CitaatAAN GAMECOLL-KOPPELING , zijn enkel voordelen.
je kan alles met Gcoins
Waarvoor heb je die hier nodig? Misschien enkel voor de rotator?
Gewoon gescheiden houden, en de leden tevreden houden zoals het nu is.
CitaatAAN GAMECOLL-KOPPELING , zijn enkel voordelen.
je kan alles met Gcoins
Waarvoor heb je die hier nodig? Misschien enkel voor de rotator?
Gewoon gescheiden houden, en de leden tevreden houden zoals het nu is.
CitaatDe1v3c1o
Ik denk dat jij dan een verouderde versie van de lg viewty hebt, ik heb hier nog nooit last van gehad.
Heb er wel over gehoord hoor ik meen niet dat je liegt
Nee had de nieuwste soort van LG Viewty met Vodafone dat bij mij (West-Friesland) niet altijd perfect werkt.
Nou zal ik dan maar beginnen 2.50.
Je prijzen zijn totaal niet realistisch, zak eerst met de prijs dan wil ik misschien een bod doen (misschien).
Wat kan je zelf? heb je voorbeelden van werk van je?
Ik heb zelf de Viewty en vind het echt een slechte mobiel, hij valt zomaar uit, kan diverse malen met externe geheugen niet lezen.
Het is echt een lomp geval, ik raad je de LG Cookie wel aan Goedkoper, mooier en beter te bedienen.
Dit is een ongeloofelijk slechte website, check: http://www.martinuscollege.nl ziet er toch wat beter uit.
Ik vind persoonlijk dat een website van bijvoorbeeld van een school
wel in orde moet zijn met de juiste informatie.
CitaatOmdat ik wat zou proberen, heb ik ook wat geprobeerd.
preview: http://www.imgdumper.nl/upload…9897653468-w3bbouwers.png
Ziet er zeer netjes uit.
Citaatgraag voor de mensen die niet werken per uur. Per uur laat ik altijd staan, aangezien je niet voor een bedrijf werkt en daarnaast kan de een sneller scripten dan de ander.
Ik reken me prijs puur van hoeveel werk het is, dus niet per uur, zoals je al zei script de één sneller of beter dan de ander.
Je hoeft niet meteen een betaalde host te halen, kijk goed op google er zijn genoeg andere sites die het wel ondersteunen, maar je kan ook gewoon Mollie proberen (die is na mijn ervaring een stukken beter).
Ik wens je veel succes, en als je het goed genoeg aanpakt kom je er zeker wel :cheer:
Het menu is zo overdreven groot en eenvoudig.
Rest ziet er niet slecht uit.
12 Euro
Graag biedingen op Criminalspoint plaatsen zo kan men er over bieden.
De derde is het mooist, en de tweede slecht zo ontzettend donker.
oh nee hé niet weer een goede scripter in het team (c) geintje,
Gefeliciteerd man, ik had dit al serieus voorspelt.
Ik begin hier een beetje geïrriteerd aan te raken, ga eens googelen ik wordt gek van deze vragen tegenwoordig doet niemand meer moeite om even goede te zoeken.
http://www.google.nl/search?hl…hosting&btnG=Zoeken&meta=
Betaald is overigens toch het allerbeste (maargoed dat is je vraag niet).
Ik vind je site nogal slordig, ik bedoel kan amper de weg vinden zooo druk.
Maargoed graag niet bumpen naar 29 seconden, en geef meer informatie bijvoorbeeld: waar host je? de inkomsten die je hebt ontvangen? en etc...
De beste namen zal men toch voor zich houden, kijk crime films misschien krijg je inspiratie