Posts by febol

ik dacht mischien kan je bij waar je moet inloggen doen dat als je erop klikt dat de tekst verdwijnt maar is maar een iedeetje hoor

inloggen gaat ook lastig ik moet bij safarie eerst op kruisje klikken dan weer opstarten en dan pas ben ik ingelogd

als ik ergens op klik (in het menu) zecht hij ook niet ingelogd
    groetjes tim

Als ik invul bij soldlvl1 3 en zo gaan dood dan weergeeft hij het goed dus 0 geld geroofd maar als het zo is dat alle soldaten het overleefd hebben dus gelddood 0 is dan weergeeft hij wel dat alle soldaten het overleefd hebben maar weergeeft hij geen je hebt 3000 gewonnen wat wel zou moeten volgens mij vanwegen de bovenste if's alleen dat doet hij dus niet wat ik ook prboeer

heeft iemand enig iedee hoe dit zou kunnen komen (zo ja alstjebliefd sorry dat ik het vraag ook alleeen doen als je er zin in hebt en tijd voor hebt hoor! graag uitlleggen wat er fout was en waarom) want dan leer ik er ook nog iets van en dat is de bedoeling alfast heel erg bedankt

groetjes tim

ik denk zelf dat het hem zit in de variabelen $moneyover want hij weergeeft gewoon als al je soldaten overleven dus waar hij 3000 zou moeten geven weergeeft hij 0 dus de onderste $money maar wat ? ik weet het niet

!ik dednk dat ik het heb de bovenste if's moten else if's zijn denk ik ga het nu testen!(heelaas is het niet)

oww oke jah nu snap ik het echt mijn vader ook trouwens haha!! WEER HEEL ERG BEDANKT IEDEREEN!!!!! jah sorry voor dat ik het zo lang niet snapte maar nu snap ik het dankje

bedankt voor jullie hulp!!!!!

Ik heb het geprobeerd met papa samen :D

maar nu heb ik in mijn hoofd zitten dat

PHP
    if(! $data->login == admin

dat hij hem dan wel weergeefd als de naam niet admin is en dat als de naam admin is dat hij hem dan overslaat ? ... of ben ik nu wel heel dom sorry dan!

of is IF(! het zelfde als !=

groetjes tim

ow oke dus als ik

PHP
    if(! atclvl == 1)

en het is dus 1 maar hij het dus fout dus weergeeft hij de if niet en als het 0 is dan weergeeft hij de if wel ?

groetjes tim

Wow echt bedankt voor jullie reacties en hulp!! als ik iets terug kan doen zeg maar hoor maar ik heb niet zo vaak internet zowiezo niet door de weeks (lang verhaal sorry) en in het weekend zodra ik tijd heb zit ik achter de computer haha! maar echt bedankt hoor!!!!!

ik moet vanavond mijn vader eventjes vragen of hij er met mij naar kijkt maar mag ik nog eventjes een of 2 klijne vraagjes stellen als jullie denken van pfff dan hoef je geen andwoord te geven hoor!

als je die if hebt staat na het eerste haakje een uitroepteken wat doet die if(! ... ) uitroepteken is dat gewoon als dat niet zo is (wat er achter die uitroepteken staat) of is het iets anders?

voor de rest moet ik nog even met mijn vader naar kijken die probeerd mij altijd ook te helpen ook wel aardig van hem hoor want hij heeft het al druk maar ik denk dat ik het dan verder wel snap hoop ik BEDANKT voor jullie reacties!

owja en sorry dat ik niet zo heel vaak anderen help of layout check ik kijk wel vaak naar layout maar of het staat er al wat ik ook dacht of ik durf het niet te zeggen want ik wil niet afkraken jah maar als ik uit alle problemen ben en ik heb een eigen huisje met vrijwillergers werk dan kan ik ook veel meer anderen ook helpen! dus daarom is dat sorry daarvoor en sorry dat ik zo vaak sorry zeg komt door mijn ziektes

groetjes tim

oke dus jah sorry maar ik snapte het niet heelenmaaal ben niet zo sim dus heb mijn vader gevraagd en die zecht dat ik dus een if moet maken met dat als de persoon 1 invult dat hij dan ziet als 2 of niet ? owja bedankt nog!

nu heb ik dit dus gemaakt wat ik wel nog moet testen hoor haha maar ik denk dat het wel werkt (hoop ik)

PHP
    if($_POST['soldlvl1'] == preg_match('/^[0-9]+$/',$_POST['soldlvl1']) && $_POST['soldlvl1'] != 1){
    		echo"<tr><td class=\"mainTxt\">Je mag bij Lvl-1 soldaten alleen cijfers invullen</td></tr>";
    	}

hallo allenmaal

ik heb een script of jah een if(je) en volgensmij doet hij dan kijken of de persoon alleen cijfers invult maar nu is het zo dat hij het doet maar als je een 1 in vult krijg je ook de error kan iemand mij mischien uitleggen wat hier de reden van is is dit een ander comando dan ik denk dat het is ? dacht ik mischien kan iemand mij dit uitleggen of heb ik een fouten gemaakt alleen helpoen als je tijd en zin hebt hoor!!!!! maar alfast bedankt

Het stukje if

PHP
    if($_POST['soldlvl1'] == preg_match('/^[0-9]+$/',$_POST['soldlvl1'])){
    		echo"<tr><td class=\"mainTxt\">Je mag bij Lvl-1 soldaten alleen cijfers invullen</td></tr>";
    	}

zo mooi hoor!

ik vind het een mooi logo ik vind logo 1 meer bij een chat site passen omdat daar ruimte zit tussen die letters streepjes zit maar logo 2 is wel beter leesbaar weel beter mischien een iedee om alleen de E van echat als logo 1 te maken en chat dan als logo 2 het is maar een iedeetje ik hoop dat je er wat aan hebt zo niet sorry maar ik vind het een mooi logo hoor! heel mooi en ik vind hem ook echt wel goed voor een chat site!

groetjes tim

hahaaa wow cool echt bedankt man voor de goede uitleg! enzo iedereen trouwens ik hoop ook dat andere mensen hier wat aan hebben! die dit ook niet snapp(ten)(en) nouwja BEDANKT ! doeg

groetjes tim

wow cool haha ow oke yesyes super bedankt jah op google en op die site van php.net kan ik het echt nergens vinden staat : en ? wel in een variabelen maar niet bescheven wat het doen jah volgens mij dan want ik ben nooit zo goed in het begrijpen maar echt bedankt nu snap ik het eindenlijn en >= betekend dus ook gewoon als die hoger is of gelijk aan in zin 1 dan moet hij die als 1 zien en anders als 0 dus ? dat is mijn laatste vraagje hoor haha

iedereen echt heel erg bedankt! en nogmaals sorry voor mijn onduidenlijkheid en mijn veelen vragen

groetjes tim

als ik het een beetje snap doet hij met rand(15,50) dus een random getal tussen de 15 en de 50 kiezen ?

groetjes tim

(ik heb ook probeeren wat ? en : doen in een variabelen maar dat kan ik niet echt snappen)

oke dankjuli wel! ik snap die + en * en / nu maar sorry hoor dat ik zo lastig ben ik snap alleen dit nog niet

? 1 : 0;
    en
    rand(90,115))

staat allenbij aan het einde van regel 1

owja en het is de source Criminals Versie 4.1 en het is in ht atteck sdcript

sorry voor mij zo veel vragen maar echt bedanktg voor jullie hulp!

groetjes tim

oke bedankt voor u reactie! maar ik weet wat $data->clicks doet maar niet wat

-. $data->clicks*5)*rand(90,115)

-. en wat >= in een variabele doet want ik dacht dat je die alleen voor een if kon gebruiken

-. en wat ? 1 : 0; betekend of wat het doet weet ik ook niet

en bij regel 2
    -.snap ik weer wel wat $data->cash betekend maar weet die *)rand(40,75) en dan ook de /100) snap ik niet wat die doet

regel 3 snap ik volgens mij wel daar kijkt hij volgensd mij naar welke van de 2 in de area hij moet wergeven ?

ik hoop dat ik het zo duidenlijker uit heb gelecht wat ik niet snapte sorry vor de vorige onduidenlijke omschijfing

nog even of iemand kan uitleggen wat die * doet en die ? doet en die : doet en zo ales uitlegd mischien als iemand dat wil hoor daar zou ik hel erg meee geholpen zijn maar Zwapgangster bedankt!

Hallo allemaal

Ik heb een best moeilijke vraag (denk ik dan) ik heb al lang op google zitten zoeken mischien heb ik gewoon het verkeerde ingetypt maar kan het niet duidenlijk uitgelecht krijgen ik snap rand een beetje dat hij dan random doet
    maar mijn vraag is eigenlijk Echt alleen als jullie tijd en zin hebben hoor! of jullie zijn deze 3 zinnen uit kunnen leggen wat er in zin 1 gebeurd in zin 2 en in zin 3 want dat snap ik niet echt en ik ben hard jah voor mij hard aan het leren dus ik doe wel mijn best hoor maar dit snap ik echt niet

Dit zijn de 3 zinnen ik weet dat ze groot zijn maar als jullie geen tijd of zin hebben geen probleem! ik ben al lang blij dat er criminalspoint is om mij te helpen en anderen natuurlijk!

PHP
    $result	= (($data->attack+$data->clicks*5)*rand(90,115) >= ($def->defence+$def->clicks*5)*rand(90,115)) ? 1 : 0;
    $money	= ($result == 1) ? (int)($def->cash*rand(40,75)/100) : (int)($data->cash*rand(25,40)/100);
    $text	= ($result == 1) ? Array("je hebt gewonnen!","gewonnen") : Array("je verliest.","verloren");

alfast bedankt voor jullie hulp! en sorry als ik wat onduidenlijk ben ik ben niet o goed in het beschijfen wat ik bedoel
    of al ik direct raar reageer in mijn reactie niet raar vor boos ofzow hoor haha maar droog of heel blij of verbaast ik ben gewoon een beetje raaar dus vandaar dat jullie dat weten nouwja wat ik eigenlijk wilde zeggen dank jullie wel alfast

groetjes tim

Mischien om snel iets op internet op te zoeken als je bezig bent dat je dan een site open hebt staan met bijvorbeeld de handleiding ofzowiets dacht ik aan maar ik weet niet of het wel echt goed iedee is zo niet sorry

Groetjes tim

ow jah dat is ook wel fijn om te weten jah dankjewel ik wist gewoon dat je die nam bij ^^ counts bijvoorbeeld wel moest doen maar waarom eigenlijk wist ik niet dus dankjewel

en ik zie dat je jarig bent gefeliciteerd :) groetjes tim

owww oke zal ik eens doen dan DANKJE :)

hij doe het goed met het unbuggen alleen hij maakt nog niks over wazig ik denk dat ik gewoon een foutje ergens heb met iets verkeerd gescript op de verkeerde manier dat de computer het niet snapt ofzowiets

--probleem opgelost--

PHP
    $data->cash                        -= $_POST['geld'];
            $clans->cash                       += $_POST['geld'];
            mysql_query("UPDATE [users] SET `cash`={$data->cash} WHERE `login`='{$data->login}'");
            mysql_query("UPDATE [clans] SET `cash`={$clans->cash} WHERE `name`='{$data->clan}'");

nu moet dus dit zijn

PHP
    UPDATE [users]
    UPDATE `[users]`

bedankt voor je hulp!