Posts by eeyk

welke methode kun ik toepassen om de functie eregi te vervangen want mij hosting gaat naar php 5.4 en die ondersteund geen eregi meer.

ik wil dit stukje vervangen door preg_match.

PHP
    if(eregi("'", $url) or eregi("mysql", $url) or eregi("<", $url) or eregi(">", $url) or eregi(")", $url) or eregi("query", $url) or eregi("mysql", $url) or eregi('"', $url) or eregi('config', $url) or eregi('ingelogd', $url) or eregi("query", $url)){

en met wat kan ik eregi_replace vervangen?

bijvoorbeeld dit:

PHP
    $obj->bericht		= preg_replace("\\[url=([^\\[]*)\\]([^\\[]*)\\[/url\\]","<a href=\"\\1\" target=\"\\_blank\">\\2</a>",$obj->bericht);

geeft een error :
    Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Delimiter must not be alphanumeric or backslash in /home//domains/crime-ware.nl/public_html/Games/nieuws.php on line 19600

nu weet ik dat preg_replace alleen // mag bevatten maar hoe verander ik de code dan?

kan iemand helpen? :cheer:

alvast bedankt.

Ik ben verbannen van adsense omdat een grapjas 1000x had gedrukt iedere dag 1 maand lang en toen dachten ze dat ik dat was.
    en ik kan het niet aanvechten omdat ik geen contact kan krijgen.

dus ik zou ook graag het e-mail adres willen weten.

Fraps werkt gewoon heel erg goed alleen je moet wel een beetje een goede computer hebben wil je dat zonder lag draaiend houden.

Hoe kan ik automatisch letters in een input hoofdletter weer klein gemaakt worden.

Dus als ik invul bij een input HeY aLlEs GoEd.
    dat dit automatisch zonder error of zo hey alles goed word.
    is dat mogelijk ik heb al gezocht op : http://php.net/manual/en/function.strtolower.php maar dat is niet wat ik zoek.

het mag met php/java/jqeury het maakt niet zo veel uit welke taal.

alvast bedankt. :cheer:

ik zoek een aantal linkpartners.
    Jou website komt op http://crime-ware.nl/

Ik heb wel 3 eisen deze zijn niet zo moeilijk en vrij standaard.

1. De website mag geen virus of iets anders bevatten.
    2. De website mag geen adult site zijn.
    3. Geen maffia of andere standaard websites.

Als je interesse heb stuur mij een privé-bericht met jou website link en website titel en waar je mijn website zou willen plaatsen.

Wat moet ik zien aan 2 knoppen? had dan wat van de header laten zien?
    Aan de knoppen zie ik dat er html 5 gaat worden gebruikt en CSS3 want die Schaduw style is wel bekend. (a)

Nee maar ik gok dat het bij hem wel via de config gebeurt. bij mij gaat het via mijn admin paneel waar ik dat heb ingesteld.

BrokenTrack ik zeg het nogmaals geef niet op ieder berichtje dat ik stuur een commentaar waar je geen moer aan heb.

1. een veilige locatie kies iets anders dan de verwachte _cron-day.php naam.
    2. een wachtwoord beveiliging : dit doe je door boven je include van de cron als dit in het configratie bestand gebeurt een if te plaatsen zoals.

PHP
    $cron_pass = "jouwachtwoord";

en dan in de cron.

PHP
    if($cron_pass == "jouwwachtwoord"){
    // cron
    }else{
    echo "error ga hier weg!";
    // eventuele ip log.
    }

als je het simpel wil oplossen heb ik hier een anti-injectie voor je.

PHP
    $url = substr($_SERVER['REQUEST_URI'], 1); 
    if(eregi("'", $url) or eregi("mysql", $url) or eregi("<", $url) or eregi(">", $url) or eregi(")", $url) or eregi("query", $url) or eregi("mysql", $url) or eregi('"', $url) or eregi('config', $url) or eregi('ingelogd', $url) or eregi("query", $url)){ 

echo "Jou error bericht.";
    exit;
    }

Deze code werkt niet als je php 5.4 of hoger gebruikt.
    hier is dan een oplossing voor je : http://takien.com/513/how-to-f…precated-in-php-5-3-0.php

Ik kan je niet garanderen dat het ook 100% veilig werkt.

En een verbeterde video kaart je gebruik een standaard intel gma kaartje deze zijn leuk voor tekst bewerking maar voor games niet echt.

Vicini dan heeft iemand zojuist jou terug gepakt waarschijnlijk van wegen de naam.

Misschien omdat je de lay-out van een andere hack site gebruikte?
    maar ik zou als ik jou was wel even aangiften doen bij http://www.icops.be/ internet politie voor belgie. :cheer:

Edit ik zie net dat er alleen maar gebruikers zijn met die naam dit kan je oplossen door html tags te blokkeren bij het aanmelden.
    net het script beken en het is niks ergs dat .js script laat alleen een alert zien dat de website gahackt is maar dat is niet van toepassing voor jou site.

ziet iemand wat ik fout doe?

dit zijn de eerste 4 lijne van mij script.

PHP
    <?php
    $taalselectie = mysql_real_escape_string($_GET['language']);
    $_GET['lanugage'] = mysql_real_escape_string($_GET['language']);
    include("language_manager_v188.php");

Alvast bedankt.

Volgens mij heeft hij de test net gedaan en die zegt dat zijn pc te traag is.
    Dan kun je zoals iedereen hier wil je computer opblazen zo dat hij niks doet en traag blijft lopen of je kunt sparen voor een nieuwe computer.