Posts by eeyk

- support heb ik, ik heb een telefoon voor me website.
    - ik heb op dit moment alleen ideal ik ben bezig met credit card en paypal.
    - keurmerk heb ik niet
    - KVK heb ik, zo koop ik goedkoop GameCards in.
    - Reviews die komen meestal van zelf.
    - SSL?

Voor de rest ben ik bijna klaar met de webwinkel script alleen nog wat tweaks en lay-out aanpassingen.
    ben nu al goedkoper dan andere omdat ik een zeerlaag BTW tarief betaal. :love:

:thumbup:

Ik ben bezig met een webwinkel waar je game-codes kan kopen.
    Alleen heb ik een vraag wat vind jij belangrijk om een webwinkel vertrouwen uit te laten stralen?

een mooi lay-out een gasten/comment pagina. veilig betaal systemen als : Ideal of creditcard?

graag hoor ik jullie tips. :thumbup:

Je kan MD5 (bijna) niet terug krijgen naar een normaal wachtwoord.

Wat ik je aanraad, is gewoon het updaten van het wachtwoord.

Correctie een MD5 code kan je niet terug halen, je kunt het met een md5 vergelijkings-website achterhalen wat voor wachtwoord het is.

Trouwens dit script is niet veilig.

1. Ja het bekijken van scripts niet het online plaatsen van.
    2. 7.50 voor een NL domein naam en 24 voor een beginnend hosting pakket per jaar vind ik niet duur.
    3. een gratis domein trekt echt geen mensen kijk maar eens naar die gratis website's 6 a 7 leden waar van 6x de admin en 1 hacker. :thumbup:

Al deze tips moet je negeren.

1. Nooit een script downloaden.
    2. begin nooit aan een maffia game deze zijn achterhaald en verleden tijd.
    3. Gebruik nooit een gratis webhosting mensen vertrouwen dat niet en het is amateuristisch.
    4. Je wil zelf wat leren dus huur geen scripter.
    5. Gerbuik google ads alleen als je het echt nodig heb want het kan irritatie opwekken.

ik zoek wat artiekelen om mijn kennis over php/sql beveiliging te verbeteren.
    wie kan mij helpen met het vinden van wat tutorials het niveau mag best hoog zijn ik doe al 7 jaren php.

maar ik wil mij kennis op het gebied van beveiligen verbeteren.

alvast bedankt :thumbup:

dit staat in vragen maar komt in marktplaats?

ziet iemand waarom deze code niet werkt?

PHP
    mysql_query("DELETE FROM `vriendenlijst` WHERE `id`='".mysql_real_escape_string($_GET['vrid'])."' AND (`name_1`='".mysql_real_escape_string($data->login)."' AND `bevestigd`='0') or (`name_2`='".mysql_real_escape_string($data->login)."' AND `bevestigd`='0')");

Alles word wel correct mee gegeven.

Zo even netjes geplaats allemaal.
    probeer dit de volgende keer wel even zelf te doen voor je het hier plaats maak het wat makkelijker om het te lezen voor de ander.

Hij kan daar niks aan doen er is een bug die zorgt dat er geen enters zijn in de topic start [code=php] tags.