Posts by alexruter

Dit is al een keer vermeld hier. Wat je kan doen is gewoon op sidn.nl zoeken naar de uitgebreide gegevens en dan contact opnemen met hun hostingprovider. Die kunnen dan eventueel maatregelen nemen. Zorg wel dat je over bewijs beschikt dat deze sources gratis zijn, want ze kunnen hier namelijk om vragen;)

Mods/Admins laat nu is even wat weten a.u.b :p

Ik ben het af en toe wel is zat met priveberichten die ik van mensen krijg. Ze hebben dan al een topic, en dara vragen ze al gratis dingen en dan gaan ze je ook nog is priveberichten erover sturen om zo nog sneller geholpen te worden. Kijk ik wou dat ik een straalmotor op me kont had, maar dan zou ik hem kwijt zijn. Dus dat zit er niet in.

Mijn Idee!
    Een optie om mensen op een blacklist te zetten, het dus niet meer kunnen ontvangen van priveberichten van hem/haar.

Ik hoor het wel:D

[offtopic]Je vraagt of ik je wil helpen met je crime, maar je hebt niet eens een naam of wat dan ook:S.[/offtopic]

Crimester
    Crimegamers
    Maffiaweg
    Amazingcrime.

Beste,

Dan zou u een domein naam moeten aanschaffen. Een e-mail adres aanmaken. Dit e-mail adres laten registreren bij live/hotmail. En dan kan je msnnen met je eigen site account.

Dit is 1 bericht wat ik even voorlopig plaats!

Beste,

Heb jij een maffia spel, of een andere leuke website die mij misschien itresseerd, en zoek jij nog een moderator/beheerder of mede-eigenaar? Dan hoef je niet verder te zoeken, ik bied mij hierbij aan om jullie te helpen op jullie website's.

Hoeveel website's kan je helpen?
    Ik hou een maximum van 5 website's aan!

Wat kan je allemaal
    Ik ken de volgende talen:

PHP
    HTML
    CSS
    Photoshop (Designen)

Geen moderator nodig, maar wel hulp?
    Dit is geen probleem eventuele vergoeding is te bespreken. Als het niet te groot is doe ik het eventueel ook gratis. ;) Aanvragen voor hulp kan je doen doormiddel van een privebericht te sturen;). Deze zal dan zo snel mogelijk behandeld worden.

Wie ben je?

Ik ben Alex Ruter, en ben 19 Jaar. Ik ben momenteel thuis en heb dus niks te doen. Ik vindt het dus erg leuk om eventueel mensen die een website hebben te helpen. Doormiddel van het aanspreekpunt te zijn of de mensen te helpen met hun vragen etc.

Ik ben sociaal, eerlijk en open. Ik deel mijn meningen en als iets mij niet zint zal ik dit ook gelijk zeggen. Ook zorg ik ervoor dat mensen zich veilig en aangenaam voelen op de website.

Ik hoop dat jullie zo voldoende informatie hebben, indien je meer wilt weten kan je mij een PB sturen.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Beste,

Ik laat het hierbij, ik kom af en toe nog even snel kijken. Ikw eet nu hoe alles gaat een loopt.

Diester ik vindt dat je moet veranderen in het gedrag met de banpunten enz en je gedrag naar de leden.

En sommige leden, moet gaan evranderen niks is gratis te krijgen. Over 20 jaar betaal je nog om lucht te mogen happen ;)

Ik ben over 2 weken weer eventjes terug;) Dan kom ik kijken hoe het gaat.

Ik zeg dit niet omdat jullie moeten evranderen, ik wil gewoon kijken of mensen zelf veranderen;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Topic slotje ;)

Willem

Volgens sommige heir gedraag ik me als een 10-jarige ik laat jullie dat lekker denken. Ik ben gewoon open en eerlijk. En omdat ik sommige mensen gewoon begin te haten om hun gedrag en uitlatingen etc. Ik kom mensen van CP die mij toeovegen op msn, of ik moet ze toevoegen of ik ze wil helpen met een source te maken vanaf 0. En dan vraag ik wat de vergoeding is en dan zegge ze dacht dat je het gratis deed... Begin me er mateloos te aan irriteren en sinds dat soort mensen steeds meer toenemen wordt CP steeds minder leuk!

Diester dat snap ik ook wel, en vondt het tof dat je zo snel ingreep. Maar of ze nou actief of niet actief zijn. Leden die gewoon evrkeerde dingen doen die de serieuze leden gewoon niet vinden kunnen zxoals heir nu wordt duidelijk gemaakt. Dat daar ook aan gewerkt wordt ;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Diester,

Heb je zelf niet gemertk wie hier serieus op Cp zitten en wie niet. ALs je naar de serieuze mensen zou luisteren zou je voor ieder offtopic bericht gewoon een uur moeten geven. Las je ze steeds maar evrwijderd en een PB stuurt heb je er gewoon niks aan...

Met vriendelijek groet,
    A> Ruter

Verwijder dan die mensen zijn/haar account als ze gaan dreigen niemand hoort te dreigen!. Crew heeft zijn regels klaar!!

En zie dit niet dat ik weer het lieverdje uithang, maar omdat ik een deel van de crew wel mag. Dus ook nog achter hun sta. Behalve die Diester.

Beste,

Ik wil mijn gedrag best aanpassen als mensen die alles gratis vragen en die illegale dingen. Ook gelijk gebanned worden voor 2 dagen ofsow... We worden er ziek van. Sowieso ik, en ik denk vele anderen ook ;)

Met vriendelijke groet,
    A> Ruter

Beste,

Game-projects! Jij ebnt pas iemand die iets begrijpt. En jij bekijkt de 2 kanten!;)

Eerlijke mening eindelijk!;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Malliet jij wil dat iedereen tegen mij is. Je moet niet praten voor anderen;). En dat boeit me niet, als jij malliet nou is gewoon toegeeft dat je ieder zijn website enz ript. En ook die van criminalspoint te koop heb geprobeerd te zetten! ;)

Beste,

1. Ik ben 19 jaar ja, maar leeftijd doet er niet toe. Ik doe het als een volwassen en dat is dus open en eerlijk spel.

2. Met jou was weinig contact omdat je nooit reageerde. Had op meer site's gepromoot en had je paar keer proberen te bereiken. Niet gelukt kon het dus niet melden. En toe kreeg ik die soort van ontslag.

3. Door mijn functie ben ik niet evranderd, ben hetzelfde gebleven. (Als je wat vaker op me had gelet had je dat wel geweten)

4. Misschien dat meeste reactie's van mij verwijderd worden, maar dat kom omdat ik reageer open en eerlijk. Maarja dat mag niet op deze website.

5. Ik gedraag me niet onschuldig weet dat ik ook vaak fout heb gezetn. Maar dit gaat me toch even te ver...

6. Ik lieg niet... Ik hoorde van diester dat je achter mij rug had geroddeld over dingen die je niet accepteerde etc, Zeg het dan recht in mijn smoel.

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter