Posts by alexruter

    Ik ben geen moderator!


    Beste,


    Ik zit hier al heel lang op CP, en er is al zoveel aan geprobeerd om dit te minderen. Ik vraag me allen nog steeds af waarom mensen zo koppig blijven.


    Ik irriteer me mateloos aan de volgende dingen...


    1. Onduidelijke of niet redenerende topic titel
    2. Geen uitleg van het probleem/fout etc.
    3. Geen bedankje als er iets voor je wordt gedaan.
    4. Er vanuit gaan dat mensen jou problemen gelijk oplossen.
    Release
    5. Ongepaste reacties in topics vermijden


    Mensen even uitgebreid uitleg over de situaties. De hele ledenlijst en de crew zullen met het volgende wel eens zijn. (Denk ik!)


    1. Zorg altijd dat je een duidelijk topic titel hebt die aangeeft wat het probleem is of waar het over gaat. Mensen die hier verstand van hebben kunnen dus direct via de topic titel bekijken of zij dit aankunnen, en zullen jou dus helpen. Zo verweer je mensen zonder enige kennis hiervan van het topic. Hiermee hou je het topic ontopic en schoon.


    2. Leg je probleem/fout zo duidelijk mogelijk uit, zodat wij geen vragen hoeven te stellen. Van mij part leg je het in 600 alinea's uit, zolang de mensen waaraan jij hulp vraag het maar begrijpen. Zet dus niet neer. "Me cron werkt niet, helppp!" en post daarna 700 regels scripts. Ga eerst zelf kijken waar de fout zich bevindt, of waar je denkt het zich bevindt. Plaats dat stuk script!.


    3. Mensen openen topics met de vraag of ze geholpen kunnen worden, verder wordt er in het topic niet aangegeven van "Alvast Bedankt!". ikzelf hou hier absoluut niet van, de mensen proberen je hier te helpen. Maar als je in je start post al gelijk zal vermelden "Alvast Bedankt!" of iets in die trent, zijn mensen al sneller geneigd je te helpen!


    4. Sommige personen hier verwachten dat hun problemen direct opgelost worden. Dit is niet mogelijk! iedereen dient te wachten, en het overvloeien van priveberichten met de vraag of je kan reageren is dus niks!. Ik heb al verschijnende malen meegemaakt dat mensen mij overvloeien met priveberichten of ik nu wil reageren. Hou hiermee op, de mensen geven jou hulp wanneer hun dat uitkomt. Omdat zij op CP zitten betekend niet dat zij druk aan de slag moeten. Ik zit soms op CP om mijn rust te vinden, doormiddel van topics die goed geplaatst en goeie teksten zijn, door te lezen.


    5.
    Ook zoiets als ongepaste reactie's in topics. Lees altijd eerst wat er staat en lees goed waar het topic over gaat. Zorg altijd dat jou reactie op het topic slaat, dus wat diegene vraagt of aanbied. Veel te veel mensen gaan teveel offtopic door onnodige reacties. "Die lay-out is lelijk!" Nee, hij probeert de lay-out te verkopen. Heb je geen ontopic reactie, stuur diegene een privebericht zo hou je het topic schoon en voor anderen zeer overzichtelijk. Vooral mensen die wat verkopen dienen dit snel te kunnen bekijken, aangezien ze op verschillende foras hetzelfde posten. En dus iedere keer de biedingen dienen te updaten!


    Mensen, let dus op hoe je een topic opent. Hier is door CP al zo vaak aandacht aan besteedt en ik wil dus nog 1x heel lief vragen of jullie mee willen doen. Het gedrag op CP verslechterd door dit soort mensen die geen gehoor aan de regels of de gedragscodes hebben van CP.


    Ik wil bij deze dus een discussie starten!


    Waarin dient CP strenger te worden volgens jou?!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter
    (Moderators/Beheerders, laat dit topic open a.u.b. Ik verwacht hier hoge resultaten uit.)

    Beste,


    1. Ik irriteer me aan dit soort topic titels
    2. Leg uit wat er fout is, of wat er wordt aangegeven!!
    3. Vraag het wat aardiger die mensen zitten hier niet om gelijk voor je te springen!


    4. Sorry dat ik nu zo reageer maar wordt gek van al die mensen die denken dat we hier zitten om 24/7 fouten op te lossen zonder enig besef van wat er aan de hand is.


    Om toch nog reactie te geven op je vraag. Heb je je cronjob wel in je control panel uitgevoerd...?


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter
    (Ja ik weet het ik verdien een strafpunt, eventueel mag je hem geven. Maar je moet ook wel mijn mening begrijpen!)

    Beste,


    Het is niet mogelijk om reacties toe te voegen bij downloads of lay-outs etc. Ik weet niet of jullie hier al van op de hoogte zijn, maar denk meld het even.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Ik kan dit voor u realiseren. Aangezien het scripting al 50 is wil ik u dus vragen zelf naar een layout/template te kijken. Deze kan je ook op het internet vinden. Ik kan het dus voor het budget wat u openstelt maken voor u ;)


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    arsisgoed9


    Indien je nog een tester zoekt voordat je het script te download zet wil ik mij hier graag voor aanbieden. Tevens heb ik ook verstand van php en kan dus het script optimaliseren indien dit nodig is. Ik hoor graag van je!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Indien je geïnteresseerd ben kan je hem gewoon opvragen door even een PB te sturen met je e-mail adres. Je ontvangt hem dan binnen 20 minuten op het opgegeven e-mail adres ;)

    xtreempje


    Of er nou nederlandse of engelse tekst in staat, maakt niks uit. De lorem ipsum tekst is een standaard tekst voor deisgners die gebruikt wordt om tektsvakken mee op te vullen. Deze layout is door mijzelf gemaakt.


    Ik vindt je reactie, dus absoluut nergens op slaan.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Geïnteresseerd? Stuur dan een PB met je e-mail adres en je ontvangt hem binnen 20 minuten!


    Beste,


    Ik ben bezig met het experimenteren van photoshop. En heb deze layout in elkaar ontworpen. Ik wil deze graag weggeven.


    Het gaat om de volgende template:



    1x Licentie: €10,00
    Geldt alleen als de licentie nog geen 1x is weg gegeven
    xxx Licenties: Gratis!
    Waarom: Omdat dit me eerste werkje is, en ik het geen geld waard vindt


    Indien jullie willen doneren dan kan dat op rekening 8592900 t.n.v HR A Ruter RIDDERKERK vergeet niet je criminalspoint gebruikersnaam te vermelden ;)


    Omschrijving: Lay-out (Algemeen)
    Buynow 1x Licentie: €10,00
    xxx Licenties: Gratis!
    Wat krijg je geleverd:
    De PSD File!


    Alvast Bedankt!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Mensen, hou het ff ontopic :p


    Het script wat frenzo wil posten post die nog niet vanwege dat hij nog geen toestemming heeft van larsisgoed. Ik vindt het heel respectvol hoe frenzo handeld;)


    anders stuur je frenzo even een PB met de vraag of hij hem bij downloads zet ;)


    Groetjes,
    Alex
    (Im not a moderator, im just telling you how i feel!:))

    Beste,


    Je kan met iedere FTP programma backups maken. Er zit gewoon een fout in de FTP server bij de beheerder. Aangezien deze er niks aan doen (Normaal wordt dit gemonitord). Is het erg slechte kwaliteit. Ik zou dus zo spoedig mogelijk contact opnemen met je host.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Ik heb een klein ideetje, en misschien al vaker voorgevallen hier. Maar het lijkt me toch wel erg handig/leuk.


    Het gaat hierbij om een feedback systeem (Sitedeals). Waarin mensen een feedback kunnen geven met een minnetje of een plusje. En een reactie erbij kunnen zetten. Zo kunnen mensen kijken van hoe diegene in zijn werkzaamheden zijn en of overige dingen. Aangezien er hier ook spullen worden verkocht is het altijd handig als diegene bijvoorbeeld een + feedbackje krijgt met "Snelle verkoop, duidelijk afgehandeld. Op tijd geleverd". Zo weten wij als leden precies wanneer we vertrouwelijk producten van diegene kunnen kopen.


    Graag jullie reactie!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter


    (Discussie mag gestart worden, hou het wel ontopic en netjes.)

    Beste,


    Zeer handig zo'n script en zeker gaaf dat je het grais online zet. Ik zou niet kunnen begrijpen dat je dit doet, vanwege de inkomsten die je ermee kan maken. Maar daar ga ik me niet mee bemoeien:$. Ik vindt het super!


    +1 Erepunt van mij!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Ik heb geen verstand van OOP. Maar zoals het er uitziet ziet het er mooi uit. Tevens vindt ik dat je duidelijk en overzichtelijk werkt. Ga zo door:D


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter
    (PS Ik geef nog 4 gratis hostingpakketten weg indien u 1 wilt voor gebruik kan dat. Ik ondersteun MysQL en PHP 5.:}

    Beste,


    Je bent erg jong op deze website, je hebt niet veel posts en je vertrouwen ligt daarom hier bij de leden na verwachting nog erg laag. Ik zou je aanraden wat mensen te helpen reactie's te geven (Nuttige reactie's).


    Daarnaast is een vrijwilliger voor het scripten erg moeilijk te vinden, ik kan bijna wel 100% er zeker van zijn dat je er geen een vindt. Aangezien je een criminals game start, waarvan er al honderden zijn, zal de scripters erg bij zichzelf denken dat het hoogst waarschijnlijk een project van 6 maanden is. Daar gaat hij als vrijwilliger geen tijd in steken. Daarnaast zoals wordt aangegeven zijn dus de inkomsten voor jou, je meld zelfs niet eens of je het verdeeld etc. Dat zou dus beteken dat wij alles gratis moeten doen en jij vrolijk niks zit te doen en op je geld zit te wachten.


    Daarnaast is FLASH een wel hele grote vraag om dit vrijwillig te maken, iemand die flash kent heeft er zeker wel 2 jaar hard voor lopen trainen. Dit kan je dus ook niet gratis verwachten.


    Ik zou zeggen als je er zeker van wilt zijn dat jou website goed wordt en dat je versterking wilt. En een mooie website wilt, zorg dan dat je een startkapitaal maakt. Begin met 500 euro ofzo, zet wat mensen aan het werk betaal ze. En haal je leden binnen. Met de inkomsten die je van de leden genereert kan je de scripters/flash makers weer aan het werk zetten. Zo bouw je je eigen site totdat alles af is. Als alles klaar is kan je van je eigen inkomsten genieten.


    Zie dit als een goeie tip;)


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Niet vervelend bedoeld, maar je kan het beste je site goed op orde maken. Dus dezelfde scripts gebruiken van dezelfde source. Alles staat nu namelijk door elkaar heen.


    Ik hoop hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter