Wat worden de volgende update's die je gaat maken.?
Groetjes,
Alex
Wat worden de volgende update's die je gaat maken.?
Groetjes,
Alex
Bijvoorbeeld een bommetje of een geld icoontje. (ff als voorbeeld he)
Dat als je daar op klikt een uitnodiging doet naar de familie...:$
Misschien is het leukw eet niet zeker hoor:$
een button/image om de familie te joinen :$
De rest is allemaal super goed:D zou hem nu al willen hebben:P
en natuurlijk de familienamen in plaats van de speler namen:P
Makkelijk in te bouwen?
Beste,
Geweldig!:D
wanneer komt de familie statistieken uit:D?
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Heeft misschien iemand een demo accountje voor me. Want als ik me aanmeld en inlog wordt er gezegd dat ik dood ben
Je mag in een e-mail niet aangeven hoeveel de schade claim wordt dit bepaald je advocaat en de rechter...
Ik vindt ze wel erg zielig bezig. Denk dat ik ze maar ga aanklagen voor het bedreigen van minderjarige!
1. Waarom een dubelle reactie?
2. De layout mag opzich wel meer gevuld worden veel te leeg en veel te 1 kleurig.
3. Vindt het wel tof dat je hem met iedereen wil delen. Voeg hem anders ook toe aan downloads
kan je je profiel of profile.php sturen?
Dan zou je naar je UBB tags moeten kijken of die wel goed zijn. En anders weet ik het ook ff niet meer.
Hier is vorige keer ook al een discussie over geweest. De PWYL source is illegaal zowel de normale als de deluxe.
Beste,
Momenteel worden er scripts op het forum geplaats die wel 300 regels tot wel 700 regels lang zijn. Ik had een idee.
Misschien kunnen jullie net zoals Sitemasters jullie aansluiten bij zoon script dump plek. Als dan scripts die bijvoorbeeld langer dan 75 regels zijn automatisch daar gepost worden. En dus op het forum een link verschijnt met de code erin. IS voor het overzicht van het topic veel handiger. Af en toe loop ik me dood te scrollen:p
Ik hoor wel of het wat is!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Nee het is PHP. Leer PHP het zijn met bepaalde tags aangegeven. Je moet gewoon even zoeken. Zoek de scripts door waarbij je de gevangenis in kan...
Dan zou hier alles gratis moeten. Inprincipe moet het overal lukken hoor je webhost aan te maken. Als het niet lukt moet je met de eiegnaar contact opnemen. daarnaast wordt ons IP-adres geregistreerd bij het aanmaken van de webhost. Wat zal er dan wel niet gebeuren als jij vreemde dingen doet. Daarnaast krijg ik het idee dat je nietw eet hoe de source geinstalleerd moet worden. Tevens is de source nooit unbugged die kan je gewoon niet gratis krijgen. En je moet iemand credits geven. Hoe kan dat nou je hebt niet eens leden niks.. Vraag dus af waarom dat zo gedaan is dan...
Weet je laat maar. Nu ik zo zit te kijken is dit wel erg ingewikkeld.