Hm, heb je mij antwoorden ook bekeken?
Jazeker heb ik dat, en heb m'n bericht er ook op aangepast. Je naam was ik vergeten erbij te zetten
.
Dus als ik meer info wil over het opzetten van een marktplaats voor illegale praktijken op het deep web heb jij ook advies?
Als jij een specifiek doel hebt en hier hulp bij nodig hebt, dan zullen er vast mensen zijn die je hierbij kunnen en willen helpen. Ik zou het niet kunnen gezien ik daar geen ervaring mee heb. Mocht ik wel ervaring hebben dan had ik je hier zeker advies over willen geven wat kan bestaan uit of 't bijvoorbeeld wettelijk toegestaan is of niet. Of het ethische verantwoord is, is een andere discussie.
Natuurlijk is 't de bedoeling om tegenvragen te stellen, echter zie ik meer berichten de richting in gaan van "Doe het niet" dan "Begin hier en hier, en veel plezier!". Als ik de TS z'n post en zijn vragen lees, komt het bij mij over alsof hij weinig tot geen ervaring heeft. Het benoemen van nadelen en het plan van aanpak kritisch bekijken / bevragen valt zeker onder het uiteindelijke helpen van de gebruiker. Echter vallen berichten als "Neem een VPS" niet onder. Met m'n bericht doelde ik vooral op dit laatste
.