Posts by alexruter

Beste,

Ik heb mijn crime nu online, maar nou heb ik dat als je naar profiel beheren gaat, dat je een paar links zie. Die met een javascript dus een tab vormen. Nou werkt de eerste wel. Maar als je 1 van de andere 3 links aanklikt komt er niks meer in beeld. Terwijl alles goed staat.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Hier de code:

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik zou eerst gewoon een paar tutorials volgen, zodat je leert wat er in Photoshop zit en wat je ermee kunt doen;)
    Dan daarna beginnen met eigen creaties, en zou bouw je jezelf omhoog in het design werk.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik wil voor iemand een gratis template maken aan de hand van een tutorial.

Dus heb jij een leuke template gezien, en heb jij de tutorial ervan maar kan je het zelf niet. Dan wil ik dat graag gratis doen.

Hoe vaak?
    Ik geef paar keer een Gratis template aan de hand van een tutorial weg. Zodra 1 template af is, zal ik in dit topic melden dat ik weer open ben voor een nieuwe tutorial.

Benodigdheden:
    ~ De tutorial moet gezien kunnen worden zonder inloggen/registreren.
    ~ De benodigdheden in de tutorial dienen gelijk gedownload te kunnen worden.
    (Zoals: Patterns/Icons etc.)

Dus heeft er iemand iets, meld het nu!;)

Meld het als volgt:

PHP
    Naam:
    E-mail: (Stuur e-mail in PB) (Voor de .PSD)
    Tutorial Link:

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ja dat kan ook;)
    Vooral als je een website wilt, waarbij mensen hun eigen site kunnen aanmaken. Dien je verstand te hebben van PHP, MySQL, HTML, CSS etc. Dit omdat je support dient te verlenen aan je mensen. Tevens kunnen er ook fouten in het script ontstaan. En het lijkt me niet dat hij met iedere vraag hier naartoe komt. Ik adviseer hem nog eerder aan het niet te doen, of eerst flink PHP & MySQL & HTML te gaan leren ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Naam: A. Ruter
    Leeftijd: 19
    Cijfer: 6
    Voordelen:
    IS een keer uniek, en niet zo standaard als alle andere crime sources ;)

Nadelen:

Zoals de andere al allemaal hebben gezegd, tevens heb ik je ook op msn hier al over aangesproken.;) Indien je hulp nodig hebt wil ik je best helpen.;)

Opmerkingen:
    Ik weet dat het super leuk kan gaan worden, en daarom wens ik je veel succes met het project. Ik zou zeggen een harde werker is een doodwerker, maar laat mooie sporen achter;)

Citaat van deathkill

De SQL zelf maken;) Als je goed de pagina's doorneemt weet je precies welke tabellen en velden je moet aanmaken;)

Dus verstand van MySQL is dan wel vereist. Ik hoop dat deze jongen dat hebt, want anders kan die ook niet een site gaan beginnen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter
    wat heb je dan aan de source zonder mysql?

Beste,

Swatcrime geeft jou de code die je moet toevoegen, of het werkt ligt dus geheel aan jou ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

U hoeft maar eenmalig de kleur aan te passen. Diegene die daarna nog meer admin worden krijgen automatisch dezelfde kleur.

Over het moll/ringtonio. Als je wilt overstappen naar mollie meld je je aan en maak je een nieuwe micropayment aan. Hier staat daarna heel mooi duidelijk, en uitgbreid uitgelegd hoe je deze in je website kan integreren.

Veel succes;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Het is een gratis template die je kan downloaden. Heb nu even geen bewijs opgezocht maar dat weet ik zeker. Hier trek je dus echt geen klanten mee aan ;). Zorg dat je een eigen lay-out ontwikkel;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Deze fout was al bij ons bekend. Ik zal nu nog even snel kijken of ik het zelf kan oplossen. Indien u zich nog bedenkt over het adverteren. Dan hoor ik dat graag. Tevens kunt u uw prijs vermelden wat u wilt betalen. Misschien zal ik dit overwegen ;)

Edit: De fout is zojuist aangepast. Er wordt verder nog aan alles gewerkt ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Bij mollie kan je door een micrpayment aan te maken. Het script downloaden. Deze kan je foutloos integreren in je website;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

De lay-out kan niet oevrhoop worden gegooid, zo wel wil ik graag vragen welke browser u gebruikt. En welke pagina het was. En of u een screen kan sturen. Aangezien alles is gecontroleerd in Mozilla, Firefox, IE7, IE8. En wij nergens fouten hebben kunnen vinden. Er zitten nog wat kleine foutjes in. Maar daar wordt al aan gewerkt aan diegene die mij helpt. Dat betekend dus dat ik tijd heb om zoveel mogelijk andere dingen te doen. En proberen het spel te promoten ;)

Graag hoor ik van u!:)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Je zou bij mij tijdelijk ruimte kunnen krijgen;)

1500MB Ruimte
    25GB Bandbreedte per maand;)

Gratis! ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik heb sinds kort alle inactieve leden verwijderd. Binnenkort komen er ongeveer 100 actieve spelers bij;)

Waarom?:
    Omdat ik de leden overneem van Thug XL.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Laeresh
    Stuur even je msn via PB;) praten we dit even verder uit op msn;)

monthblanc
    De layout is afkomstig van Thug XL, maar deze website heb ik over genomen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Nu a.u.b weer ontopic! ;)

Beste,

[offtopic]Lees de regels, gedraag je. En wees respectvoller. We zijn niet vriendjes van de straat die zo alles ff klakkeloos voor je regelen. En zoek op google. Heb al meer dan 22.000 resultaten erover gevonden

Diester: Dan zou jij dit ook moeten doen..[/offtopic]

Als je niet wilt betalen, ben je ook niet welkom. Adios ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter