Posts by beul

Citaat van -Maikel

Vraag me ook af wat jou spel is...

maar hij zegt 150 online,
    en jij zegt dat is niet veel mijn spel heeft gemiddeld 55 online? uhm jij hebt er minder?

voor 300.000 leden vind ik 150 online erg tegen vallen..
    Ik ben nu 5 dagen met deze ronde bezig en heb nu al 388 leden en op dit moment 51 online..

weet iemand welke site het was de dit gedaan heeft??
    12.000 euro boete is echt niet veel voor 300.000 + leden...

reken even uit... 300.000 aanmeldingen.. 5000 daarvan blijven er actief spelen.. van die avtieve spelers zijn er 1000 die regelmatig bellen.. niet verkeerd..

Ja maar het is dus zelfs zo dat mensen niet via jou spel reclame mogen maken..
    Zodra iemand via berichtjes je spelers uitnodigd is diegene strafbaar. Dit heeft te maken met de nieuwe OPTA wet te maken..

Gr

Eerste boete voor spam via Hyves
    Uitgegeven: 10 december 2009 10:46
    Laatst gewijzigd: 10 december 2009 11:42

AMSTERDAM - Telecomwaakhond Opta heeft boetes van in totaal twaalfduizend euro opgelegd aan een spammer die ongewenste reclame maakte via vriendensite Hyves.

© NU.nl/Chris HeijmansDe spammer, wiens identiteit de Opta niet bekendmaakt, verstuurde volgens de toezichthouder in twee weken ruim 3,2 miljoen 'krabbels' aan gebruikers van Hyves. Daarin werd reclame gemaakt voor een online maffiaspel. De afzender maakte gebruik van software die de reclame automatisch naar willekeurige Hyvers stuurde.

Hyves nam naar aanleiding van klachten van gebruikers contact op met de Opta. De vriendensite verzamelde zo'n 1300 meldingen over de spam. De toezichthouder deed daarop een inval bij de vermoedelijke afzender.

Voor het eerst

Het is voor het eerst dat de Opta spam op een sociale netwerksite bestraft. De toezichthouder kondigde begin dit jaar aan zich in 2009 meer te willen richten op ongewenste reclame via diensten als Hyves, MySpace of Facebook.

Het optreden van de Opta tegen spam via e-mail en sms geldt als succcesvol. De toezichthouder kreeg al meermalen complimenten van de Europese Commissie voor de effectieve aanpak van ongewenste reclame.

Medewerking

Voor de aanpak van spam op sociale netwerken heeft de Opta de medewerking van de sites nodig. Anders dan bij e-mail is de herkomst van ongewenste 'krabbels' niet te achterhalen zonder technische informatie van Hyves, en de Opta is alleen bevoegd om op te treden tegen Nederlandse spam.

De boete is nog niet definitief. De vermeende spammer kan bezwaar aantekenen, en daarna nog in beroep gaan.

Maatregelen

Oprichter Raymond Spanjar van Hyves zegt dat de spamcampagne, die zich overigens al twee jaar geleden voordeed, een uitzondering is. "We hebben mede naar aanleiding van deze spam technische maatregelen getroffen die dit soort dingen moeten voorkomen."

De spammer maakte steeds nieuwe accounts aan om zijn reclame te verspreiden. Hyves stelt nu onder meer beperkingen aan het aantal krabbels aan niet-vrienden dat nieuwe Hyvers kunnen versturen.

Oké want wat ik dus begrepen had was dat banditi wel vrijgegeven zou zijn..
    Maar omdat banditi weer gebasseerd is op G4G vraag ik me dus af in hoeverre je de sjaak bent als je elementen van deze source gebruikt in je eigen source??
    Of zoals wat velen op dit forum doen: de gehele source gebruiken...?

Nadat ik het verontrustende topic over de G4G source heb gelezen vraag ik me af hoe het met de banditi source is geregeld..?
    Ik heb al eerder op criminalspoint gelezen dat de banditi source wel legaal is.

Maar ik zou hier toch graag een bevestiging op zien..
    Aangezien er elementen zijn die ik ook in mijn source gebruik.

Greeeeetz

Klopt dan wel ja.. Maar momenteel doordat iedereen hier updates enz gaat posten kan iedereen een source downloaden en uploaden..
    Vervolgens gaan ze de wel goed lopende spellen vol spammen met berichtjes.. En zo is geen één spel meer geloof waardig..

Helpen met het oplossen van bug fixes vind ik wel een goede zaak maar complete sources posten enz vind ik persoonlijk te ver gaan...
    Sowieso de mensen die het oplossen helpen de mensen die het downloaden.. Jij doet het werk door een bug te posten en op te lossen en andere downloaden het en uploaden het vervolgens op hun site... Om vervolgens geld te verdienen...

Maar dat was mijn mening, maar weer ontopic..

Waarom gebruikt tegenwoordig iedereen deze source...? Het ziet er inderdaad leuk uit.. Maar echt elke maffia site die ik momenteel bezoek heeft deze source..
    Ik was daarnet ingelogd op een spel waarin ik spelers al berichten zag plaatsen dat ze dit spel al op 3 andere sites hebben gezien..

De mensen die tegenwoordig nog Bulletstar source gebruiken zijn weer uniek lijkt het wel... Allemaal de source downloaden en uploaden is leuk... Maar denken jullie nou echt dat het het serieus geld gaat opleveren als iedereen deze source gebruikt..?
    Nou nee, ik heb de source een week online gehad waarop 11 vaste spelers hebben gevraagd alsjeblieft weer de oude source terug te zetten omdat deze source tegenwoordig voeral te vinden is..

Maar goed doe er mee wat je er mee wilt doen:)

Groetjes

is het mogelijk dat ik de clanattack van eena ndere source pak en dan vervolgens de variabelen aanpas om hem zo in de banditi source te gebruiken?

Dat probeer ik dus ook met het standaard clanwar.php bestand uit diverse andere sources.
    Laat iedereen de source zonder familie kill???
    Zo ja:
    Wat heeft het dan voor nu om een familie sterker te maken als ze toch niet dood kunnen gaan????

Heeft er trouwens al iemand gekeken naar de famattack..?
    Het is namelijk niet mogelijk om een familie te doden.. De familie zal altijd blijven bestaan.
    Heeft er al iemand een famattack waarin het wel mogelijk is om families te doden..?

Alvast bedankt voor je reactie!