Posts by Refferalboy

    Waarom wacht je gewoon niet 5 dagen? :huh:



    Je maakt wel per week topic's van dat je nodig
    hebt maar niemand heeft interesse?



    Je moet denk maar gaan wachten....

    Beste Ict


    Graag wil ik mij eigen aanmelden om iets te bestellen.
    Maar ik kan niet alles invullen


    Voornaam (*)


    E-Mail (*)


    Telefoon (*)


    Fax


    Naam


    Mobile


    Street (*)

    Aantal (*)

    PC (*)


    Stad (*)


    Land (*)



    Wat betekent nauw PC?
    En wat is nauw aantal?


    Misschien weten jullie het? het is een België's Site

    als jullie goed eens nadenken


    Is reza is vaste klant hij heeft daar veel domein namen
    Lopen hij betaald altijd met paysafecarden en


    en nu heeft hij dat geld en wilt die dat naar zijn bank
    Versio is het dan naar mijn mening verplicht


    Dan moet ze maar niet dat allemaal opschrijven
    Ze doen het zo dus ik heb ook met iemand gesproken
    Heb ook gezegd over advocaat en jurdische advies


    Dus ik heb direct hulp gekregen
    Tevens hij heeft dus €60,00 - euro Opgenomen
    Versio heeft €20 Euro aan BTW en Onzin gepakt


    Verwacht dan wel dat versio hiermee veel verdiend ;)

    Om eerlijk te zijn is Support van versio slecht


    Ik heb geld opgewaardeerd en opgenomen
    dus wacht al 1 week op me geld....


    Ik sprak met Support er stond er is een werknemer
    ik zeg hoi krijg 15mins later antwoord....



    Dus versio moet nog veel leren om klanten blij te houden

    Het is zwaar irrant :S


    Hoop dat het snel opgelost wordt........


    Zakelijk bankieren
    Het meerendeel van het internetbankieren bij ABN Amro en Rabobank ondervond geen hinder, maar woordvoerders van beide banken bevestigden dat betalen via iDeal niet mogelijk was. Volgens de woordvoerster van ABN Amro gold dat voor alle banken.
    Volgens Rabo is wel sprake van een storing bij zakelijk internetbankieren. ''Dat is een technisch, vervelend probleem, maar niet het hele internetbankieren aan de zakelijke klant ligt eruit. Het gaat daarbij om bijvoorbeeld transacties met een heel pakket aan betalingen. Er is geen sprake van hacken.''


    Compensatie
    Kanten zouden volgens de Consumentenbond gecompenseerd moeten worden, als zij door een storing geen gebruik kunnen maken van de diensten van hun bank.
    ''Je kunt het vergelijken met de telecomwereld en de energiemarkt: bij een storing kan de klant geen gebruik maken van de diensten en volgt compensatie'', aldus een woordvoerder van de Consumentenbond. De bond doet een oproep aan de minister van Financiën en de Tweede Kamer om de regeling op poten te zetten.

    ING kampt met een grote storing bij het internetbankieren. Veel klanten van de bank melden op Twitter en Facebook dat ze een verkeerd saldo zien in hun rekeningoverzicht. Het gaat om honderden en soms zelfs duizenden euro's. Anderen staan met volle winkelwagens in de supermarkt en kunnen hun boodschappen niet betalen. ING meldt nog tot 21.00 uur nodig te hebben om de problemen te verhelpen.


    © Screenshot.
    Hoeveel klanten door de problemen getroffen zijn is niet duidelijk. Inloggen op de site of de app van ING is inmiddels niet meer mogelijk. Volgens de bank komt dat doordat de site overbelast is: veel mensen zouden hun saldo willen controleren na alle berichtgeving. De bank meldt tot circa 21.00 uur nodig te hebben om de mobiele app en internetbankieren opnieuw op te starten en fouten te herstellen.


    Rood
    De bank meldt op haar website dat klanten door de storing mogelijk te maken krijgen met roodstand. 'Klanten van ING krijgen op dit moment niet de volledige af- en bijschrijvingen te zien in Mijn ING en via de Mobiel Bankieren App.' ING zal geen kosten in rekening brengen voor het onvrijwillig rood staan van klanten. Een woordvoerder raadt mensen met een onwaarschijnlijk hoge roodstand aan contact op te nemen met de bank.


    ING kampte afgelopen nacht met een storing die pas vandaag aan het licht is gekomen. Daardoor loopt de bank achter met het verwerken van af- en bijschrijvingen in de mobiele app en op de website. De oorzaak van de storing is nog niet bekend. 'Op dit moment worden alle betalingen verwerkt waardoor het saldo weer in lijn is met de bij- en afschrijvingen', meldt een woordvoerder. 'Het kan zijn dat de incasso-afschrijvingen nog niet allemaal zichtbaar zijn. Ook is het mogelijk dat er een dubbele afschrijving zichtbaar is. Dit zal worden gecorrigeerd.'


    Het zou volgens de woordvoerder niet om een hack gaan. 'Uiteraard is het heel erg voor onze klanten. We onderzoeken het technische probleem nu om er lering van te kunnen trekken. Het probleem staat op zichzelf en is anders dan voorgaande problemen. Het is ook geen hack, zoals je veel mensen hoort roepen. Mensen raken in ieder geval geen geld kwijt. We hebben per klant in beeld wat er aangepast moet worden en dat gaan we doen.'


    Pin of iDEAL
    De storing heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen. Een woordvoerster van betaalorganisatie Currence laat woensdagmiddag weten niets vreemds te zien in het betalingsverkeer. Ook heeft zij nog geen melding gekregen van ING dat er sprake zou zijn van een storing.


    De Consumentenbond roept ING op de klanten van de bank snel te informeren over de omvang van de problemen met internetbankieren. Een woordvoerder meldt dat bij de organisatie via Twitter en telefonisch veel vragen binnenkomen over de storing. Mensen willen weten wat er aan de hand is met hun bankrekening. Maar 'duidelijkheid ontbreekt', aldus de zegsman.


    Rabobank
    Ook Rabobank meldt last te hebben van een technische storing op het gebied van internetbankieren. 'Sommige diensten zijn momenteel niet beschikbaar. Wij werken eraan om deze online diensten spoedig weer volledig beschikbaar te hebben. Onze excuses voor het ongemak.'


    De problemen zijn van een heel andere grootte dan die van de ING, laat een woordvoerster van de bank weten. Volgens haar hebben de storingen bij de twee banken niets met elkaar te maken. Klanten van ING zien afwijkende saldi na inchecken. Bij de Rabobank kunnen klanten online hun saldo checken en geld overmaken. Wie echter doorklikt naar bijvoorbeeld de pagina 'lenen' krijgt een storingsmelding. De bank hoopt het technische probleem zo snel mogelijk te hebben verholpen.


    Bron:http://www.ad.nl/ad/nl/5595/Di…o-s-weer.dhtml?show=react

    Beste Ictscripters


    Ik heb vanmiddag 10 euro beltegoed gekocht
    Ik krijg netjes de code maar ik controller mijn bank
    Staat er 20,45 dus het is door een storing 2x eraf gegaan


    Mijn vraag:
    Weet iemand waar ik 20 euro kan inwisselen tegen echt geld?
    En hoeveel krijg ik ervoor terug


    Deed het vroeger via rapifia weet niet of het nog kan...