Klopt georgo maar iemand bumpte hem naar boven.
Dus deed ik toch een reactie omdat iemand nog een oplossing wou.
Posts by pekelterror
-
-
Bij een linux live cd waar abaddon het over hebt ben je geen installatie nodig.
Die word gewoon vanaf de cd opgestart. -
Standaard heeft vendetta geen veld credits in de database geloof ik.
Maak van regel 32 dus:
PHPmysql_query("UPDATE `users` SET `status`='levend', `health`='100', `xp`=`xp`='0', `bank`=`bank`='0', `zak`=`zak`='1000' WHERE `login`='".$data->login."'");
En als het dan niet werkt zet er eens een mysql_error() bij.
PHPmysql_query("UPDATE `users` SET `status`='levend', `health`='100', `xp`=`xp`='0', `bank`=`bank`='0', `zak`=`zak`='1000' WHERE `login`='".$data->login."'") or die(mysql_error());
Als je een fout krijgt deze even melden.
-
Of het veld is varchar met een bepaalde lengte.
Als de text dan langer is vervang het overige stuk -
-
Zou je het script van gevangenis kunnen plaatsen misschien.
En hoeveel kost het per seconde om uit te kopen?Want dan zou je net als de tijd een span kunnen aanmaken die elke seconden opnieuw de nieuwe waarde heeft.
En dat is gewoon de tijd keer kosten per seconde.
-
Owja mijn fout nl2br inderdaad pas zodra het in de database gaat.
Maar ging ook als voorbeeld wil gewoon leren hoe ik z`n functie maak en gebruik.Een doel ervoor heb ik nog niet maar kennis uitbreiden kan nooit kwaad.
-
Ja zoals dat Diestro.
Alleen is het 0.92 Inplaats 0.08
Met 0.08 is het: 100 x 0.08 = 8
Met 0.92 is het: 100 x 0.92 = 92Jou manier is dus 8% blijft over terwijl het moet zijn 8% gaat eraf (Dus blijft er 92% over)
Verder heeft Diestro zo goed als alles al gemaakt nu dus neem aan dat je er nu wel uitkomt.
-
Je wou kunnen proberen met een partition programma of windows schijfbeheer het lege gedeelte ook een partitie te maken.
-
Oke bedankt
Zal het vanavond even proberen.Verder weet ik dat er meerdere ctype zijn maar controleer nooit of iets enkel uit letters bestaat of andere dingen
-
Je kan power van het slachtoffer ophalen en dit keer 0.92 te doen.
Dan krijg je dus slechts 92% van dat geval dus is er 8% vanaf.En die update je weer net als je ook doet met z`n levens op regel 330.
Zou er wel een ifje indoen dat als dat getal lager is als 0 gewoon 0 is.
Zodat er niemand onder de 0 power komt. -
-
Echt een doel heb ik er nog niet voor maar wil het beveiligen van me website makkelijker maken door dit soort functies.
Maar bijvoorbeeld bij een berichten systeem nl2br en mysql_real_escape_string
En die samenvoegen tot bijvoorbeeld de functie: veilig()
-
Dat klopt maar het afronden is ook maar een voorbeeld.
Maar stel ik wil iets afronden en wil het ook beveiligen met mysql_real_escape_string.
Dan word het dus:
Maar als ik een functie ervoor maak met dit erin word het bijvoorbeeld:
Het is dus handig als je veel dingen hebt en verwerkt naar eigen functies die gelijk alles in 1 dus doen.
Maar weet iemand hoe ik dat kan doen?
-
Hallo,
Ik wou een PHP Function maken.
Iets wat over de Requests word gehaald die verzonden worden.
Dus over $_POST, en $_GET.Hoe kan ik dat doen.
Voorbeeld:Je verstuurd 0.4
Je haald het zo op:$variable = controle($_POST['cijfer']);
In dit geval word het dus afgerond naar 0.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan maken?
Denk dat het niet moeilijk te maken is maar kom er maar niet uit. -
Getest met een aantal bestanden van 5 Mb in totaal en na 1 uur nog niets gebeurd.
Kortom dat is blijkbaar beschadigd of werkt niet juist bij mij.
Iets nog een extern programma of een fix voor dit probleem? -
Oke zal ik die vanavond nog even weer proberen.
Gister was het backup bestand na 2 uur nog 2Kb dus dat ging niet helemaal goed :p -
Norton ben ik normaal gesproken niet z`n fan van.
Maar zou het kunnen proberen heb genoeg ruimte voor meerdere backups zodat ik er echt zeker van ben.Gebruik nu die in xp zelf maar dat gaat naar een .bkf bestand.
Alleen kan ik dan nog wel een aantal dingen terug halen of het het dan alleen met installatie en al soort van Ghost dus.Want wil namelijk alles bewaren en dan wat nodig is daar weer uithalen aangezien me pc beroerd loopt en geen zin en tijd heb alles uit te zoeken :$
Pekeltje
-
Hallo,
Ik wou graag een backup maken van alle dingen op me computer.
Enkel zit ik met het probleem hoe of waarmee ik dit het beste kan doen.Er zijn namelijk genoeg programma`s die backups kunnen maken maar welke zijn volgens jullie het beste.
Want wil namelijk niet met een corrupte backup zitten die niet goed is.
Want lees vaak genoeg dat met slechte software soms maar een deel van de backup goed is.Het is vooral belangrijk omdat het niet zomaar een backup is maar de backup straks de enigste plek is waar de bestanden staan aangezien ik Windows opnieuw ga installeren.
Daarom zou de backup 100% zeker goed moeten zijn zodat ik niet alles kwijt ben.
Maar goed nu ga ik om een simpel vraagje weer een groot topic aanmaken.
Ontopic: Wat is volgens jullie (uit ervaring) een goed programma om een backup mee te maken?
Alvast bedankt,
Pekeltje
-
Json is een uitgebreidere Javascript toch?
En werkt niet meer wanneer de gebruiker client side geen javascript meer accepteerd toch of zie ik dat verkeerd.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.02.10 14:37:57:
Opgelost door in de lus dit te zetten.Hierdoor word elke keer de output gedaan en gaat dan toch weer verder met de lus
Slotje :slotje: