Ik kan je alleen later gebruiken, komt nu nog te vroeg. Ervaringen?
Edit:
Laat maar zitten @ http://www.criminalspoint.com/forum/topic/2190.html
Ik kan je alleen later gebruiken, komt nu nog te vroeg. Ervaringen?
Edit:
Laat maar zitten @ http://www.criminalspoint.com/forum/topic/2190.html
Hoe heb je de waarde exact uitgerekend? Zit er een domein bij? Aangezien die wel incl. is bij dat pakket.
Gebruik maken van JAVA. (a)
0,50 ?
Zo simpel gaat dat niet allemaal met één programma, komt meer bij kijken. Alleen html valt te rippen, met php moet je toegang tot de server hebben waar de site zich vestigt.
Dankje voor de geweldige reacties Websites programmeren/maken is inderdaad gewoon een leuke hobby van me.
truxo tuurlijk dat is namelijk het enigste project waar ik me op richt, maar heb er de laatste weken geen tijd voor gehad.
Nogmaals bedankt voor de reacties (a)
Beste Leden,
Hierbij kondig ik mijn definitieve afscheid aan op Criminalspoint, De reden is vrij simpel ik vind mezelf overbodig, mede doordat ik geen tijd meer kan vrij maken voor Criminalspoint. Ik wil me daarnaast concentreren op één project.
Hiernaast start ik in November met de opleiding "Marine: Logistieke Dienst", hierdoor ben ik alleen in het weekend beschikbaar. En ben de komende maanden al aan het voorbereiden voor de opleiding.
Ik wens iedereen nog succes met hun websites, en veel plezier op Criminalspoint, want het blijft de enige ECHTE criminals portal van Nederland & België.
Met Vriendelijke Groeten,
Sander (De1v3c1o).
Gefeliciteerd Man !!!
Ik kan eventueel ook wel reclameruimte aanbieden t.w.v. 1 week op me binnenkort gelanceerde website.
Citaat van alexruterBeste,
Ik denk ook niet dat het zich snel zal verspreiden. Aangezien Nederland goed genoeg is voorbereid om zulke epidemie's tegen te gaan of voor het ergste te stoppen;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Deze Griep verspreidt zich juist heel snel.
------
Ik zeg kom maar op!! Ik ben nergens bang voor :cheer:
Tip: Ga eerst meer bezoekers halen voordat je echt pas reclame ruimte gaat verkopen. Dan kan je tenminste fatsoenlijk verdienen. Dit is lachwekkend + niet aantrekkelijk.
Vind hem niet echt heel erg bijzonder.
Daarnaast past hij totaal niet in de maffia sfeer.
Beoordeling:
6.5
Heb je niet meer voorbeelden?
Ontopic als je niet geintresseerd ben, reageer dan ook niet.
@Topicstarter geef meer informatie, gebruik je alleen Photoshop? Of geef je het ook nog content.
Wat zijn je design skills precies? Heb je voorbeelden?
Ik raad je eerst aan om de basis te leren, je kan dit overigens beter met AJAX allemaal doen.
Misschien kan je hier hieruit opbouwen?
Ziet er zeker niet slecht uit, netjes ga zo door;)