Posts by Jhtjoep

Geachte,

Ons maffia spel Mster.nl zoekt 3 nieuwe moderators.
    Ben je geintresseerd? Lees dan snel door.
    Je taken als moderator zijnde zijn het volgende:

- je moet de spelers hun vragen beantwoorden ( dit gaat via een ticketsysteem dus niet via je inbox)
    - mensen moet bannen die zich niet aan de regels houden.
    - je moet actief zijn, ook in het forum en in de chat.
    - ook moet je proberen het spel tot een succes te maken, dat houdt in dat je meehelpt spelers te verkrijgen en ook meehelpt met het bedenken van manieren om het spel te verbeteren

Dus als jij denkt dat je hiervoor geschikt bent: stuur dan een mail naar [email protected] met het volgende in de mail:

- Je leeftijd.
    - hoeveel uur je ongeveer per dag online zou zijn.
    - Informatie over jezelf: waar je woont, of je al vaker moderator of dergelijke bent geweest, wat je ervaring is met maffia spellen, ectect

Aan de hand hiervan kiezen wij 3 moderators uit waarvan wij denken dat ze het meest geschikt zijn en goed versterken.

Dus mail je inzending naar [email protected] onder vermelding van: moderator

Ik hoop jullie hiermee genoeg geinformeerd te hebben.

Mvg

Joep Heldens,
    Mster.nl

Beste mensen.
    Ik ben joep en zie deze topic nu pas naardat iemand me erop heeft gewezen en ik zal alles eens even uitleggen.
    Een maand terug kwam durk op mijn banditi source die ik had gedownload verklote door o.a iedereen de bank bugs te vertellen en zelf irritant te blijven doen, toen voegde die me op msn toe en wou me zijn ''ontbugde'' versie verkopen en ik kon altijd naar hem komen als ik er nog zou vinden. Ik heb die dus gekocht en wist totaal niet dat er nog bugs in zaten, zag alleen dat de bank bug eruit was en was tevreden.

Dus ik heb op gratisscripts.net waar ik mijne heb gedownload neergezet van als je hem nodig hebt voeg me toe. Wat paar mensen deden, ik deed hetzelvde als durk hem voor 6x bellen verkopen maar wist toen nog niet dat er echt nog bugs inzaten.

Nu word ik gister toegevoegd door iemand die me uitschold ectect. Hij wees me op dit topic.
    Hier maakt durk mij zwart voor iets wat ik van hem had en niet eens wist dat er bugs inzaten.

Ik eis dus ook dat overal op crimnalspoint waar mijn naam zwart wordt gemaakt dat verwijderd wordt, anders ga ik stappen ondernemen. Dat is omdat ik verder niets fout heb gedaan of zelfs maar extra de bugde versie van durk heb doorverkocht.

Ik hoop dat de mensen die een beetje verstand hebben dit allemaal begrijpen.

En Durk, jij verkoop me jouw versie ik doe hetzelvde en nu blijkt dat jij me zwart maakt omdat er in JOUW versie bugs zitten die ik dus blijkbaar niet wist en heb verspreid?

mvg

Joep H.