Posts by Bram

Chrome bevat ook fouten (ja inderdaad minder bekende fouten dan bij ie)
    Kwa snelheid vind ik firefox en chrome even snel.
    Chrome bied geen privacy wat firefox wel doet.

Citaat van Spinazie

iexplore.exe
    Of, beter nog: Download een fatsoenlijke webbrowser zoals Google Chrome.

Ie is een fatsoenlijke browser en chrome is wel de laatste browser die ik zou willen gebruiken momenteel gebruik ik firefox.

Als je er tijdens de installatie, of daarna nog last van hebt kan het dat jij of de vorige eigenaar hem verkeerd heeft overclocked
    al je garantie vervalt dan ook meteen en heb je er vrij weinig meer aan.

Jammer voor jou zij ik ook niet dat het alleen is tegen virussen.
    (Ik heb mischien wel 3x gezegt dat het ook o.a voor programeurs en Servers is)

Gelukkig heb ik het verstand aangezien ik een dualboot heb
    Ook weet jij zelf volgens mij niet waar je overpraat en lees dit topic nog maar eens een paar keer goed door.

Citaat van Niels

Oke laat me dat even uitbeelden. Ik installeer een Windows XP SP1 en installeer hier geen virusscanner op omdat ik gewoon 1337 ben. Wat gebeurd er nu..... Vrij weinig aangezien ik niet verbonden ben aan het Internet lijkt me vrij duidelijk op zich.

Bij Windows XP (zonder servicepack 1) was het wel zo dat als je al zowat verbinding maakte met het Internet dat je besmet raakte maar SP 1 heeft dat al mooi hersteld :)

Verder zou ik wat aan je Nederlands doen aangezien de bovenste zin hier in de quote echt totaal onduidelijk is.

Ik zal zo even me vorige tekst aanpassen.
    Het lijkt me ook vrij duidelijk dat in mijn voorbeeld ik erop doelde dat er een internet verbinding was.

Citaat van Killingdevil

Bram: De meeste virussen zijn niet gemaakt voor Linux, wat zeg ik, er zijn nauwelijks virussen voor Linux.

Wat Niels al zij kernelfouten heeft linux wel.

Linux is voornamelijk handig voor programeurs en servers(Servers draaien was ook het eerste doel van Linux.)
    Omdat Linux opensource code is kan iedereen fouten in Linux ontdekken.
    Hierdoor komt het dat bugs snel uit Linux worden gehaalt.

Ik vind het jammer dat hier op cp alleen niet verder wordt gedacht, dan virussen en niet aan exploits word gedacht.

Maar, wanneer jij met een windows box zonder virusscanner, firewall en windows update op internet gaat(Windows XP Sp1 bijv.)
    Ben je gemiddelt binnen 14 seconden besmet door een botnet (via exploits.)

De meeste andere virussen komen binnen door menselijke fouten
    Denk aan torrents,links aanklikken,onbekende programmas opstarten.

Citaat van Dein

Agree met Niels, het is goed dat het gratis is, alleen om van de daken te roepen dat het beter is dan alle andere virus scanners dat vind ik een beetje teveel van het goede.

Dat Microsoft nu pas afkomt met een virus scanner verbaasd me ook niets, ..

Leve Linux!

Leve linux omdat het een paar virusjes tegenhoud?(linux is handig voor servers)
    Verder als normale pc gebruiker heb je veel meer aan windows.

Niels je bent zeker net 18 geworden.

Als je echt virussen wil tegenhouden mmoet je gewoon een goeie firewall en anti virus die dagelijks word geupdate ook moet je je windows update dagelijks updaten en een veilige browser gebruiken
    (zo zit je al voor 50% veilig)

Citaat van lhmedia

ik zit inmiddels weer op internet heb 2 virusscanners erover heen laten gaan en heeft aardig wat Trojaans gevonden. nu heb ik er nog een paar inzitten maar ga morgen naar me pc zaak voor nog een virus scanner. hopen dat dat helpt:D

99% van die trojans zijn false positives gok ik zo, de meeste virussen krijg je niet via downloads binnen maar via exploits in je pc(virusscanners hebben weinig nut firewalls en windowsupdate hebben veel meer nut)

Citaat van Dein

Pim heeft mij terug aangenomen, en hij is helemaal niet fout omdat hij zoiets doet, men weet gewoon dat ik goed kan modereren, en snelle acties onderneem. Verder ben ik sowieso ongelofelijk veel actief.

Ik begin met een schone lei, en hoop ook dat jullie nu de discussie daarover stoppen, ik heb al meermaals gezegd, als je er het fijne van wilt weten stuur mij een PB. Ik hoef mij publiekelijk toch niet te verantwoorden met persoonlijke mankementen ofwel?

Ik zal hierna in ieder geval met deze discussie stoppen, ik vind het wel een fout iemand aante nemen die zovaak wisselt van wat hij wil, ook vind ik dat je zulke dingen niet over jezelf kan weten "hoe goed je wel niet bent", en ik hoef er het fijne niet van te weten ik vertel alleen dat ik het er niet mee eens ben.

Dit heeft waarschijnlijk niks te maken met een virus aangezien je dan niet opeens weer in je pc kon komen en het voor de virusmaker 0% nut heeft dat te doen meer waarschijnlijk is stof ergens een
    defect of verkeerde instellingen in je bios.

Je krijgt als het goed is een bericht met welke mod het heeft gedaan rede en je oude bericht dus kan je dat lijstje waar je over sprak gewoon kopieeren.

Dein answer:
    Nee, als het topic wordt verwijderd ontvang je daar normaal niets van. Alleen als een reactie wordt verwijderd.

Pim edit:

Ontopic-lijn
    ---------------------------------------------------

Citaat van Pharox

Bram
    Gefeliciteerd, zou je ook zo vriendelijk willen zijn deze via een pm te melden.

Of is dit weer een hap uit de lucht om mensen te laten zien dat wij niks kunnen?

Banditi moet je helemaal niet voor betalen.
    Niemand heeft debugde versie, en ik kan het weten want weet bijna elke bug.
    Dus gewoon GRATIS de OSBanditi downloaden en verder niks aan oplossingen betalen.

Je moet jezelf niet zo aangevallen voelen aangezien deze bug niks met jullie script werk te maken heeft(ik pb je wel) ik probeer alleen maar de ts te helpen, waarschijnlijk zal de ts ook tevreden zijn met een banditi source waar veel bugs eruit zijn

Ik zeg ook niet dat jij je hoeft te bewijzen, alleen dat je hem niet hoeft aftekraken aangezien hij om een debugged banditi vraagt.

Btw: de site die in je Signature staat is ook niet goed beveiligt.

Citaat van Db-maffia

Bleedingsoul wij gebruiken niks van de banditi source dus dit heet geen debuggen maar gewoon een Uniek Script..
    verders succes met je 5 euro script..misschien kan je wat leuks vinden op rpgbunny..

je hoeft trouwens niet iemand aftekraken hij vraagt niet om een uniek script maar om een gedebugde banditi.

overigens geloof ik er niks van dat jullie hele source uniek is (dan had je beter ook meteen een uniek spel kunnen maken)
    maarja dat is niet aan mij en dat kan ik ook niet bewijzen.

@Scripten
    ligt eraan als ik een hele site moet maken bouw ik eerst in 1 dag het frame en bouw ik elke dag iets erbij

als ik geen project heb script ik alleen als ik een goed idee krijg en dan tot ik dit script helemaal gevoltooid heb

Als leidingevende van deze site zou ik zoiezo niet iemand aannemen met zoon verleden op deze site.(van wat ik heb waargenomen)

Het verbaast me ook dat een proefmod nazoveel klachten en kritiek nog niet is verwijdert(niks persoonlijks)

Minder fel/streng optreden
    Zichzelf zijn (geen luxe woordjes en overal bewijzen uitzoeken)
    weer lol maken op cp en geen politie agent spelen.

Citaat van Prei

Bram, alles is te kraken. Het zal in elk geval moeilijker zijn!

ja maar niemand doet de moeite voor een criminals site of zoiets dergelijks met onder de 1miljoen unieke pageviews per maand (minstens) om zoiets te kraken. (als je een goeie salt hebt dan he)