heeft toch geen nut? als hij online zou staan kan die alleen maar makkelijker gejat worden...
maja jatten hoort dus niet
heeft toch geen nut? als hij online zou staan kan die alleen maar makkelijker gejat worden...
maja jatten hoort dus niet
ik stuur je een pm met een gedeelte van het script!
Niels ik heb nog een vraagje,
ik heb jouw systeem zo in mijn crime gezet dat je eerst op het juiste plaatje moet klikken van jouw captcha. Als je dat hebt gedaan dan komt de submit butten te voorschijn en kan je bijv. een misdaad plegen. Is dit wel veilig? want er wordt dan niks gechecked eigenlijk.
ik heb um ook gekocht
@Diester,
omdat het proffesioneler oogt als het lijkt dat alle scripts van me zelf zijn en niet door andere gemaakt zijn :$
en die single user license is zonder copyright teken onderaan?
wanneer staat hij te koop ;d? ik wil hem wel kopen (tenminste als het copyright niet hoeft te blijven)
dat is dan inderdaad erg raar:P...
http://www.jouwstats.nl/systeem/15434
Niels,
als ik het script koop, moet die copyright dan blijven staan?
@killingdevil,
ik heb gewoon een crime game
Nee cookies worden niet geblokkeerd bij mij.
Dus dit script heeft cookie ondersteuning nodig? als dat zo is dan is het niet erg handig, aangezien deze cijfers van mijn website:
Cookie ondersteuning:
Ingeschakeld 38
Uitgeschakeld 112
nu werkt hij wel gewoon weer vaag
.... wel mooi systeem niels
hij werkt erg vaak niet bij mij, komt er FAIL te staan .. wat doe ik verkeerd aangezien de positive reacties :P?
Als je in je database kykt, blijft het land (waar je bent) ook op Nederland staan als je naar een ander land vliegt?
half 2 vandaag nederlands (A)
die 15 euro komt al redelijk in de buurt,, paisley die website is wel pas net nieuw? ik zie nog geen voorbeelden bij portofolio...
De1v3c1o,
voor 10 euro wil ik het eigenlijk wel gedaan hebben.
dat ligt toch een beetje buiten mijn budget
Hey,
ik zoek iemand die mijn layout can slicen/coderen. en dus in css kan zetten.
(w3c valid)
Graag vermelden hoeveel dit gaat kosten.
het gaat overigens over deze layout; http://www.crimeson.nl/images/layout.jpg
mvg,
Forbidden
ideal
Oke, maar op die manier wordt het nog ingewikkelder voor mij. Dit is pas de eerste layout die ik CSS probeer te zetten.
Misschien is het wat makkelijker als ik het via de simpele manier doe?