Posts by De1v3c1o

Ik heb een paar argumenten waarom deze site helaas geen succes wordt.

1.) Er is teveel goede concurrentie op het gebied van Webmaster Community.
    2.) Geen bijzondere site, sterker nog een gratis forum.
    3.) Ik zag al onderwerpen over criminals, dat doet je niveau zeker niet ten goede.

Beoordeling: 6/10

Voor de rest succes.

5 keer bellen is niks.

Ik trek me aanbod in, ik heb nog teveel te doen aan me eigen project :x

Sh1ver ;) hoe weet je dat ik het ben, shit moet ik weer een nieuwe naam verzinnen (xD) nee geintje :) :p

Citaat

Deze source is van een vriend van me... Ik mag zijn msn hier niet geven maar hij werkt onder de naam Sh1ver... Hij had deze source voor mij gemaakt maar zijn pc werd geformatteerd en de database stond daar nog op... Hij had gewoon geen goesting om die overnieuw te maken ;) Dat is bij deze opgehelderd... :cheer:

Aaah Sh1ver een bekende :)

Welk bedrag heb je in gedachte?

Citaat

Zeer leuk ! Reguliere expressies is eigenlijk het enige binnen PHP dat ik niet kan (het interesseert me niet xD). Ik moet het dan toch maar eens leren :D

Ik raad je het zeker aan om te leren, ik maak er veel gebruik van.

Mooie en duidelijke tutorial.

Ziet er leuk uit :) Beloofd veel.

Offtopic:
    O nee...... was ik klaar met me website heeft één of andere editor allemaal rare tekens geplaatst :| lekker kan ik opnieuw beginnen.

Vermeld meer over de website, welk pakket heb je bij Sity? Wat zijn de eventuele inkomen? en etc... €100,- is veel.

Tot hoelang loopt de hosting en domein....

een hele lage actie van een Webmaster die gewoon hopeloos is.
    Van welke website?

Zoals K.Rens zegt is het gewoon verboden.

Citaat

Hallo,
    Owja een tomos die sneller gaat dan jij kan rennen ?
    Volgensmij heb je dat al snel of niet ?

Maar nog even over dat kromtrekken koop gewoon een duitsframe (Zundapp) die trek je echt niet zomaar krom je heb ze daar zit 125cc tussen.

Edit:
    Morgen moet ik naar CBR als ik slaag eet ik mijn schoenen op.

Ik wens je veel succes, gewoon rustig blijven en alles komt in orde. :cheer: