Goed om weer wat beweging te zien!
Lang geleden ben ik hier ook moderator geweest en ivm tijdgebrek ben ik hier zelf mee gestopt, maar heb wel altijd ICT Scripters gevolgd
Het valt mij op dat er wel wordt gereageerd op topics maar de vakinhoudelijke kennis soms ontbreekt. Wat weer resulteert in weinig oplossingen of echte goede vragen. Hiermee wil ik dus niet zeggen dat het forum 'dood' is, maar dat er meer kennis op het forum moet komen bij de bestaande gebruikers waardoor de gebruikers met veel kennis automatisch vaker op ons forum verschijnen.
Hiermee starten zou bijvoorbeeld al kunnen door tutorials te schrijven;
- Basis uitleg van de meest gebruikte programmeertalen / maar zeker ook photoshop.
- Zeer regelmatig nieuwe content te plaatsen met het laatste (web)nieuws, bezoekers lezen dit graag en zijn langer online. Nieuws wat er nu is valt te verwaarlozen, welgeteld 2 berichten in 2020 en 6 totaal vanaf januari 2018.. Neem een voorbeeld aan bijvoorbeeld phphulp.
Misschien is het handig om op zoek te gaan naar iemand die op (freelance) basis nieuwsartikelen schrijft?
- De mobiele versie vind ik te lomp en werkt niet erg soepel / goed, terwijl iedereen op dit forum een smartphone heeft en altijd up-to-date wil blijven met het laatste nieuws!