wat meot er in de header komen dan? de locatie waar je heen gaat of wat?
EDIT : Wederom heeft een session destroy het zelfde effect
wat meot er in de header komen dan? de locatie waar je heen gaat of wat?
EDIT : Wederom heeft een session destroy het zelfde effect
<?
include("_include-config.php");
unset($_SESSION['login']);
print <<<ENDHTML
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css-v0.css">
<center>
<table width=500>
<tr><td class=subTitle> </td></tr>
<tr><td class=mainTxt><p align=justify><a href=javascript:parent.window.location.reload()>Je bent nu uitgelogd! Klik hier om verder te gaan!</a></td></tr>
</table>
ENDHTML;
?>
Toon Meer
beste,
Ik was opzoek naar een Inlog systeem, nu heb ik besloten het systeem van Q-star te gebruiken , aleen nu stuit ik op een probleem... het registreren , activeren en inloggen gaat vlekkenloos , aleen nu kom ik uit op het stuk uitloggen , aleen logt hij het account dus alsmaar niet uit , is hier iets over bekend / zou iemand mij hier mee kunnen helpen?
Groeneveld
Hey , komt er hier nog wat activiteit?
CitaatOplossing "Catchable fatal error: Object of class stdClass could not be converted to string in" is hier te vinden
Meer moeite doen in het vervolg.
Leuk & aarig , enkel word ik er niks wijzer van , en ik heb gewoon het paket uit deze topic en heb er niemand anders over gehoord...
CitaatJa, zo te zien wel.. Weet je waarom? Omdat hij ook de functie phpinfo() kan gebruiken ( <? phpinfo() ?> )
Maar wat is de fout dan?
M.v.g. Groeneveld
Fijn , nu heb ik de hosting eindelijk zover dat hij die sessions.start aan heeft gezet , enkel krijg ik nu de volgende error ;
Catchable fatal error: Object of class stdClass could not be converted to string in /home/jeffrey/domains/segita.com/public_html/crime/v3/index.php on line 5
iemand een tip wat er nu weer fout is?
CitaatIk heb even nagekeken bij Groeneveld,
http://img142.imageshack.us/img142/7618/tijdelijk.png
Ik heb weinig verstand van Servers misschien dat iemand weet wat hij aan moet zetten.
De hosting (xinic-hosting) weigerd het aan te passen , aangezien volgens de eigenaar dit soort sessions verleden tyd zijn , vandaar mijn vraag ; zouw er iemand een fix voor kunnen maken zodat die een andere manier gebruikt?
M.v.g. Groeneveld(c)
Citaat
Ok , ik zal het eens uitgaan testen!
M.v.g. Groeneveld
Edit ; Zie je PM!
CitaatDit heeft met sessies te maken, waar niet veel last van hebben. Waarschijnlijk heeft het met instellingen van je server te maken ( zie php.ini / phpinfo )
Enige extra info? wie wat waar?
Alle maal leuk en aardig , maar als ik inlog op mijn domein , word ik ingelogd en direct ook weer uitgelogd , kan hier ook een fix voor worden gemaakt aangezien ik het ook al eerder had zien staan?
CitaatKan je die ook downloaden?
Was het maar zo' n feest!
Schiet lekker op met dat die url tags zijn uiteschakeld... kan je zo fijn het paket en de fixes downloaden?^o)
EDIT ; er is momenteel al een compleet debugged versie online ; genaamd crimevalley , enkel een nieuwe outgame layout en voor de rest compleet debugged (c)