Posts by groeneveld

beste,

Ik was opzoek naar een Inlog systeem, nu heb ik besloten het systeem van Q-star te gebruiken , aleen nu stuit ik op een probleem... het registreren , activeren en inloggen gaat vlekkenloos , aleen nu kom ik uit op het stuk uitloggen , aleen logt hij het account dus alsmaar niet uit , is hier iets over bekend / zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

Groeneveld

Fijn , nu heb ik de hosting eindelijk zover dat hij die sessions.start aan heeft gezet , enkel krijg ik nu de volgende error ;

PHP
    Catchable fatal error: Object of class stdClass could not be converted to string in /home/jeffrey/domains/segita.com/public_html/crime/v3/index.php on line 5

iemand een tip wat er nu weer fout is?

Citaat

gewoon een bestand aanmaken dan kan je vanuit je website kijken wat die instellingen zijn.

PHP
    <?php
    // php info maken
    phpinfo();

// Bestand kan je opslaan als .php
    ?>

dit upload je in de ftp map dan open je dit bestand in je browser via je domain.

Ok , ik zal het eens uitgaan testen!

M.v.g. Groeneveld

Edit ; Zie je PM!

Citaat

Dit heeft met sessies te maken, waar niet veel last van hebben. Waarschijnlijk heeft het met instellingen van je server te maken ( zie php.ini / phpinfo )

Enige extra info? wie wat waar?

Alle maal leuk en aardig , maar als ik inlog op mijn domein , word ik ingelogd en direct ook weer uitgelogd , kan hier ook een fix voor worden gemaakt aangezien ik het ook al eerder had zien staan?

Schiet lekker op met dat die url tags zijn uiteschakeld... kan je zo fijn het paket en de fixes downloaden?^o)

EDIT ; er is momenteel al een compleet debugged versie online ; genaamd crimevalley , enkel een nieuwe outgame layout en voor de rest compleet debugged (c)