Posts by cakemasher

Hiervoor gebruik ik meestal clipconverter.cc. Je kan het zowel als op hun website gebruiken, als een applicatie downloaden en deze gebruiken (25 gratis converts p/d).

Kan je het dan niet beter zo doen?

Veder ben ik het 100% met Ferhat eens, gebruik maken van crons en cronjobs werkt een stuk makkelijker.

Laptop aan het stroom?

Hoe staat het met de energie schema's? Mijn laptop staat bijvoorbeeld ingesteld dat zodra de laptop op accu begint te werken, de CPU snelheid wordt verlaagt naar zoon 10 - 20% om energie te besparen. Deze instelling kan uiteraard ook ergens in een ander energie schema ingesteld staan.

Ik ontvang graag een pm met iets meer informatie, zoals de taken van de partner ;)

Hier hebben andere mensen natuurlijk niks aan. Als je het mij vraagt, moet er zo weinig mogenlijk d.m.v. PM gecomminuceerd worden.

Even terug op je vraag, als je op z'n website ff rond kijkt, kom je het volgende tegen:

Je kan hier gebruik maken van PHP, en vervolgens je fotoalbum included op de pagina waar je hem graag wilt hebben. Wat ook een optie zou kunnen zijn is door middel van Javascript / AJAX of Jquery de pagina inladen en deze in een element plaatsen op de pagina waar je hem wilt hebben. Wat uiteraard ook nog zou kunnen is een iframe maken met het fotoalbum erin.

@koerdos23:
    Hier ben ik het niet mee eens. Ondanks dat dit een ict forum is, zitten we op het moment in de lounge -> muziek forum te babbelen. Ik denk dat we hier prima zitten :). Maar volgens mijn gebruiken veel hardstyle dj's piano's om melodieën te spelen, die ze later in de PC hermaken in software of op de piano opnemen en deze een ander deuntje mee geven via de computer (verbeter me als ik het fout heb :P).

Roelc:
    Dat is misschien een optie. Daar zal ik even naar kijken.

bramva:
    Dat is lastig om te zeggen. Het werd gedraaid op hardbase.fm, en hun willen nog wel eens alleen het midden of het melodie van een nummer laten horen. Ik heb daar zelf geen vocals in gehoord, maar het kan best zijn dat die er al eerder of later in het nummer wel in zaten.

Community,

Ik ben op het moment opzoek naar een hardstyle nummer die ik gehoord heb op hardbase.fm. Natuurlijk op het moment dat hij afgespeeld werd, werkte de tracklist niet, en soundhoud pakte hem niet op. Ik weet dus niet hoe hij heet, en heb er ook geen sample van. Het enige wat ik jullie kan geven is hoe het deuntje in m'n hoofd zit uitgedrukt in paint.

(Waarbij een volle noot de zelfde snelheid is van de beat van een hardstyle nummer, en de twee noten aan elkaar ongeveer ene kwart seconde).

Ik hoop dat iemand me hier veder kan helpen :D

Alvast bedankt!

Al een tijdje ben ik bezig met het expirimenteren van het query systeem van teamspeak3 servers. Daarnaast zag ik op internet een aantal 'unofficial teamspeak server lists'. Dit leek me een leuk concept, maar kwam tot mij verbazing dat de website die ik gevonden had (klik voor website) een 'waardeloos' systeem heeft om de servers te controleren. Na contact met hun, heb ik verzocht om mijn server van de lijst te verwijderen, omdat ik onterecht downtime kreeg (de server is overigens nog steeds niet verwijderd). Ik heb gevraagd hoe dit kwam, en kreeg als antwoord dat hun systeem één keer controleerde (met een timeout van 1 a 5 seconde) of er verbonden kan worden met de server. Is dit niet het geval, dan krijg je +4 minuten downtime. Hierop dacht ik, dit kan ik beter.

Dus ben ik begonnen met het maken van een 'bot' waarvan ik van mening ben, dat deze een stuk beter in elkaar zit. Omdat ik de source van de bot graag voor me zelf wil houden, heb ik een plaatje gemaakt om zo duidelijk mogelijk uit te leggen hoe de bot te werk gaat. Dat plaatje is te vinden op deze website.

De server lijst zelf is hier te vinden.

Wat vinden jullie ervan? Feedback, eventuele ideeën of verbeteringen stel ik zeer op prijs.

Ik heb dit geheel gemaakt als project om me te verdiepen in het query systeem van de teamspeak 3 servers, en dat is eigenlijks ook de enige reden. Ik heb er een 'publieke' lijst van gemaakt zodat andere mensen er ook gebruik van kunnen maken.

Why wasn't I told about this?! :cursing:

Even zonder gekheid, ziet er super uit! Ik heb een gratis account aangemaakt (aangezien ik aan < 200 mail p/d && < 6000 mail p/m meer dan genoeg heb) en werkt uitstekend met de phpmail class.

Bedankt voor de tip!

Probeer dit eens?

Hint: probeer netjes te programmeren en werk met fout afhandeling.
    Nog een hint: Cron jobs moet je niet willen kunnen openen via de browser. Als iemand je cronjob wachtwoord weet dan ben je screwed ^^. Je kan beter, zoals wimmpie al aangaf, include gebruiken.