Beste leden.
Wat is nou het beste programma om je beeldscherm te filmen mijn computer kan het makkelijk aan , plus het moet er wat aanzienlijk uitzien fraps werkt voor geen meter dus noem dat dan ook niet.
Beste leden.
Wat is nou het beste programma om je beeldscherm te filmen mijn computer kan het makkelijk aan , plus het moet er wat aanzienlijk uitzien fraps werkt voor geen meter dus noem dat dan ook niet.
Ik gebruik Camtasia, de beste vind ik zelf.
Je zegt dat Fraps niet werkt maar ik kijk filmpjes van mensen met een live stream die Fraps gebruiken.
Bij hun werkt het uitstekend,wat werkt er precies niet?
Live stream en fraps yeah right ... Dat klopt niet wat je nou zecht he , fraps heeft overdreven grote video's .
Ik kijk dagelijks naar video's van deze gamer, in een video zei hij "Ik gok dat Fraps dit wel houd".
Dus het lijkt mij dat hij Fraps gebruikt.
De gebruiker:
http://youtube.com/user/spooky1611
Vriend van me gebruikt FRAPS. Dat het grote video's maakt heeft te maken met de encoding. Deze kan je weer encoden via een andere encoding. Let wel op, ik weet dat je bij muziek lossy en lossless kwaliteit hebt, hetzelfde zou kunnen bij films. Probeer dus een encoding te vinden die lossless is indien dat bestaat voor films. Deze zijn natuurlijk wel groter.
Ter illustratie:
Bij muziek kan een album van 300 MB (320 kbits mp3) al gauw 1GB zijn met bij lossless kwaliteit.
Edit:
Voorbeeld:
Fraps werkt gewoon heel erg goed alleen je moet wel een beetje een goede computer hebben wil je dat zonder lag draaiend houden.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!