Posts by febol

ik moet een if scripten maar ik weet niet hoe en staat ook niet in de twee boeken die ik gekocht heb ik wil dat als in de database (sql) in de tabel [detective] zoeker de login is van de gene die ingelocht is en de status op 0 staat dat hij dan print"tekst"

dus dan heb ik if(en dan snap ik het niet){
    print "tekst";
    exit;
    }

hier is het stukje dat ik zelf heb dus

PHP
    if() {
    print "tekst";
    	exit;
    }

kan iemand mij helpen en ook uitleg erbij graag dat zou fijn zijn want dan kan ik er iets van leeren dankje

ik heb een detective script en als je iemand gezocht hebt en het is gefaald om die genen te vinden als je dan nog een keer op detectieve klikt of de pagina vernieuwd dan is hij opeens geslaagd nu had ik de vraag of dat licht aan

DIT, te veranderen in

PHP
    if($tijd <1){
    $tijd1 = "Gefaald";
    }

if($detectives[status] ==1){
    $tijd1          = "Gevonden";
    }

IN DIT

PHP
    if($tijd <1){
    $tijd1 = "Gefaald";
    }

elseif($detectives[status] ==1){
    $tijd1          = "Gevonden";
    }

DIT IS DE VOLEDIGE CODE

heey iedereen

ik vroeg me af wat jullie van deze layout vinden graag een eerlijke mening met opbouwende krietiek dat zou ik altans wel fijn vinden want ik ben mijn best aan het gdoen om er iets mooit van te maken want ik ben niet echt goed nog het is mijn 3de layout

http://dakagame.com/

alfast bedankt

Toestemming van Luc voor de link.

heey ik zou bij dat bovenste menu blok 'wie zijn wij?' zou ik precies op de rand van grond en wit zetten in het witten zodat je die lijn aan de bovenkant van het menublock niet meer ziet (zegmaar zoals aan de linker zeikant staat hij wel goed) vind ik dat is wat mij opvalt

cijfer: 7

(toegevoegd Wo 03-08-11)
    en ook de rode randjes mooi maken zal ik doen

ik zeg gewoon wat ik vind hea en wat ik zou veranderen als ik die layout had ik zou in het menu waar 1maand 2maand 3maand in staat tekst niet wit maken of er zwarte schadow achter zetten of een zwarte rant of andere beetje donkere kleur zodat de tekst beter te lezen is dat zou ik doen dit geld wel alleen voor de roze want bij de blauwe vind ik de tekst goed te lezen

maar verder vind ik het voor een babyboekje een heele goede layout goed gedaan!!!!!

Bedankt voor je reactie

heb ik al gedaan dan zeggen ze "there is a problem sending your email, please try again"
    houd dit mischien in dat er een storing in mijn host account zit ofzo ?

Heey ik heb een foutmelding ik gebruik filezilla als ik iets upload dan geeft hij dit aan

Commando: STOR _cron_day.php
    Antwoord: 552 Disk full - please upload later
    Fout: Fatale bestandsoverdrachtsfout

maar ik heb genoeg ruimte vrij dat is zeker dus ik weet het niet meer kan het een storing zijn bij mijn hoost? zo ja wil je het dan zeggen want dat zou me wel gerust stellen

dankt groetjes tim

Hallo iedereen ik vroeg me af of iemand een spion script heeft voor mijn criminals game en hem mischien ook wild posten

ik bedoel hiermee dat je eerst iemand moet bespioneeren om zijn power te kunnen zien of om zijn geld te kunnen zien

eentje die ik nog had liggen want ik heb er een paar geprobeerd maar deze was toch de beste ik weet niet meer hoe hij heet maar het is die ene die gemaakt is om op te oefenen volgensmij heet hij trouwens crimesource2 als ik naar de txt sql bestandnaam kijk

en ben nu leker aan het knutselen heb 2 boeken over php en mysql gekocht dus ik vermaak me goed !! :D

wat is er verkeerd aan de else if ATCPUNTER want ookal heb je 1 atcpunt weergeeft hij nog die je hebt geen attack punten

PHP
    else if($def->login == admin)
            print "  <tr><td class=\"mainTxt\">admin aanvallen is illegaal! Hij is admin!</td></tr>\n";
    else if($def->atcpunten == 0)
    		print " <tr><td class=\"mainTxt\">je hebt geen attack punten</td></tr>\n";
    else if($def->type == 3 && $data->type == 3)
            print "  <tr><td class=\"mainTxt\">Agenten mogen elkaar niet aanvallen</td></tr>\n";
          else if($def->clan == $data->clan && $def->clan != "")
            print "  <tr><td class=\"mainTxt\">Je mag niet mede-clan members aanvallen</td></tr>\n";
          else if(round($def->signup/3600-time()/3600) + 12 > 0)
            print "  <tr><td class=\"mainTxt\">{$def->login} staat nog onder bescherming</td></tr>\n";