graag gedaan
Posts by arendjee
-
-
-
ik snap nu redelijk wat dingenv an htacces maar ik loop tegen een klein dingetje aan
waarom werkt dit nietals ik dan
dus bij die $2 word leden
maar krijg ik geen info van dat netwerk + niet die optie die der bij moet -
-
Een unieke capatcha
-
Citaat van Rickey11
heb ik gedaan
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.10.11 13:22:04:Maar het probleem is dat het bij elke gebruiker geupdate word, wat hier de oplossing voor kom er niet uit
moet hij voor 1 gebruiker?
dan moet je het id van de gebruiker oproepen
en die 2 veranderen in bijvoorbeeld$data['id']
-
Citaat van Joyeria
Beste,
Ik ben redelijk goed wat betreft bots maken. Hiervoor is gewoon een programma nodig en hij kan het.
Wat ideaal zou zijn:
Je hebt 4 plaatjes. (vb. Boek, Jas, Document en Stoel)
Wanneer men de capatcha's moet gebruiken doe je het volgende:Selecteer het volgende plaatje: (Bouw een random functie in dat hij de stoel, etc eruit kiest)
Dan verschijnen de vier plaatjes (allemaal) eronder en moet je op de stoel of het geslecteerde plaatje klikken.Voorbeeldje met emoticons:
Selecteer het volgende plaatje: :@
(a) :@ :cheer: :$
-------------------------------
Maar de volgende keer bij een capatcha is het een ander plaatje dat je moet selecteren vb:Selecteer het volgende plaatje: :$
(a) :@ :cheer: :$
Dit kan zeer lastig zijn
die heb ik er al in dat was de eerste:)
moet er alleen nog ff wat leuke plaatjes voor vinden:)en ik wil der nu nog 1 met tekst bij doen en 1 met cijvers=)
3 verschillende die dan via een random gekozen worden@ hood
ik heb het nu random getal gedaan tussen 10 en 20 minuten
denk dat ze liever om de 10 min zien dan bij iedere optie^^:)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.10.11 17:38:26:
Edit
Voor de klikkers -
Citaat van Hood
Ik zou geen puzzel doen want de botters kunnen dan nog steeds die ene half uur.
Maar de captcha code is inderdaad irritant.
Daarom(dit gebruikten ik eerst) een captcha met button.
Klik om verder te gaan!Bijvoorbeeld.
k heb er nu een die tussen de 5 en 10 min komt met dat je op een plaatje moet klikken met een logboekmet of goed of fout geklikt word ga der nog bij doen als er 3x fout geklikt word op een rij dat een admin een melding der voor krijgt:)
verder wil ik der een 2de / 3de capatcha bij zetten
-
-
Citaat van gofie
ik heb het al gevonden nadeel nu is dat ik 2 dingen niet snap
punt 1 .nu de status dus hoofdkwatier moet ik nou scrollen dat moet niet.
punt 2 die kleuren moeten anders moet in de balken waar de naam forum in staat.
wie weet dit?
je moet ofcourse ieder optie opnieuw doen kwa "style" zodat je niet de oude layout krijgt @ style
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.10.11 07:30:30:
Edit:
why heb je nog altijd iframe gedaan ... ?
zo komt het er niet egt netjes uit te zien kwa omslag:)
omdat je forum etc der om heen heb
stuur anders maar een pm help ik je wel opweg:) -
-
Citaat van Kurene
Ik denk het niet..
Want dan kunnen ze alsnog een half uur werken.
Dan even handmatig de puzzel. En dan gaat de bot weer een half uur aan het werk.Of je moet het op random tijd doen.
die random tijd klinkt wel nice:)
zal het er bij doen heb het nu 1x in de 1800 seconde denk dat ik het nu viaga doen
tussen de 10 min en 30 min is wel een goeie toch :)?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.10.11 08:37:56:
Edit
Ik heb nu een bot check die om de 10 / 30 minuten loopt
met daar op een aantal plaatjes *die van osbanditti ga ik nog aanpassen* moet klikken. iemand nog een leuke capatcha die in gebruik genomen kan wordenzodat er random botchecks zijn
overigens ga ik misschien deze botcheck vrijgevel / verkopen maar dat zie ik nog wel
en of zijn der nog ideeen wat er bij kan ?
-
Goede dag beste leden van cp
Ik wist niet of ik het hier moest plaatsen of bij het php gedeelte. Ik ben dus bezig met een site zoals bekend helemaal vanaf 0 maar nu irriteer ik me altijd aan die code's die je moet in vullen nu heb ik het idee om elk half uur dat je speelt 1x een pagina te laten in laden met een puzzel die je dan moet oplossen maar nu is mijn vraag is dat veilig om botters tegen te gaan? het word gecheckt of het gebeurd is de optie
hoop graag meer info der over te krijgen en eventueel met ideeen
-
-
mehh dus word dus zeker de hoop opgeven om hem te vinden :o
of miss van de eigenaars pmen of hun de oude versie hebben die ze weg doen ofzo?:( -
http://pastebin.com/ikGUEM7A
of course moet je zelf alle php gedeelte van naam rank etc der in plaatsen ook moet je alle menu linken veranderen naar index.php?p=
hoop dat je der mee opweg komt verder:)
anders pm maar -
-
PHP
//$user->lastclick veranderen naar jou naam van wat je oproept=) date("d-m-Y H:i:s", $user->lastclick)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.11 11:40:25:Citaat van binkkieOke , nu word het dus soort van met datum weergeven oke.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.11 10:26:05:
Oke ik zal het veranderen en kijken wat er gebeurt
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.11 10:59:53:
Ik heb nu in de database Online : veranderd naar DATETIME die pakt ie wel maar als ik op het profiel doe :krijg ik : Resource id #11
zet hem eens terug op waar die stond en probeer dan die van mijn us =P -
Citaat van JeroenH
Het ging hier om een nagebouwde source, dus niet dezelfde als op Bootleggers.us. Daarnaast is deze jaren geleden nagebouwd, dus in geen enkel opzicht gelijk aan het huidige spel. De code is dus ook niet identiek en bevat veel bugs omdat het een namaak betreft, en geen originele code. Bootleggers beschermt haar code met SG, waardoor de code zelfs bij een serverhack niet gestolen kan worden.
okeej
maar als nog zoek ik die source die hier te download stond maar waar de download niet meer van werkt :s
toevallig aanwezig bij jou ?:) -
Jasper okeej
haha dus dan hoort het wel zo
Verder zal strx eens kijken of ik hem koop