Posts by rdgweb

Hallo!

Ik heb een probleem en dit komt vaker voor..
    Ik gebruik een magento systeem en daar worden de order mails niet verstuurd naar voornamelijk gmail en soms ook hotmail.
    Nu lees ik overal dat dit voorkomen kan worden doormiddel van SPF record, maar ik heb geen idee hoe je deze aanmaakt.. En is het idee dat je meerdere spf records moet toevoegen of kan je er maar 1 toevoegen..

En gaat dit echt helpen of weet iemand wat nog meer kan helpen?

@A.Tytgat Ondertussen contact gehad met jou, moet wel goedkomen denk ik!

Ik ben ondertussen weer stuk verder gegaan met de webshop en het begin opzich al aardig op te schieten.
    Dingen die er nog op komen is blog, een betere checkout pagina.

Heeft iemand verder nog ideeen?

Ik ben ondertussen ook nog bezig met een betaalmethode, ik wil alleen geen zakelijke rekening openen, omdat ik niet zeker van ben hoelang ik dit blijf doen.
    Heeft iemand het voor elkaar gekregen hier zonder een zakelijke rekening ideal te koppelen met hun webshop?

@ferhat.rocks ik heb je gemaild!

@Reza Waar ik mij in onderscheid, inprincipe niet uiteraard.. Maar ik wil proberen de prijzen goedkoper aan te kunnen bieden dan concurrenten, wat betreft online gaan met games heb je inderdaad bij andere consoles dat probleem.. (niet bij allemaal maar dat wordt er dan ook netjes bij vermeld)

@J.Hermans Wat betreft dat design is inderdaad erg mooi, maar dit is ook nog maar een paar uurtjes werk tot nu toe en opzich wil ik het niet heel erg groot aanpakken maar gewoon leuk om erbij te doen, het zal namelijk niet mijn inkomen worden en het lijkt mij erg leuk om een webshop te beheren, Op mijn werk maak ik namelijk veel webshops en daarom lijkt het me ook leuk en goed om het ook van de andere kant te zien.

Hallo,

Ik ga een 2e hands game webshop starten.
    Ik heb al een aardige verzameling alleen voor een webshop heb ik uiteraard veel meer games nodig.
    Het is de bedoeling dat ik echt bodemprijzen ga verkopen dus daarbij hoop ik me te kunnen onderscheiden bij concurenten.

Ik denk dat hier op deze community ook veel gamers zitten en die hebben vast nog wel een verzameling games die niet meer gebruikt worden.
    Je kan dan uiteraard niet verwachten dat ik de hoofdprijs kan betalen voor de games, dus heb jij games liggen waarvan je denk die gebruik ik toch niet meer!
    Dan kan je mij mailen!

Ik ben vernamelijk opzoek naar volgende games:

- PS4 games
    - Ps3 games
    - Xbox360 games
    - Xbox one games
    - Psvita games
    - Wii games
    - psp games

Mocht je geinteresseerd zijn in het concept wat ik ga starten kan je me via skype benaderen.
    Webshop is momenteel in opbouw en ik verwacht dat deze binnen aantal weken online gaat..

Hallo,

Even snel!
    Ik heb een idee om een website te maken met Grappige filmpjes/rare nieuws feitjes/Memes etc. Een soort dumpert/skoften dus!
    Nu denken jullie vast waarom.. dat is er toch al!
    Ja eigenlijk wel.. maar ik wil het uitgebreider maken en een meer community van maken .. dus meer verschillende dingen dan bijvoorbeeld een dumpert.

Nu ben ik zelf al bezig met het maken van de website. Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe het eind resultaat gaat worden maar ben daar ben ik druk mee bezig.
    Er is dus al een begin online.
    Het is de bedoeling dat mensen kunnen reageren uiteraard en er moet gewoon veel te doen zijn op de website.
    Het is eerste instantie de bedoeling dat het vrijwillig gebeurd. (er zal vast een kleine vergoeding zijn mocht ik tevreden zijn met het werk). Maar het gaat er dus echt om dat je het leuk lijkt om te doen en dat het eventueel later dus ook wat voor jou op kan leveren!
    De website gaat totaal responsive worden uiteraard, omdat het zeker voor zo'n website belangrijk is dat hij voor de mobiel ook makkelijk te bereiken is.

Ik kan dit niet alleen.. dus daarom ben ik opzoek naar mensen die het leuk vinden om te proberen dit een succes te laten maken.
    Ik ben naar mensen die:
    - Memes maken/zoeken en toevoegen
    - Rare grappige nieuwsfeitjes zoeken en toevoegen
    - Filmpjes toevoegen (moeten er veel per dag zijn)
    - Eventueel iemand die kan helpen met de website.
    - Reacties in de gaten houden
    - Ideeen opperen

Ideeen die ik momenteel al ga realiseren:
    - Memes pagina
    - Video pagina
    - Rare nieuwtjes pagina
    - Reageerder van de week (met een kleine prijs)
    - Inzending pagina
    - Forum

Ik hoor het graag!