Posts by alexruter

Beste,

Willem, nee deze zitten er niet in. En nee niemand heeft deze voor jou!. Maak het is zelf man!!.. mensen doen al genoeg moeite om alles hier te bouwen etc. Maar ik hoor je niks anders dan klagen en vragen naar scripts etc.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Hun hebben geen recht op het domein als ik later als hun ben. Hun hebben tijdens de rechtzaak meer kans om het te winnen omdat de naam al eerder in gebruik was. Ik heb een eigen webhostings bedrijf gehad, ik weet zelf wel wat het reglement is ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Dan is het bij deze vermeld. Sorry was het even vergeten :p

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

En dan nog, je krijgt er geen problemen mee een domeinnaam staat nog altijd los van ene handelsmerk of bedrijfsnaam. Zolang je maar geen facturen etc stuurt vanuit die naam. ;)

Beste,

1. Je download msgplus
    2. Je installeert de software
    3. Je logt opnieuw in op msn
    4. Wijzig je status naar afwezig
    5. Nu zoek je het zelf maar verder uit :p

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Op http://www.msgplsus.net kan je Msn Plus downloaden. Zodra je deze volledig hebt geïnstalleerd. En je status op afwezig zet zal er een popup verschijnen waarin je een automessage kan instellen. Zodra iemand wat tegen jou zegt zal deze dit bericht ontvangen ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Oke, bij deze heb ik besloten dit project dus af te blazen. En zal dus niet verder uitgewerkt worden etc.

Graag topic slotje a.u.b! ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ja dat is ook wel waar. Maar als ik het voor 5 euro zou doen. Dan zou mij dat dus veel werk opleveren tegen ene kleine prijs. En ik wil wel dat het redelijk blijft.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Indien jullie nog andere ideeën hebben waar mensen wat aan hebben en of graag op af komen, hoor ik dat graag ;)

Citaat van melvin

ja als je het goedkoop houdt bv voor 5euro ofzo zal je best wel veel klanten krijgen zodra je meer gaat vragen denken ze van me site werkt toch waarom zou hij valid of strict moeten zijn

Beste,

Oke, naja dan begrijp ik dus dat 5 van de 10 mensen hier niet op zitten te wachten en dat het dus een gedeelde beslissing wordt moet ik het wel starten of niet. Dat is nog best een lastige keuze. ik maak de keuze om 20:00 uur wel even bekend. En misschien als het niet doorgaat hebben jullie nog tips wat veel mensen zoeken?

Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Citaat van game-projects

Dat begrijp je verkeerd.
    Er kunnen een paar klanten komen, maar veel zullen het niet zijn. Op zoiets zit bijna niemand te wachten.

Beste,

Eventueel in ene dropdown. Of net zoals met hyves dat je verschillende categorieën kan kiezen. En dat je die soort emoticons tevoorschijn ziet komen ;). Is erg uitgebreid maar wel leuk.

Met vriendelijke groet,
    A> Ruter

Beste,

Bedankt voor je eerlijke mening;)
    Dat zou dus betekenen dat dit idee, gewoon onmogelijk is. En hier absoluut geen mensen mee aangetrokken kan worden. Of begrijp ik dit verkeerd?

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Citaat van Niels

Veel mensen boeit het ook weinig. Tevens heb je sommige ubb parsers die het al grotendeels verzieken en waar sta je dan. Op de w3 site staan alle tips die je nodig hebt om je site valid te maken.

Beste,

Ik snap niet waarom er over verschillende rassen zoveel onzin en dingen worden verspreid.

Zoek is op "Nederlanders"
    Zoek is op "Turken"
    Zoek is op "Marokkanen"
    Zoek is op "Chinezen"

Noem maar op, ieder ras heeft wel wat gemeen en hebben evrkeerde dingen gedaan. Of het nou Nederlanders, turken of wat dan ook zijn. Iedereen blijft gelijk. En in de realistische verhouding is iedereen familie van elkaar.

Ik vindt deze discussie dus totale onzin het haalt oude herinneringen omhoog, en je zet een bepaald soort ras weer tegenover de andere rassen die denken dat ze beter zijn.

Tevens is dat filmpje in 2007 geplaatst. Is dus al erg oud.

Ik ben een racist! een hele grote!

Ik haat namelijk iedereen die mij haat!.. Als alle andere zo ook nou is zouden denken dan gaat iedereen veel beter met elkaar om! ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ja die website bestaat. Maar ik bedoel een website die mensen helpt om het valid te maken. Er zijn zat mensen op internet die absoluut geen besef/verstand hebben van de codering etc. En die dus wel wat hulp kunnen gebruiken. Nou snap ik dat de validator van w3c erg uitgebreid is, maar toch. Dus zou je even globaal kunnen bekijken en je mening geven a.u.b;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Citaat van TerrorSheep

Zo'n website bestaat al en gratis: http://validator.w3.org/

Beste,

Ik zat er aan te denken omdat vele mensen een website hebben die niet valid of strict etc zijn. Om een klein particulier bedrijfje te starten die website's tegen een zeer laag tarief helpen om de website valid te maken. En dus alle fouten die zicht voordoen te verwijderen.

Maar nu is mijn vraag, of jullie hier wat van vinden, en of jullie denken dat dit een goed idee is.

Graag hoor ik jullie eerlijke mening! ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

[offtopic] Ik licht geen mensen op. Ik heb jou duidelijk een e-mail gestuurd dat ik stop met mijn diensten. Ik kan dus nog kleinde dienstjes aanbieden.[/offtopic]

Mijn bod is nog steeds geldig;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik kan u tegen zeer scherp tarief een pakket aanbieden. Prijzen zijn per jaar en inclusief BTW. PM me eventueel voor meer informatie etc.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Sorry ik weet nu even niet welke laptop het beste voor je is. Maar om aan een goede te komen en weinig te betalen, zou ik toch kijken op de amerikaanse website's of in ieder geval die van buitenlands. Aangezien daar laptops verkocht worden voor 450 Dollar, dit is omgerekend zo'n 250 euro.

Met vriendelijke groet,
    A.Ruter