Posts by De1v3c1o

Citaat

Klopt. Ben bezig met een in ajax geschreven criminal en die is f*cking snel :)8-|

Dan heb je het wel redelijk goed gescript, want vele ajax scripts kunnen ook voor vele laad veroorzaken.

Oplader kan de topic gesloten worden?

RicardoC wij tolereren geen gescheld, vooral ziektes.
    @paisley precies ;) er zijn zat goede scripters die een mooi systeem in elkaar kunnen zetten, misschien dat ik het er naast wil doen want ik heb het geld ontzettend hard nodig.

Citaat

Ik denk dat de meeste mensen zelf scripters zijn , en dus u hulp niet nodig hebben.

Ik ben ook scripter, maar hulp is altijd welkom het is dat ik geen geld uitgeef momenteel aan scripters, anders zou ik het wel doen. :cheer:

Citaat

Als je kunt scripten begin je niet met een criminals... Criminals is verouderd, en sowieso nooit een geweldig goed gescript systeem geweest.

Persoonlijk denk ik dat WO II geen goed onderwerp is voor een textbased spel. Maar misschien heb jij hele goede ideeën, dat weet ik natuurlijk niet.

Je haalt de woorden uit me mond :sst:

Kom eens met voorbeelden, en niet alleen een criminals website.
    Toon aan dat je echt daadwerkelijk kan scripten, waar is je grens op het gebied van php?

Niels das niet zo mooi 8-)

Bedankt allemaal voor de mooie reacties, ik zeg proost :cheer: (alweer :P)

@Paisley is pure toeval hoor :)
    @Terrorsheep jou kan ik ook nog wel (h)
    Stefan ;)

Ik ga me best doen, als je overigens klachten of andere dingen over me hebt, gewoon tegen me zeggen ik sta open voor alles :)

Citaat

Neostrada is niet vooruit te branden. Cpanel is ontzettend traag, en de uptime is nu ook niet geweldig te noemen (SQL valt er zo af en toe uit).

Als je dan al bedrijfsnamen gaat noemen, geef dan een echt advies, en niet gewoon de goedkoopste(n).

Ik sluit bij je aan.

Wil je echt kwaliteit hebben kies dan voor GameColl.com
    Is overigens van de eigenaar van Criminalspoint oftewel K.Rens

Citaat

Maak eerst een deel van het forum engels, als er dan veel mensen komen doen, anders niet.
    dat is mijn kijk er op...

Precies, eerst experimenteren.
    Het zal wel leuk zijn een internationaal community.

Beste Leden van Criminalspoint,

Introductie
    Na maar liefst 2 jaar afwezig zijn te geweest op CriminalsPoint keer ik terug, en hoe.
    Na goed overleg is er besloten dat de crew me een kans gunt als de nieuwe moderator van Criminalspoint.

Geschiedenis
    Misschien kent men me beter als Techno of Soul, een redelijke tijd lang ben ik Beheerder geweest, en ook Administrator. Er zijn toen wat dingen fout gelopen met één van de oude eigenaren. En ik werd er per direct uitgezet, maar goed dat hoofdstuk laat ik achter en ga nu weer volledig op Cp richten.
    Vergeet ook niet je persoonlijke gegevens te vermelden.

Overige
    Ik hoop dat men me een kans gunt, ik zal het beste ervan maken. Naast het assisteren op het forum zal ik ook helpen met de ontwikkelingen van Criminalspoint, meer informatie zal nog volgen.

Met Vriendelijke Groeten,
    Sander.

UPDATE
    We zijn nog altijd op zoek naar 1 moderator, deze word eind deze week gekozen.
    Vind je jezelf geschikt voor deze positie, stuur W0utR dan een prive bericht met een duidelijke uitleg waarom we jou zouden moeten kiezen.