Posts by pekelterror

Kun je misschien iets meer informatie geven op wat je wilt controlleren? :$

Lijkt erop dat je wilt controlleren of het aantal drugs in bezig lager is als het maximaal aantal drugs.

Maar waar komt dat 'up' bijvoorbeeld vandaan

Dit heb ik je allemaal al verteld op msn waar je moest kijken en hoe je de javascript kon blokkeren.

Maar Outlawz is te lui om de functie op php.net te bestuderen en hoopt dat anderen het maar gaan oplossen.

Kortom Outlawz is er weer zo 1 van hoe moet dat en dat?
    Geef je alle benodigde functies.

Even erna:
    Kun je het even voor me maken voor deze keer?

En dat herhaald zich steeds..

Denk inderdaad dat gewoon met een database het makkelijkste is voor wat ik wil.

Zo kan ik zoveel velden aanmaken als ik wil.
    Zoals genre, oneindig tags, en uiteindelijk de plaats waar het bestand staat.

Bedankt heb nu genoeg ideen :)

Pekeltje

Ja de bestanden staan in public.

Verder kan ik niet echt iets omschrijven aangezien ik nog niets heb.

Maar zit eraan te denken een systeem te maken waarin een music player zit met zoekfunctie naar de bestanden.

Ik zal morgen op school die C99shell.php even bekijken heb morgen toch niets te doen :p

Hallo,

Weet iemand hoe je kunt zoeken met PHP in lokale bestanden (Die wel worden geplaatst in de public map)

Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan:
    - Datum gewijzigd

- artiest
    - album
    - genre

- extensie

Is dit mogelijk in PHP ?
    Zoja weet iemand welke functie en misschien een voorbeeld.

Alvast bedankt,

Pekeltje

Je kan het ook zo doen.

Edit: mysql_real_escape_string ook niet nodig in dit stukje omdat de keuzes hardcoded staan :$
    Scheelt weer onnodige code.

Alles van die afzender in ongewenst zetten of een mapfilter aanmaken en ze naar die map laten gaan.

Verder moet ik zeggen dat die webmaster wel pro is met frontpage xD

Wat als je googled op:

PHP
    link:linkvanhetplaatje

Dat krijg je alle websites die in google gevonden zijn met een link of afbeelding met ingevulde link

Is dat wat je bedoeld?

Ook kan een internet provider toch zien of je extreem veel dingen pakketjes naar en website stuurt?

[offtopic]Want ik heb een maand of 2 geleden 2 dagen zonder internet gezetten door een virus die blijkbaar virussen en ddos uitvoerde (Soort botnet :|)[/offtopic]

Gewoon even een vraag hoor misschien vergis ik me erin.

Maar is dit nou echt veilig?
    Want wat nou als je een foto of dergelijke laat zien?

Ik weet dat windows wachtwoorden ook totaal niet veilig zijn maar dit lijkt me ook niet zo heel veilig.

[offtopic]Of heb ik dat mis?:$[/offtopic]

Wat klopt er precies niet?
    En is dit in alle browsers?

Heb je ook een online voorbeeld of screenshot?

[offtopic]Kan je helaas niet helpen maar bovenstaande vragen worden je toch gevraagd :p[/offtopic]

Ik gebruik nog dezelfde computer(s), internet abonoment, modum enzovoort.

Ook lijkt het me geen software/hardware matig probleem aangezien het op 2 computers en de laptop van me kameraad is.
    Die er thuis geen last van heeft.

Nu heb ik enkele dingen gevonden op het internet over reset/hard reset van kpn experia box.
    En het aanzetten van upnp (Wat dat precies is moet ik nog even googlen).

Deze opties zal ik morgen eerst even proberen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.08.10 18:48:41:
    Het lijkt nu opgelost te zijn door een hard reset.

Oplossing:
    Schakel alle computers uit (Of in elk geval verbreek de verbinding met internet en netwerk.)

de reset aan de achterzijde 20 seconden (Niet korter dan helpt het niet!) inhouden met een naald/passer/pincet of dergelijke.

2 uur geen computers met het internet verbinden.

Hierna kunnen de computers worden verbonden met het internet en is ongeveer een 30 minuten erna alles weer correct ingestelt.

Bedankt voor de hulp.

Pekeltje

Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik maak gebruik van kpn adsl (voorheen hetnet).
    Het modem is een kpn experia box.

Maar sinds gister valt het internet soms enkele seconden weg.
    Dit is bij het browsen niet erg maar wel erg vervelend bij het gamen waar ik dan disconnect.

De bekabeling is al gecontrolleerd en zit geen breukje of dergelijke in.

Weet iemand waar dit aan kan liggen of hebben meer gebruikers van kpn dit probleem?

Pekeltje