offtopic zwpgangster misschien heeft hij het wel gewoon zelf met de hand gemaakt, niet alles hoef perse een kopie te zijn.
Posts by eeyk
-
-
Al een tijdje offline, ik zie de 3D printer wel als bedreiging voor bedrijven die plastic bakje/schalen/meubels ect maken.
want als je alles kan printen kan dat ook.Als wapen maker zie ik dit niet als bedreiging aangezien je geen slagpin kan printen.
-
Als er geen bewijs is dat jij het ontvangen heb dan kunnen ze je niks maken.
dan moeten ze maar invoeren eerst betalen dan ontvangen.Een e-mail met ik ga het overmaken is geen bewijs.
-
Btw je script is echt heel onveilig.
-
Zo lekker is dat als ze mysql_ weg gooien dan heb ik gigantisch veel werk te doen. vooral op de oudere pagina's van mijn websites.
gelukkig draait mijn host nog steeds 5.3 en die werkt prima voor mij., -
dus opnemen en dan bewerken en dan krimpen met format factory?
-
ik heb een vraagje, ik en 2 vrienden willen op youtube een game kanaal starten we hebben fraps gekocht voor 29,99,- nou is het zo dat als je 10 minuten opneemt het meer dan 16 gigabyte inbelslag neemt dat is heel veel! hoe kan ik dit verminderen?
als ik dit doe bewerken moet ik de kwaliteit achter uitgooien via een video bewerkings-programma en dan hou je meestal echt een bagger video over.
een video van 3 gigabyte uploaden naar youtube duurt 125 minuten! ik heb 3 mb upload en 50 download.hoe kan ik dit makkelijker doen? iemand tips?
-
ik ben opzoek naar websites zoals je voordeelcentraal had die dutchleader credit verkochten ik heb het hier over websites die meer dan 100.000 tegelijk verkopen.
en die niet te duur zijn want voordeelcentraal verkocht 100.000 voor 14€als iemand zo'n website nog weer hoor ik het graag?
-
bedankt voor de tips.
volgens die site komt het door mijn Jqeury die ik gebruik via de link van google en een image van een adverteerder, nou dan maar de Jqeury op me eigen website hosten.
en de adverteerder ook maar. -
hoe maak ik een pagina sneller?
als ik nu een webpagina laat doet hij er bijna 10 seconden over af en toe, de index bestand is 177kb aan code maar als het goed is ziet de webpagina maar 5kb of zo aan html codes.
want ik heb 1 hele website op een bestand dit moet niks uitmaken dus ik denk dat het ergens anders aanlicht.Iemand tips om je pagina te versnellen, de normale snelheid van andere pagina's is 1 - 0,5 seconden.
-
hier kun je gewoon via ideal of overschrijven doen : http://www.gamecardwinkel.nl/nl/groothandel en nog goedkoop ook deze maand xbox 12 maanden 34,99,- + ideal kosten = 37,99
en als je kvk heb gaat de belasting er ook nog eens af! -
is er kans dat je zakt in prijs of niet?
-
Als je een xbox live code heb staat er in de beschrijving hoe je de code invult.
En als dit niet lukt.http://www.xbox.com/ Login en druk op code toevoegen.
-
Mooi alleen je foto is te klein voor mij scherm dit is niet mooi misschien een script gebruiken dat het achtergrond mee zoemt.
-
dat klopt ik ben in 2007 overgestapt van hosting je moet waybackmachine gebruiken wil je meer zien over crime-ware.nl en crime-ware.org/
bedankt voor je commentaar ik schrijf het op.
-
Kijk hulden voor Quitta daar heb ik tenminste wat aan bedankt voor je opmerking ik schrijf het op.
-
Het was om de weddenschap aan te gaan niet om iemand jaloers te maken.
Verder wil ik graag meer opbouwende kritiek waar ik wat mee kan.Met het ziet er niet uit kan ik niks zeg wat er verbeterd kan worden designen is niet mijn sterkste kant.
Btw Schryvers hoe kun je mijn pocketmonsters spel afkraken als je niet eens de design heb kunnen zien.
-
Het is een menu? je kiest naar welke je wil gaan.
Pocketmonsters.nl/
Game-ware
Adverteren
Vnd projects
GameCard shop
Wonderworlds.meer is het niet het is een menu.
en 1 like en 47 volgers is vrij logisch ik heb de facebook sinds gisteren en de twitter heb ik nooit op de website gehad.
Qua paginaviews ga ik graah de competitie met je aan Schryvers.
-
oké bedankt voor je 100% respectvol en opbouwend bericht.
uhm ik heb alleen 3 dingen aan te merken.
1. pocketmonsters is geen crime game.
2. ik heb genoeg hits en durf met jou te wedden dat ik er meer dan jou heb perdag.
3. ik heb maar 1 criminals game gehad in 2007 deze is gestopt. -
ik heb na 2 jaar mijn homepagina veranderd, van de kleuren donker (zwart/wit) ben ik nu gegaan naar het verlichten thema (blauw/wit/grijs), want dit is anno 2013 modern.
het lay-out heet simpel maar functioneel.ik hoor graag jullie mening.
http://www.crime-ware.nl/?language=1
er zijn 2 talen engels en nederlands.
De website is een menu die wijst naar andere websites van mij dat is het een menu dus geen super website het is alleen een menu.
mvg eeyk.