Hij kan dus gewoon xboxscript/settings.php niet openen
staat deze map wel in de admin map??
Net niet.
Nu wel maar het maakt niet veel uit.
Ik krijg dezelfde error.
Hij kan dus gewoon xboxscript/settings.php niet openen
staat deze map wel in de admin map??
Net niet.
Nu wel maar het maakt niet veel uit.
Ik krijg dezelfde error.
Oh ja sorry!
Warning: require() [function.require]: Unable to access xboxscript/settings.php in /home/rbonte/domains/gamingcheap.nl/public_html/admin/index.php on line 3
Warning: require(xboxscript/settings.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/rbonte/domains/gamingcheap.nl/public_html/admin/index.php on line 3
Warning: require() [function.require]: Unable to access xboxscript/settings.php in /home/rbonte/domains/gamingcheap.nl/public_html/admin/index.php on line 3
Warning: require(xboxscript/settings.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/rbonte/domains/gamingcheap.nl/public_html/admin/index.php on line 3
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'xboxscript/settings.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/rbonte/domains/gamingcheap.nl/public_html/admin/index.php on line 3
Toon Meer
Gewoon ergens quick & dirty
echo md5(sha1("Je wachtwoord"));
neer pleuren.
Als ik dat doe dan krijg ik een foutmelding op de pagina.
Hoeveel voor Crimez.nl met inhoud?
Ik vind het sowieso onzin dat je meer moet betalen omdat het misschien een goede naam is.
Terwijl je er zelf maar 5 euro voor heb betaald.
Bijna heel het linker menu is werkend! op call credits na!. Rechter menu kan je al het een en het ander doen, maar nog niet klaar!
Dus weer een aantal paginas toegevoegd!
---
Tevens ook een nieuwe functie 'Familie power'. Als je een eigen familie hebt en je koopt power voor de leden wordt dat uitgesplitst ook in je profiel.. Als jij je familie verlaat verlies jij je familie power!
Met die familie power wordt je sterker kwa kracht en aanvallen! Dus de speler moet zijn familie trouw blijven anders verliest hij zijn power!
Haha gaaf.
Deze functie ken ik van een oude criminals erg handig en crusiaal voor het spel
md5(sha1($_POST['wachtwoord']))
Dus ik moet me WW laten generen?
Ik kon geen HASH in me script vinden.
Het is geen opensource gewoon een klein projectje.
<?php
if($_GET['pagina'] == 'inloggen' && strtolower($_SERVER['REQUEST_METHOD']) === 'post')
{
if(empty($_POST['gebruikersnaam']))
{
$error[] = 'U heeft geen gebruikersnaam ingevuld.';
}
if(empty($_POST['wachtwoord']))
{
$error[] = 'U heeft geen wachtwoord ingevuld.';
}
if(count($error) == 0)
{
$gebruikersnaam = mysql_real_escape_string($_POST['gebruikersnaam']);
$wachtwoord = md5(sha1($_POST['wachtwoord']));
$inlogquery1 = mysql_query("SELECT * FROM xboxbonnen_gebruikers WHERE gebruikersnaam = '".$gebruikersnaam."' AND wachtwoord = '".$wachtwoord."'");
if(mysql_num_rows($inlogquery1) == 1)
{
$inlogrij1 = mysql_fetch_array($inlogquery1);
$_SESSION['account_id'] = $inlogrij1['account_id'];
echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;url=index.php">';
}
else
{
$error[] = 'Het was niet succesvol om u in te loggen. Probeert u het nog eens.';
}
}
}
if($_GET['pagina'] == 'uitloggen')
{
session_destroy();
echo '<meta http-equiv="refresh" content="0;url=index.php?uitloggen=true">';
}
?>
Toon Meer
Misschien word het nu duidelijker. Ik neem tenminste aan dat ik hier goed kijk.
Wat ik vergeten te melden was en GiovanniK dus zegt, kijk even of je script een bepaalde hash gebruikt voor je wachtwoord.
Ik ben na 3 jaar weer beetje bezig met php.
Dus ik ben niet zo een Pro heb je toevallig een tip waar ik die snel kan vinden of moet er echt in het script "Hash" staan?
Dit zou je kunnen doen.
Heb je ergens een tabel met bijv. de naam: leden, users, members, accounts of user_accounts?
Zoja, dan ga naar die tabel, in PHPmyAdmin zit de optie invoegen, zo kan je handmatig je eigen account aanmaken.
Wow.
Van alle functies die ik gister heb geprobeerd ben ik "Invoegen" Vergeten haha.
Dank je wel
Hallo iedereen,
Ik heb een vraagje.
Ik heb een script met een database erbij maar er zit geen gebruiker bij en ook geen registratie pagina.
Volgens mij kan ik handmatig een account in Phpmyadmin zetten/doen?
Is dit mogelijk?
Zo ja hoe?
Mvg,
Ruben
Maar pas alles af is wil ik het vrij geven, in de super markt verkopen ze ook geen half lege pakken melk
Als de script private blijven vind ik het wel een goed idee, ben benieuwd wat Reza vind
Verklaar Half volle melk dan maar.
(sorry moest ik even zeggen :P)
Titel: // Photoshop Tutorial Rap
Author: //CollegeHumor
Url: // KLIK!
Reden: // Ik vond hem wel grappig om te delen
P.s
Hoe doen jullie dat met die youtube player hier laten openen?
Ik vind het een zeer professionele website.
Keurig in elkaar gezet.
Voldoende informatie en lage prijzen.
Alleen te veel Wit in de website maar dat ik mijn mening ik ben niet zo van het wit. hihi
Maar voor de rest toppie!
Ik kan ook via mijn provider betalen
Ziet er leuk uit alleen jammer dat het niet op de 23ste is.
Want ik heb de 24, 25 en 26ste geen tijd
Ik zal er eens naar kijken
Dat responsive snap ik niet helemaal.
Want ik begrijp hier uit dat ik al mijn plaatjes in alle resoluties moet gaan maken?
Beste allemaal,
Ik had een vraagje.
Op welke resolutie maken jullie je layout?
Want ik las op het internet dat 1333x768 een goeie is en 1024x768 een goeie resolutie is.