address was found.
     An user with that username already exists.
     An user with that email-address already exists.
     We already have a member with your IP-Address..

waarbij ik specifiek doel op de laatste 3.

Daarnaast als ik overal 'asd' in vul, en op registreren druk krijg ik ook;

Code
    Register

Your account has been made. Before you can log in you need to activate it with the activation code send to your e-mail address first.
    Continue

Ik denk dat dit toch nog redelijk cruciale fouten zijn, en dat je dit beter eerst op kan lossen voordat je veder gaat met alles.

Waar ik me persoonlijk echt enorm aan kan irriteren zijn website's die de linkjes in een nieuwe tabblad / scherm openen. Misschien iets om even over na te denken?

Ik heb inmiddels wat 'ongeldige' accounts aan gemaakt, dus als je door je db aan het kijken bent en je ziet rare namen, ben ik het geweest ^^

Super, bedankt voor de info! Alles wordt een stuk helderder.

Wat ik me wel af vroeg, hoe weet de belastingdienst dat als ik bijv. een opdracht van €121 krijg?
    Is het nu zo dat ik alles moet doorgeven wat ik binnen krijg? Of moet ik tijdens de aangifte al mijn 'transacties' aangeven, en dat dit eventueel gecontroleerd kan worden?

Dus stel die €121 incl BTW komt binnen.

Dan zou ik €21 euro apart moeten zetten en afgeven aan de belasting aan het einde van het kwartaal.
    En 33,45% van €100 = €33,45 apart moeten zetten om als IB aan het einde van het jaar af te geven.

Dat zou inhouden dat ik van de €121,- zoon €66,55 direct zou kunnen uitbesteden.

Beste community,

Ik ben erachter gekomen dat een aantal van jullie een eigen bedrijfje hebben. Dit wil ik zelf ook graag doen, en ben me hierin aan het verdiepen.
    Op de site van KVK en de belasting staat zoveel informatie, dat ik er langzaam in begin te verzuipen.

Ik heb begrepen dat de kosten om een bedrijf te registreren bij het KVK, sinds 2013 niks meer kost, maar via de belastingen (Linkje) gaat.

Maar over belastingen gesproken snap ik er niks meer van.

De diensten die ik graag wil gaan aanbieden zijn o.a. programmeren en bijv. onderhoud van werkstations. Dit is volgens mij gewoon hoogtarief, dus 21% belasting.

Stel ik maak een factuur aan voor €100,- (excl. btw) voor het repareren van een werkstation.
    Hier komt dan 21% btw overheen, wat totaal €121 gaat kosten.
    Die €21 zal ik dan apart moeten zetten en afdragen aan de belasting (dit gebeurt per maand?).

Dan houd ik die €100,- over, welke ik graag zelf wil gaan besteden. Hier komt dan nog inkomstenbelasting overheen. Stel ik heb dit jaar dan €5000,- verdient. Hier komt dan 33,45% belasting overheen? (Volgens deze site)
    Dit zou inhouden dat ik €1672,50 aan het einde van het jaar aan inkomstenbelasting zou moeten betalen? Gaat dit dan per jaar of per maand?

Ik hoop dat iemand me wat meer tekst en uitleg kan geven.

Alvast bedankt voor de moeite!