Waarom wacht je gewoon niet 5 dagen?
Je maakt wel per week topic's van dat je nodig
hebt maar niemand heeft interesse?
Je moet denk maar gaan wachten....
Waarom wacht je gewoon niet 5 dagen?
Je maakt wel per week topic's van dat je nodig
hebt maar niemand heeft interesse?
Je moet denk maar gaan wachten....
De RegistratieFormulier
Is half ik heb niet alles gekopieerd
Er staat genoeg dat ik nog moest invullen
Het is geen vereniging
Ik ga bij de site spullen kopen alvast
Het is geen Paintball Game
Ik ga beginnen met echt paintball
En wil dus Gear kopen
Maar ik kan niks tot ik alles heb ingevuld bij de formulier
Denk niet dat het is
Want het heeft te maken met paintball
Wat heeft paintball en PC met elkaar te maken?
En aantal moest ik al invullen bij de bestelling
Beste Ict
Graag wil ik mij eigen aanmelden om iets te bestellen.
Maar ik kan niet alles invullen
Voornaam (*)
E-Mail (*)
Telefoon (*)
Fax
Naam
Mobile
Street (*)
Aantal (*)
PC (*)
Stad (*)
Land (*)
Wat betekent nauw PC?
En wat is nauw aantal?
Misschien weten jullie het? het is een België's Site
Opgelost
TOPIC mag slotje
als jullie goed eens nadenken
Is reza is vaste klant hij heeft daar veel domein namen
Lopen hij betaald altijd met paysafecarden en
en nu heeft hij dat geld en wilt die dat naar zijn bank
Versio is het dan naar mijn mening verplicht
Dan moet ze maar niet dat allemaal opschrijven
Ze doen het zo dus ik heb ook met iemand gesproken
Heb ook gezegd over advocaat en jurdische advies
Dus ik heb direct hulp gekregen
Tevens hij heeft dus €60,00 - euro Opgenomen
Versio heeft €20 Euro aan BTW en Onzin gepakt
Verwacht dan wel dat versio hiermee veel verdiend
Om eerlijk te zijn is Support van versio slecht
Ik heb geld opgewaardeerd en opgenomen
dus wacht al 1 week op me geld....
Ik sprak met Support er stond er is een werknemer
ik zeg hoi krijg 15mins later antwoord....
Dus versio moet nog veel leren om klanten blij te houden
is er een ingame bij?
Is er ook een live versie?
Het is zwaar irrant
Hoop dat het snel opgelost wordt........
Zakelijk bankieren
Het meerendeel van het internetbankieren bij ABN Amro en Rabobank ondervond geen hinder, maar woordvoerders van beide banken bevestigden dat betalen via iDeal niet mogelijk was. Volgens de woordvoerster van ABN Amro gold dat voor alle banken.
Volgens Rabo is wel sprake van een storing bij zakelijk internetbankieren. ''Dat is een technisch, vervelend probleem, maar niet het hele internetbankieren aan de zakelijke klant ligt eruit. Het gaat daarbij om bijvoorbeeld transacties met een heel pakket aan betalingen. Er is geen sprake van hacken.''
Compensatie
Kanten zouden volgens de Consumentenbond gecompenseerd moeten worden, als zij door een storing geen gebruik kunnen maken van de diensten van hun bank.
''Je kunt het vergelijken met de telecomwereld en de energiemarkt: bij een storing kan de klant geen gebruik maken van de diensten en volgt compensatie'', aldus een woordvoerder van de Consumentenbond. De bond doet een oproep aan de minister van Financiën en de Tweede Kamer om de regeling op poten te zetten.
ING kampt met een grote storing bij het internetbankieren. Veel klanten van de bank melden op Twitter en Facebook dat ze een verkeerd saldo zien in hun rekeningoverzicht. Het gaat om honderden en soms zelfs duizenden euro's. Anderen staan met volle winkelwagens in de supermarkt en kunnen hun boodschappen niet betalen. ING meldt nog tot 21.00 uur nodig te hebben om de problemen te verhelpen.
© Screenshot.
Hoeveel klanten door de problemen getroffen zijn is niet duidelijk. Inloggen op de site of de app van ING is inmiddels niet meer mogelijk. Volgens de bank komt dat doordat de site overbelast is: veel mensen zouden hun saldo willen controleren na alle berichtgeving. De bank meldt tot circa 21.00 uur nodig te hebben om de mobiele app en internetbankieren opnieuw op te starten en fouten te herstellen.
Rood
De bank meldt op haar website dat klanten door de storing mogelijk te maken krijgen met roodstand. 'Klanten van ING krijgen op dit moment niet de volledige af- en bijschrijvingen te zien in Mijn ING en via de Mobiel Bankieren App.' ING zal geen kosten in rekening brengen voor het onvrijwillig rood staan van klanten. Een woordvoerder raadt mensen met een onwaarschijnlijk hoge roodstand aan contact op te nemen met de bank.
ING kampte afgelopen nacht met een storing die pas vandaag aan het licht is gekomen. Daardoor loopt de bank achter met het verwerken van af- en bijschrijvingen in de mobiele app en op de website. De oorzaak van de storing is nog niet bekend. 'Op dit moment worden alle betalingen verwerkt waardoor het saldo weer in lijn is met de bij- en afschrijvingen', meldt een woordvoerder. 'Het kan zijn dat de incasso-afschrijvingen nog niet allemaal zichtbaar zijn. Ook is het mogelijk dat er een dubbele afschrijving zichtbaar is. Dit zal worden gecorrigeerd.'
Het zou volgens de woordvoerder niet om een hack gaan. 'Uiteraard is het heel erg voor onze klanten. We onderzoeken het technische probleem nu om er lering van te kunnen trekken. Het probleem staat op zichzelf en is anders dan voorgaande problemen. Het is ook geen hack, zoals je veel mensen hoort roepen. Mensen raken in ieder geval geen geld kwijt. We hebben per klant in beeld wat er aangepast moet worden en dat gaan we doen.'
Pin of iDEAL
De storing heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen. Een woordvoerster van betaalorganisatie Currence laat woensdagmiddag weten niets vreemds te zien in het betalingsverkeer. Ook heeft zij nog geen melding gekregen van ING dat er sprake zou zijn van een storing.
De Consumentenbond roept ING op de klanten van de bank snel te informeren over de omvang van de problemen met internetbankieren. Een woordvoerder meldt dat bij de organisatie via Twitter en telefonisch veel vragen binnenkomen over de storing. Mensen willen weten wat er aan de hand is met hun bankrekening. Maar 'duidelijkheid ontbreekt', aldus de zegsman.
Rabobank
Ook Rabobank meldt last te hebben van een technische storing op het gebied van internetbankieren. 'Sommige diensten zijn momenteel niet beschikbaar. Wij werken eraan om deze online diensten spoedig weer volledig beschikbaar te hebben. Onze excuses voor het ongemak.'
De problemen zijn van een heel andere grootte dan die van de ING, laat een woordvoerster van de bank weten. Volgens haar hebben de storingen bij de twee banken niets met elkaar te maken. Klanten van ING zien afwijkende saldi na inchecken. Bij de Rabobank kunnen klanten online hun saldo checken en geld overmaken. Wie echter doorklikt naar bijvoorbeeld de pagina 'lenen' krijgt een storingsmelding. De bank hoopt het technische probleem zo snel mogelijk te hebben verholpen.
Bron:http://www.ad.nl/ad/nl/5595/Di…o-s-weer.dhtml?show=react
Ik denk wel dat ze verder komen geduld
Verder gewoon niet te vaak achter elkaar bestellen
Heb al een bericht verstuurd
ik dacht zelf ook he 20 euro eraf
Maar ik denk dat ze niet echt veel gaan doen...
Beste Ictscripters
Ik heb vanmiddag 10 euro beltegoed gekocht
Ik krijg netjes de code maar ik controller mijn bank
Staat er 20,45 dus het is door een storing 2x eraf gegaan
Mijn vraag:
Weet iemand waar ik 20 euro kan inwisselen tegen echt geld?
En hoeveel krijg ik ervoor terug
Deed het vroeger via rapifia weet niet of het nog kan...
Graag meer informatie?
Bericht verstuurd met informatie
Pakket veranderd
Al 2x verkocht
Met vriendelijke groet,
Refferalboy
Eigen gebruik
En gebruik zoveel mogelijk informatie dus ook van paypal
Wel raar dat ze het bij jouw zo doen
Bij mij stond er in de status
Aankomst Nederland volgende dag was het al bij me thuis
zonder problemen of iets anders
Ik zelf heb het wel eens gekocht
Maar er kwam bij mij het netjes aan
Kwamen geen post nl berichten
Maar het hangt van de site af waar je het hebt gekocht 55 euro is wel duur