Posts by arendjee

Citaat van Joyeria

Meningen kunnen verschillen, maar ik denk dat het redelijk makkelijk is aan te passen, niet? ;)

klopt^^ maar zoals ik zij ik wist niet of het zo hoorde dus dacht melde het maar netjes:)

Citaat van Joyeria

Dat is volgens mij de bedoeling, het maakt het mooier, en duidelijker. (vind ik persoonlijk)

okeej da wistk nie ^^:)
    vond / vind het zelf niet zo heel netjes:)

Dit op de plek zetten waar de content begint:)
    dit zal je iedergeval een stuk op weg helpen:)

Goede dag beste leden ik ben nu bezig met een optie via de database maar hij wil het niet helemaal doen wat gaat hier fout

Goede dag beste leden van cp
    Ik zelf ben best een luie admin op het gebied van games maar nu is mijn vraag ik zat te denken om iedere optie via de data base te laten lopen
    of wel misdaden / en andere dingen daar om heen, uit de database te lezen en dan op de pagina laten plaatsen. Maar nu is mijn vraag
    is dat wel handig of brengt dat op een gegeven moment alleen maar problemen mee? natuurlijk word alles met admin optie's
    zodat er makkelijk misdaden bewerkt kunnen worden en toegevoegd

Maar wat is jullie mening hier over

Goede dag beste leden ik zat te denken aan popups die je krijgt als je bijvoorbeeld een level omhoog gaat maar nu is mijn vraag hoe kan je dat het beste doen

als je bijvoorbeeld een level omhoog gaat
    word er normaal een bericht in de database gezet of een echo geplaatst maar ik wil dus dat als je die echo heb daarna dus de fancybox omhoog komt iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg :)?

het is beetje rommelig dat weet ik =P
    maar is meer ff zodat het werk :)
    en dan word alles met comentaar voorzien etc:)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.10.11 15:48:35:
    ik zie het probleem al @ $check staat users =P
    dat moest nog players worden blijkbaar maar verder werkt het thnx luc :)
    kan een heel mooi slotje op :D

Citaat van Luc

Waarom vang je deze code niet op in de database?

PHP
    $check = mysql_query("SELECT id, player FROM users WHERE LCASE(player)='".strtolower($vriend)."'");

if(mysql_num_rows($check) == 0)
    {
      echo"<tr><td colspan='10'>Deze speler bestaat niet dus vul een andere in</td></tr>";
    }

k heb het gedeelte vervangen maar nu geeft die alleen het boven gedeelte aan en niet het gedeelte meer waar je kan invullen ...

Goede dag beste leden
    ik ben bezig met een eerpunten script maar hij blijft de melding geven dat de speler niet bestaat maar hij bestaat wel

PHP
    $vriend = $_POST['vriend'];

}elseif(strtolower($vriend) != strtolower($check['player'])){						
    					echo"<tr><td colspan='10'>Deze speler bestaat niet dus vul een andere in</td></tr>";
    				}

wat klopt er niet aan =S?