Posts by alexruter

    Beste,


    Sinds kort verkopen wij ook resellers en willen wij dus een grote actie houden. Bij deze dus..


    Overzicht:
    *x Gratis .nl Domein
    **** MB Oplsagruimte (14GB)
    **** GB Dataverkeer (P/M)
    Controlpanel: DirectAdmin
    Prijs: €***** euro per jaar!


    Nu voor maarliefst **** euro! (P/J)
    Actie prijs geld alleen voor het eerste jaar! +
    Voor 6 maanden opzeggen, krijg dan 40 euro terug!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    De artikelen zijn bij deze geregeld, maar wat wordt er met de rest van de punten gedaan. Ik wil dat mensen nog iets verder in discussie gaan, ikzelf ga daar ook wel in mee. Maar wil iedereen zijn mening horen. Een website heeft een eigenaar maar iedereen is inprincipe de eigenaar van de website. Met zijn allen zorgen wij ervoor welke topics geopend worden en welke downloads en of scripts er toegevoegd worden. Iedereen draagt dus zijn steentje bij...


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.06.09 00:58:50:
    Zijn er nog mensen die dit even door willen lezen, of verder wilen ingaan op de discussie.

    Al de scripts bestaan gemiddled uit 500 regels. Wat je wel kan doen is even via PB vragen naar mijn msn. Zodat we verder via msn kunnen praten en kijken wat er fout is ;)

    Ja, dat heb ik ook geprobeerd. Dat bedoel ik, maar ken niet alles uit mijn hoofd :p


    Maar de fout is nog steeds niet opgelost en ik kan er nog steeds niet achter komen. Zover ik weet worden alle verbindingen met de database goed geopend en gesloten. Dus ik weet niet wat de fout is. Zou iemand mij nog kunnen helpen?

    Bij deze pagina heb ik het sowieso. Excuses voor de lange code.


    Beste,


    Ik heb sinds kort Crimepatrol.be overgenomen, en heb op verschillende pagina's 1 en bepaald zelfde soort bug. Dit is dat de pagina geheel blank wordt als je er naar toe gaat of probeerd een misdaad te doen en etc.


    Ik heb gekeken wat het probleem kon zijn en ik kom er gewoon absoluut niet uit.


    Ook heb ik geprobeerd alle errors zichtbaar te laten worden, door een error_reporting(all) etc etc... Maar dit werkt ook niet.


    Heeft iemand toevallig een idee wat hier de fout van kan zijn of iets dergelijks?


    Alvast Bedankt!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Ik heb momenteel hier een tegoedbon liggen van Google Adwords. En wil deze graag weggeven.


    Tegoed: €50,00 euro
    Verloopt op: 30/09/2009


    Deze bon geeft jou recht bij het aanmaken van een nieuw account of een bestaand account waar zo'n tegoedbon nog niet is gebruikt. Op 50 euro start tegoed.


    Hoe krijg je deze bon van mij?
    Vermeldingen via Priveberichten worden afgewezen.


    Vermeld het volgende:


    PHP
    Naam:
    Leeftijd:
    Waarom wil jij deze bon?


    Over 2 dagen zal ik de bon uitreiken.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Zijn er nog mensen met hun mening of die op deze discussie in willen gaan?


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Release
    Inprincipe zou "Help fout" helemaal niet kunnen. Een topictitel spreekt de mensen aan, om ervoor te zorgen dat mensen/leden jou topic lezen. Doormiddel van jou fout "Als het mogelijk is" al in de topic titel te verwerken, zullen mensen veel sneller geneigd zijn jou topic te lezen. Daarnaast richten zich dan ook meer mensen op het topic die er verstand van hebben. De mensen met geen verstand zullen dus minder snel op het topic klikken.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Release
    Ik heb het punt wat jij net vermelde even in mijn start post vermeld. Daarnaast heb ik boven punt 5 ook jou naam vermeld. Dit omdat deze punt afkomstig was van jou. Maar ik me er ook wel aan irriteer.


    De mening die bij punt 5 is gemeld is wel afkomstig van mij en niet van release. Hou hier dus rekening mee!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Virgo
    Niet vervelend bedoeld, maar des te meer discussies hier gestart worden des te beter. Zo komen we allemaal tot een conclusie, en weten de leden wie hoe in elkaar zit. En zo kan de crew verschillende discussies te bekijken, en dus eventueel te verbeteren.


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    @Killingdevil
    Sorry, kon het niet laten dat topic was gewoon een uitstekend voorbeeld, om te gebruiken.:p


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Release
    Indien dit jou mening is, mag je dit gerust blijven denken. Ik ben er allen zelf heilig van overtuigd dat dit niet zo is. Daarnaast kan je best een privebericht naar een crewlid sturen. Maar een topic openen met een discussie waarin iedereen zijn mening kan geven, zal veel beter werken. Zo kan de crew dus ook een conclusie uit de gemiddelde trekken, en hier dus beter op in spelen of iets dergelijks. En over de meningen over de crew van mij, geef ik als voorbeeld zoals jij het aankaart. Jij denkt dat het meer persoonlijk gaat over de leden. Iedereen is hierbij betrokken, en iedereen dient hier dus zijn steentje bij bij te dragen. (Vindt ik!)


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Release
    Je probeert nu dus te zeggen, dat ik het heilige boontje speelden. Helaas pech ik kan ook mijn mening over de crew gaan geven. Maar daar gaat het in dit topic niet over. En als iets van de crew mij niet zint zal ik dat ook wel zeggen. Waar ik me dus ook aan irriteer is mensen die vooroordelen trekken. Kijk eerst naar het algemeen dan pas gericht. Geef ook pas een mening als je de persoon kent. ;)


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Release
    Ik moest hier inderdaad een topic voor aanmaken, en nee ik speel geen heilig boontje. Wat ik probeer is het voor mijzelf en natuurlijk voor anderen zo aangenaam mogelijk te maken. Daar staat inmiddels een community voor.


    Ik verplicht het ze niet, ik zeg alleen als ze het doen de kans is dat ze veel gezelliger en beter geholpen worden.


    De mensen kunnen best zich niet in houden, maar door andere mensen lastig te gaan vallen gaat dus echt ver. Ik begrijp dus ook niet dat je met deze mensen die priveberichten sturen net zolang totdat je op hun forum reageert, met hun eens bent.


    Bedankt voor de antwoordt op mijn vraag ;)


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

    Beste,


    Virgo en webdam-x kunnen jullie ook a.u.b jullie mening geven op de vraag die ik stelde?


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter